Luoja paratkoon, kun mä meinasin ihan äskön ruveta kiljumaan täyttä fanihuutoa, kun löysin äskön erään fanivideon Pottereista. Kyseessä oli siis Regulus Mustasta tehty fanivideo. Varmaan kaikki on nähneet fanivideoita, joissa Ben Barnersista on tehty nuori Sirius Musta (/ off/ okei olen nähnyt yhden jossa se oli myös Severus, sopi kyl molemmiksi, ei sen puoleen), mutta en ole koskaan identifioinut Regulusta keneksikään, oon vaan suurinpiirteen kuvitellut Regulus Mustan näyttämään jotenkin Siriusmaiselta ja jotenkin ihan hyvännäköisenä kundina... siis tähän videoon asti.
Mä EN linkitä videota tähän, koska mulla ei ole siihen lupaa ja siksi nimenomaan pistin tämän viestin tähän topaan. Löytyy tubesta nimellä "[Harry Potter] Regulus Black edits 🖤", jos siis kiinnostaa mennä katsomaan ko. video. Mut luoja, oikeesti kun maailma voi tärähtää ja PALJON! Joo nyt mä tosiaan haluan sen Kelmit-sarjan ja siitä elokuvan. Kelmit on aikaa sitten jo identifioitu tietyiksi näyttelijöiksi (esim. just se Ben Barnes), mut herranjumala Timothée Chalamet on TÄYDELLINEN Regulus Musta
. Mä en edes tajunnut tätä, vaikka oon tässä nonstoppina kuukauden katsellut Call me by your name - leffaa ja siihen liittyviä fanivideoita.
(Sitten vielä Mustien nuorimmaksi se Taylor Lautner ni sit on pakka koossa (Castor
Jacob Black).
Kuvien tekijänoikeuksista sen verran, et mun mielestä yleensäkin taiteen tekijänoikeudet on aika hämäriä. Ymmärrän et ei saa kopioida toisen tuottamaa tekstiä/kuvaa tms. omakseen ja väittää sitä, että se on sun tekemä. Mut tollahan periaatteella kaikki kuvaaminen/fanivideot/piirrustukset on kopiointia tai plagiointia ja ficcaaminen myös, koska sähän tietoisesti käytät toisen kirjottamaa tekstiä luodessasi omaa tarinaa. Mä oon aina ollut sitä mieltä et mun mielestä ficcaaminen/videoiden tms tekeminen on laillista niin kauan, kun sä et ite hyödy siitä mitenkään (rahallisesti). Eli jos sä saat rahaa siitä, ni sit se ei ole oikein. Mut jos sä ite nautit siitä, et saat purkaa omia ajatuksia ja näkemyksiä paperille ja tehdä esim Dracosta ja Harrysta rakastavaisia tai Jamesista ja Siriuksesta pahimpia vihamiehiä ikinä. Ni herranjumala TEE ja toteuta itseesi ja pura paineita ja veetutusta tai mitä ikinä puratkaan.
Jos mä en olisi teininä alkanut kirjoittaa, ni mä tuskin olisin tässä ja tällä järjellä. Mä aloin purkaa paineita kynällä ja paperilla, kun se oli kaikista turvallisin keino kaikkee muuta p*skaa kävi mielessä ja kokeilin yhtä p*skaa juttua hetken (ei siitä sen enempää), mut totesin et toi on järkevin keino ja mikä parasta, tuli itelle parempi mieli ja sit vielä se, että kun jako niitä esim finissä tms. missä nyt tulikaan kaikkeja teksejä yhteen vaiheeseen jaeltua (esim rakkausrunot.com/net/fi mikä onkaan xD) ja joku kommentoi, et on ihania runoja/tekstejä tai Wau ootpa taitava. Ni kyllä parani mieliala heti.
Siitä vaan ilmaiseksi kokeilemaan yhtä maailman parasta mielialalääkettä. Mikä parasta se aiheuttaa riippuvuuden, mut ei sivuoireita ja sen lopettaminen on kuitenkin helppoa ja turvallista.