28.2.2012ARGH, kamala ikiliikkuja fisukisumisu, joka ihan taatusti yrittää syödä omaa häntäänsä ja poloinen, kun sit käy kipeetä Oot ilkee! :F
Jojo on äksy. Ainahan se :E
Ei se fisukisu voi syödä omaa häntää koska se ei voi keskittyä mihinkään koska tilanne on joko "hyi, märkää!" tai "apua, häntä kuivuu!" :/
// 04.07.2012
Jojon reaktio/ilmekartta... ääniefektit puuttuu mutta ehkä on kivempi niin. Kuitenkin suurin osa kuuluisi "vedä vittu päähäs ja tukehdu!" tai "suksi perseeseen runkkari!"... oi Jojo oot niin ihana ja rakastettava pikku mussu
Tää on tietenkin jo TODELLA vanha juttu mut tein tän joskus vähä aiemmin ja miksipäs en linkkaisi tänne
Kappas kun löytyi vielä yksi kuva lempeästä pikku kyyhkysestämme :3 Tässä siis Jojo harrastamassa ponin kanssa. Poni on Connie. Kypärät on munattomille luusereille.
24.8.2012Tämmöinen syntyi mukavan nopeasti ja aivottomasti tänään. Tehtävää varten piti olla juhla-asu jossa kiiltävää ja läpikuultavaa. Huomaakohan jostain että oon ihan lääpällän 1) huulikukkaiskasveihin 2) shiftaavaan taftiin... : P Mä en tiedä mikä siinä on mutta nuo muotikuvat on aina käsittämättömän draamaposeja ja muut kuvat... sitten ei ole.
Kokeilin pastilliliituja ekaa kertaa täsmälliseen värittämiseen (kuvaa on siistitty reunoista photarissa) ja lisäilin syvyyttä/sävyä vielä hiukka puuväreillä. On pastilliliitu vaan jänskä vehje. Halusin saman kuvan koettaa viel vesiväreillä mut minkäs voi kun koulussa on vaan niitä kuraisia kuusnappeja ja mun omat napit ne on jossain... ._. muualla kuin minä ._. Mut akvarellilla vois saada vielä lisää syvyyttä ja loistoa taftille ja kuultavuus toimii tietty mainiosti.
En ehtiny niitä skannata mutta tattaraa piirsin tänään vähän hajamielisenä myös ekat Inuyasha-piirrokset semmoiseen... moneen moneen vuoteen... ainakaan viiteen vuoteen? Ja verrattuna? Ahhh ihanaa oon oppinu piirtää edes jotenkin :3
28.8.2012Tämmöinen sitten edellisen kaveriksi. Väritin tän viikonloppuna sekä pastelleilla että halpispuuväreillä mutta unohdin sitten Espooseen :KKK Noh koulupäivä sujui mukavasti kokeillen uusia vesiliukoisia öljypastelleja... J'adore!
Jos kiinnostaa, niin miehusta on parhaita alikuvioituneen saksancheck-kanin selkäpaloja, trimmi tuplamerleä shetlanninpaimenkoiraa. Hattu on geenimanipuloitua amurinleopardia. Mut hei.
Cruella. Hauskin koulutehtävä vuosiin.
Ei se EI OLE stondis :K Se on TYYLITELTY lantio!! Curves can kiss Cruella's bony ass! NYYH! *LUOVAA TUSKAA*