Weathering with you: Kaunis elokuva, jonka soundtrackia olin kuunnellut etukäteen. Juonessa oli pari ärsyttävää selittämätöntä seikkaa. Rakastin Tokion kuvausta.
Röhkö, mitkä jutut ärsyttivät? Jos haluat kertoa, laita spoilertägin alle, itse olen leffan katsonut!
Itse tykkäsin kyllä ehdottomasti, enkä ollut oikeastaan ottanut mitään selville ennakkoon, joten tuli positiivisena yllätyksenä mm. se soundtrack ja ylipäätään koko tarina. Finnkinon esittely, kun ei kuitenkaan paljoa paljastanut, mikä olikin ainut kosketus elokuvaan. Minua ei suuremmin häirinnyt mikään vaan nautin kyllä koko kokemuksesta
Weatherin with you:ssa. Tykkäsin myös piirrosjäljestä, kuten tykkäsin saman tekijöiden
Your name:ssakin. Your name oli mahtava, enkä sanoisi tätä yhtään huonommaksi. Mielellään seurailee, millaista settiä heiltä tuleet tulevaisuudessakin. Studio Ghibli ollut aina numero yksi, mutta kieltämättä he saavat haastajan, vaikka siihen onkin vielä matkaa. Your name kuitenkin yksi suosikkianimeistani, eikä tämäkään taida jäädä sen varjoon.
Leffateattereissa kiinnostaisi myös käydä katsomassa
Pikku naisia, joka voisi olla ihan jännä! Muuten tarjonta ei hirveästi sykähdytä, paitsi hetken olleet Inception ja Imperiumin vastaisku uusintaesitykset, jotka olisivat voineet olla aika makeet. Inception on ehdoton yksittäinen leffasuosikkini, kun sarjoista puolestaan Taru Sormusten Herrasta.
Voisi toki katsella, mitä tulevaisuudessa on tulossa...
Kotisohvalta taas pitäisi katsoa
Frozen 2,
Räyhä-Ralf 2 ja varmaan
Näin koulutat lohikäärmeesi 3. Näitä lastenleffojen jatko-osia on jäänyt katsomatta, kuten em. lisäksi myös
Toy Story 4. Jospa Natural pitäisi kanssani lastenleffa -maratoonin, kun kumppania tuskin siihen saan houkuteltua, kun se on ennen kaikkea jatko-osavastainen.
Uusiakin toki tullut, mm. se Corgi -elokuva (?).
Addams Familyyn (animaatio) on sen verran ristiriitaiset tuntemukset, etten sitä varmaan katso. Erehdyin katsomaan pienen pätkän suomidubbi -traileria ja tuli vain mieleen Hotel Transsylvania ja pelkään, että rakastamani Addams Family on pilattu. Olen erityisesti sen 60-luvun tv-sarjan ystävä, joten nykyaikainen animaatio voisi olla mukavuusalueeni ulkopuolella. Vai kannattaako se siitäkin huolimatta katsoa? Jos joku osaisi spoilaamatta kertoa, millanen oli.