Kirjoittaja Aihe: Nälkäpeli, Hetken onni, Peeta/Katniss, k-11  (Luettu 2953 kertaa)

fan4ever

  • ***
  • Viestejä: 114
  • "You love me. Real or not real" - "Real"
Nälkäpeli, Hetken onni, Peeta/Katniss, k-11
« : 06.12.2011 13:05:36 »
Nimi: Hetken onni
Kirjoittaja: fan4ever
Ikäraja: K-11
Fandom: Nälkäpeli
Genre: Romace
Paring: Peeta/Katniss
A/N: Haasteeseen ficlet300. Hahmot kuuluvat Suzanne Collinssille


     Makasin maassa selälläni ja katselin tähtiä. Ne ovat todella kauniita. Sitä ei voinut kieltää. Kaikkialla on aivan hiljaisia lukuun ottamatta Katnissin hengitystä vieressäni. Hän nukkui, mutta minä en saanut lainkaan unta. Tämä oli varmaan ensimmäinen yö, jolloin en pitänyt hänestä kiinni, mutta hän tuntui pystyvän silti nukkumaan rauhassa. Käännyin kyljelleni katsoakseni häntä. Kuunvalo valaisi hänen kauniit kasvonsa ja hän näytti jopa kauniimmalta kuin yleensä. En voinut vastustaa kiusausta koskettaa sormillani hänen kasvojaan. Kuinka täydelliset ne olivatkaan. Sormeni kulkivat tytön hiuksilta, otsalle, poskelle ja  huulille ja taas sama toisinpäin. Jätin sormeni silittelemään hänen poskipäitään ja hiuksiaan.
     Katniss henkäisi pienesti ja liikautti päätään jolloin käteni pysähtyi, mutta hän ei herännyt. Olisin niin halunnut suudella häntä, mutta en voinut. En nyt kun hän ei ollut siitä tietoinen, kun hän ei halunnut sitä. Käännyin takaisin makuulleni ja nielaisin. Ehdin olla siinä vain hetken ennen kun tunsin Katnissiin taas liikahtavan vierelläni. Tällä kertaa tyttö tosin kääntyi unissaan ja pian hän olikin puoliksi sylissäni. Tunsin kuinka hengitykseni tiheni. Kuinka hengittäminen alkoi käydä hankalaksi. Kosketin taas tytön hiuksia ja asetin käteni hänen tyynykseen vetäen hänet viereeni paremmin. Se saattoi olla virhe sillä hän äännähti pienesti ja näin kuinka hänen silmänsä alkoivat aueta ja hän alkoi nousta.

Katniss katsoi minua hetken hiljaa kunnes rikoin hiljaisuuden: ”Nuku vain Katniss. Kaikki on hyvin”.
Katniss siirsi päänsä takaisin rinnalleni kätensä viereen. ”Kauanko olet ollut hereillä?”, hän kysyi hiljaa.
”Jonkin aikaa”, vastasin ja hän nousi taas istumaan katsoen minuun.
”Nuku sinä nyt. Minä olen jo saanut tarpeeksi unta...” Katniss sanoi mutta pudistin päätäni ja silitin hänen hiuksiaan.

   Tunsin Katnissin jännittyvän vierelläni. Enää en välittänyt vaan vedin häntä varovaisesti lähemmäksi nousten itsekin jonkin verran ylemmäs ja suutelin häntä laittaen käteni hänen niskaansa. Katniss vastasi suudelmaan pienesti ja hellästi mutta ei irrottautunut. Rupesin nojaamaan hitaasti taaksepäin päästämättäni irti Katnissin huulista ja tunsin kuinka suudelmat syvenivät.
   Käteni alkoivat liikkua pitkin Katnissin vartaloa ja tunsin kuinka tyttö veti minua itseään vasten. Halusin hänet. Se oli ainut asia minkä enää ymmärsin. Katniss irrottautui huulistani hetkeksi vetääkseen hetkeksi henkeä ja katsoi minuun nostaen kätensä kasvoilleni ja silitti kasvojani ja päätyi lopulta silmänalusilleni.

   ”Rupea nukkumaan. Pian on aamu, etkä ole saanut ollenkaan nukuttua.” Katniss sanoi ja nousi päältäni irrottaen otteensa minusta. Hän nousi istumaan selkä minuun päin ja tiesin äskeisen hetken menneen ohi.

   Suljin silmäni ja yritin unohtaa pettymykseni mutta se ei mennyt minnekään joten nousin ja halasin tyttöä takaapäin. Tunsin Katnissin jännittyvän uudelleen mutta tällä kertaa en aikonut tehdä mitään. Tällä kertaa vain vedin hänet makaamaan maahan. Halusin tietää mitä oli tapahtunut, mutta en halunnut vaivata Katnissta kysymällä asiasta. Lopulta kuunnellessani hänen hengitystään tunsin alkavani kadota uneen.
   
« Viimeksi muokattu: 12.06.2012 00:52:42 kirjoittanut Yukimura »

Ameeba

  • Tirppa
  • ***
  • Viestejä: 46
  • meh
Vs: Hetken onni, Nälkäpeli, Peeta/Katniss, k-11
« Vastaus #1 : 23.12.2011 14:31:09 »
Aivan ihana.

 Metsästelen Nälkäpeli ficcejä varsinkin tällä parituksella ja onneks löysin tän. Pidin tästä tosi paljon.

Kiittäen,
Ameeba
I'm here for the pizza ( *3*)

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Vs: Hetken onni, Nälkäpeli, Peeta/Katniss, k-11
« Vastaus #2 : 31.12.2011 13:21:27 »
Mulle Nälkäpeli on täysin vieras fandom, ja tämä onkin kommentticoctail-haasteeseen tuntematon fandomä-kohtaan. Yritän kommentoida parhaani mukaan, mutta jätän hahmojen IC:yden ym. arvostelematta kun en niistä mitään tiedä. :D

Koko ficin aikana tunnelma on jotenkin suloinen, romanttinen ja hauras mutta samalla myös surullinen Tykkäsin tunnelmasta ihan valtavasti. Koko fic oli todella kaunis ja koskettava, hellä. Olit kuvaillut tämän ihan järjettömän suloisesti, vuorosanat olivat nättejä ja kun kuvittelen tilanteen mielikuvana päässäni, se on älyttömän kaunis ja ruusunpunainen ynnä muuta kaikkea mahdollista.

Pari kirjoitusvirhettä löytyi, voisin ne nyt korjata. En varmaankaan kaikkia(siis ei niitä mitenkään hurjasti ollut, muutama) enää uudelleen löytänyt, mutta jotain ainakin. Pahoittelut jos korjaukset tuntuvat pilkunviilaukselta, mutta mua henkilökohtaisesti itseäni ärsyttäisi, jos joku huomauttaisi kirjoitusvirheistä mutta ei kerro missä niitä on. Itse kun on sokea virheilleen. :/
Eli:
Katnissa -> eikös se ole Katniss? Tai sitten hänellä on lempinimi mitä mä en tiedä kun en fandomia tunne ;D
silittelemeen -> silittelemään

Koko ficci oli tooodella suloinen(se on tainnut jo pariin kertaan käydä kommentistani selväksi :D) ja herkkä, ja jos mun pitäisi lainata kaikki hyvät/suloiset kohdat, joutuisin lainaamaan koko ficin!

Lainaus
Kuunvalo valaisi hänen kauniit kasvonsa ja hän näytti jopa kauniimmalta kuin yleensä. En voinut vastustaa kiusausta koskettaa sormillani hänen kasvojaan.
Aah! :--D

Ai niin, onko Peeta/Katniss canonia? Joo, mä en tiedä Nälkäpelistä yhtään mitään, siksi tämä onkin tuntematon :D

// fan4ever: aa :D
« Viimeksi muokattu: 04.01.2012 16:03:44 kirjoittanut nnora »
suurin aarre on ymmärrys rajaton

fan4ever

  • ***
  • Viestejä: 114
  • "You love me. Real or not real" - "Real"
Vs: Hetken onni, Nälkäpeli, Peeta/Katniss, k-11
« Vastaus #3 : 02.01.2012 22:57:09 »
Ameeba: Hauskaa että pidit :) Olen aikalailla yrittänyt tehdä sekä Katniss/Peeta että Katniss/Gale ficcejä jotta ihmisille olisi enemmän niistä luettavaa kun niitä todellakin on vain vähän :(

nnora: Mukava kun olet pitänyt. Juu on se vain Katniss. Hyvä kun huomasit että olin käyttänyt Katnissa-nimeä. Itse en ollut hoksannutkaan XD ja ei hänellä ole sitä lempinimeä, omaa huolimattomuutta vaan. Jotenkin koen nimen hieman hankalaksi kirjoittaa vielä.

Peeta/Katniss on aikalailla canonia mutta niin on Katniss/Galekin. Peeta on kirjoissakin täysin rakastunut Katnissiin, mutta tyttö  on rakastunut myös parhaaseen ystäväänsä Galeen. Eli parituksia on oikeastaan kaksi. Tosin kirjoissa Peeta ja Katniss ovat "Onnettomat rakastavaiset"- tämä on eräänlainen hengissä säilymis kikka, kun taas Gale on "serkku", mutta molemmat paritukset ovat Canonia :)

GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
Vs: Hetken onni, Nälkäpeli, Peeta/Katniss, k-11
« Vastaus #4 : 04.01.2012 08:11:53 »
Ah nam. (;

Mä rakastan Nälkäpeliä sillee yli 100000 %, mutta siitä tehtyjä ficcejä täältä harvemmin löytyy. /: Itsekkin olen ajatellut kirjoittaa Nälkäpelistä, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi ja toisekseen en osaa... Ainakaan omasta mielestäni. Kyllähän sitä tekstiä tulee, mutta....

Mutta tästä shotista... Kaunista tekstiä kirjoitettu Peetan näkökulmasta ja hänen ajatuksistaan Katnissia kohtaa. (: Ensimmäisen kerran kun luin Nälkäpelin, murisin ajatukselle Peetasta ja Katnissista, sillä sen pitäisi olla Katniss/Gale. : D Mutta hiljalleen, aloin myös lämpenemään tälle ja kuvittelemaan Peetan ulkonäöltään söpömmäksi. :')

Joo mutta mä nyt aamu-unisena osaa yhtää kirjottaa kommenttia, mutta ihana oli. <3

love, GuruLove
petajagurnau.blogspot.com

fan4ever

  • ***
  • Viestejä: 114
  • "You love me. Real or not real" - "Real"
Vs: Hetken onni, Nälkäpeli, Peeta/Katniss, k-11
« Vastaus #5 : 06.01.2012 15:01:12 »
Niin. Nälkäpeli on ihana <3 Omastakin mielestä on harmi, ettei sarjasta ole kovin paljon ficcejä, siksi niitä varmaan niin innolla osittain teenkin(Ja sarja on niin hyvä että pakkohan sitä on kun ajatus kerta kulkee) XD.

 

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Hetken onni, Nälkäpeli, Peeta/Katniss, k-11
« Vastaus #6 : 06.01.2012 16:35:30 »
Oi, ihanaa, Nälkäpeli-ficci! <3 Okei, siis rakastuin koko sarjaan heti kun sen luin, ja nyt oli pakko löytää ficcejä, onneksi löysin...  ;D
 
Tämä oli aivan mahdottoman suloinen pikku ficci. Peeta/Katniss on yksi suosikkiparitukseni (muita mm. Katniss/Cinna, Cinna/Portia jne.) ja sitä on aina ihana lukea, myös kirjoista itsestään. Mukavaa oli saada Peetan näkökulmaa asioihin, koska Katnissin näkökulma kirjoissa oli hiukan erilainen Peetaa kohtaan, ja on ihana saada Peetankin mielipidettä mukaan... Kirjoissa Peeta tuntui olevan täysin tossun alla, varsinkin ekassa... Mutta järkevä on ottanut hatkat, ja jatkan Nälkäpeli-ficcien metsästystä...  ;D
 
Kiitoksia tästä sulosesta pätkästä!
 
Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy