Kirjoittaja Aihe: Rakkaus on vaaleansininen (Vai onko?) k-11  (Luettu 1408 kertaa)

Nekotorachan

  • BMTHholic
  • ***
  • Viestejä: 95
  • Fallen fairy
Rakkaus on vaaleansininen (Vai onko?) k-11
« : 21.10.2012 20:06:20 »
Nimi: Rakkauden väri on vaaleansininen (vai onko?)

Kirjoittaja: Nekotorachan.

Ikäraja: k-11

Beta: Ei ole.

Genre: Fluffy, femme.

Vastuuvapaus: Kitsune on minun. Shina on minun.

Paritus: Kitsune/Shina


Summary: Maistoin suklaan suudellessani sinua.

A/N: Tekee mieli kirjoittaa femmeä, koska femme! Mutta siis niin.. c: Olkaa hyvät! Kommentti on tervetullutta.

Istun kahvilassa ja sinä astelet ihanine vaaleine hiuksinesi, kauniisti punatut huulet. Sievä hymy, olet niin suloinen. Istut minua vastapäätä ja tilaan meille, kaakaot.
”Miten sinulla on mennyt?” Kysyn, sinä hymyilet ujosti, sipaiset kämmentäni. Syksyn pureva kylmyys on tehnyt sinuun vaikutuksen. Hymyilet silmät kauniisti loistaen, sormesi ovat kylmät. Huomaat kun huolestun ja katson sinuun, hymyilet vaivaantuneesti.
”Hyvin ja ilman hanskoja, et tykkää siitä.” Hymyilen ja sipaisen hiuskiehkuran otsaltasi. Olet niin suloinen, juomme kaakaon ja menemme ulos. Kylmyys iskee vasten, kuljemme käsi kädessä. Pysäytän sinut, sinä hymyilet minulle ujoa hymyäsi. Huulemme koskevat, ei suudelma vielä. Maistoin suklaan suudellessani sinua, hymyilen ja keinutan sinut vauhtiin. Olemme lintuja, olemme vapaita lentämään. Vauhdissa sinä liidät, silmäsi ovat kiinni. Hymyilet ja minä hymyilen, me hymyilemme ollessamme onnellisia.  Onnellisia ollessamme kahden, kaksistaan.
”Minä kaipaan sinua kun lähdet.. Sinua tulee ikävä.” Sanot arasti maatessamme sängylläni, silmäsi täyttyvät kyyneleistä.
”Älä itke, rakkaani. Minä palaan sinun luoksesi.” Sanon sipaisten kyyneleet silmäkulmistasi, ripsesi suutelevat sormiani kun sipaisen kyyneleen, kyyneleen joka valuu yksinäisenä sormeani pitkin. Halaat minua kyynelehtien, haistaessani hiuksiasi päästän kyyneleen valumaan. Minä rakastan sinua, Shina. Sinä tiedät sen koska olet minun prinsessani. Olet minun kirsikankukkani, olet enkelini taivaalla. Kuitenkin seuraavana aamuna koen ikävää ja suutelen sinua poskelle.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2015 07:55:31 kirjoittanut Pyry »
I won't give up on you
These scars won't tear us apart
So don't give up on me
It's not too late for us
And I'll save you from yourself
And I'll save you from yourself

BMTH - Sadness will never end