Kirjoittaja Aihe: Twilight: Vielä viimeisen kerran | K-11, Bella/Edward  (Luettu 2472 kertaa)

Aquamarinas

  • ***
  • Viestejä: 17
Ficin nimi: Vielä viimeisen kerran
Kirjoittaja: Aquamarinas, eli minä
Mahdollinen beta: ei ole
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: Death, Kuolema
Fandom: Twilight
Paritus: Bella/Edward
Vastuuvapautus: En omista mitään tästä, vain juonen
Mahdolliset varoitukset: yksi henkilö kuolee
Tiivistelmä: Tapahtuu pieni onnettomuus, jossa eräs henkilö kuolee

A/N: Tämä oli tällainen yhteiskuntaopin tunnilla tehty pieni juttu siitä Houkutuksessa nähdystä Tylerin auto melkein liiskaa Bellan. Keksin siirtää sen myöhemmäksi, että Bella olisi voinut olla Eddien kanssa jo yhdessä ja ettei Eddie olisi voinut pelastaa Bellaa supervoimillaan, tein kaikista ihmisiä, jotta Eddie voisi jopa itkeä Bellan perään, eikä voisi edes muuttaa vampyyriksi.
Ja älkää haukkuko minua kovin pahasti tämän takia, sillä tämä on ensimmäinen julkaisemani ficci, sillä pelkään muiden kommentteja. Silti kaikki kommenttinne ovat enemmänkin kuin tervetulleita.

Vielä viimeisen kerran

BELLAPOV

Reppuni oli konepellillä ja sulloin lapasiani sinne, kun kuulin jarruttavan auton ääniä. Käännyin juuri sopivasti näkemään, miten jonkun auto liukui minua päin. Vain hetki, ja puristuin kahden auton väliin, vaikkakin vain hetkeksi. Kirkaisin kivusta ja toisen auton heilahtaessa kauemmas, valuin maahan makaamaan. Silmissäni alkoi sumeta, mutta en antanut periksi, sillä halusin nähdä Edwardin vielä viimeisen kerran.
– Bella! Edward huudahti kauhuissaan, kun polvistui vierelleni.
– En kestä enää. Päästä minut menemään, kuiskasin Edwardille. Ambulanssin äänet kuuluivat jo kaukaa. En jaksanut enää taistella pimeyttä vastaan.
– Pysy täällä rakas. Älä jätä minua, Edward anoi. Kyyneleet pilasivat hänen komeat kasvonsa.
– Olen rikki Edward. Minua ei voi enää korjata, vastasin heikosti. En osannut enää edes itkeä. En halunnut tehdä niin rakkaani edessä.
– Rakas, älä mene, Edward pyysi sydäntä särkevällä äänellä. Oli kuitenkin jo liian myöhäistä. Silmissäni pimeni lopullisesti. Kuulin hämärästi Edwardin vielä huutavan nimeäni.

SIVUSTAKATSOJAPOV

Edward huusi suruaan ja itki rajummin puristaen Bellan kättä. Alice itki Jasperia vasten hiukan kauempana. Jasper yritti pitää kyyneleet loitolla, muttei onnistunut. Hänen vieressään olivat Emmett ja Rosalie, jotka halasivat toisiaan itkien. Bella Swanin kuolema kosketti kaikkia Culleneita.
       Ambulanssi tuli ja vei Bellan ruumiin mennessään. Edward jäi maahan paikoilleen suremaan, kun Bellan tappanut auto siirrettiin ja kaikki kykenivät näkemään Bellan kuolinkohdan.

Bella Swan, Edwardin kihlattu, oli kuollut.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2014 11:29:16 kirjoittanut Beyond »
Tipahdin kohti pohjaa, mutten pelännyt, sillä näin sinun kasvosi toivottamassa minut tervetulleeksi luoksesi.

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: Vielä viimeisen kerran
« Vastaus #1 : 25.09.2010 19:18:18 »
Aika hyvä fic ensimmäiseksi. Kerronta sujui ja idea oli mielenkiintoinen.

Päästä minut menemään, kuiskasin Edwardille.
Tämä kohta jäi häiritsemään. En tiedä mikä siinä on... Varmaan, että se ei sopisi tällaisessa tilanteessa Bellan sanomaksi tai jotain.

Ambulanssin äänet kuuluivat jo kaukaa.
Aika nopeasti olisi pitänyt soittaa apua, että ambulanssi olisi jo matkalla tässä kohdassa, kun onnettomuudesta on vain noin 15 sekuntia.

Näitä kohtia lukuunottamatta todella hyvä fic ja juuri oikeanlainen makuuni.

~Classick
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

Haalea

  • Tarpeeksi
  • ***
  • Viestejä: 258
Vs: Vielä viimeisen kerran
« Vastaus #2 : 06.10.2010 21:19:21 »
Tää oli ekaksi ficiksi ihan hyvä, mutta kuvailua oisin kaivannut hiukan enemmän. (: ja sit mulle tuli sellanen et vampyyrithan ei pysty itkeen...?

Mutta muuten tämä oli ihana<3

Cinnamon.

Aquamarinas

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Vielä viimeisen kerran
« Vastaus #3 : 07.10.2010 16:30:08 »
Kiiroksia Classik ja cinnamon. kommenteistanne.

Tei nBellasta vähän erilaisen kuin yleensä, ja olihan se liian nopeasti soitettu apua, mutta en osannut siihen kirjoittaa muuta :D
Ja tuossa alussahan mainitsin, että kaikki olivat ihmisiä, että voisivat itkeä :)

~Aquamarinas
Tipahdin kohti pohjaa, mutten pelännyt, sillä näin sinun kasvosi toivottamassa minut tervetulleeksi luoksesi.

Plettec

  • ***
  • Viestejä: 47
  • And I dont want to live this life
Vs: Vielä viimeisen kerran
« Vastaus #4 : 08.10.2010 12:24:45 »
Lyhyt mutta ihana ! :) <3 tykkäsin, mut niinku tossa aiemmin sanottiin niin kuvailua ois saanu olla vähän enemmän. Muuten ihana ! :)
Why so serious?