Kirjoittaja Aihe: Twilight: The Hex - Lumotut [4. Osa - 31.7] | K-11 Bella, Rose & Alice ovat noitasiskokset  (Luettu 21944 kertaa)

alba

  • Vieras
Vs: The Hex - Lumotut [Traileri 6.5]
« Vastaus #20 : 09.06.2010 13:39:10 »
Ihanaa, että kiinnostuneista on näin paljon :D
Voisin oikeastaan jo tänään alkaa kirjoittamaan prologia, mutta julkaisukuntoon en sitä missään nimessä saa ennen kuin 23. päivän jälkeen. Riparin jäljeen olen kyllä pari päivää punkan pohjalla, enkä jaksa tehdä mitään.
Mutta joo nyt mä voisin mennä sitten joo ->

~ALBAONKIRAHVI

anskuu

  • ***
  • Viestejä: 132
  • in you i trust
Vs: The Hex - Lumotut [Traileri 6.5]
« Vastaus #21 : 10.06.2010 12:09:22 »
Kuulostaa joltain aivan ihanalta  :D Rupean ehdottomasti lukemaan, tulisipa jo heinäkuu!
I'm ready to crawl on my knees to know it all

Blooms

  • Sukkien haistelia
  • ***
  • Viestejä: 20
  • Green day
Vs: The Hex - Lumotut [Traileri 6.5]
« Vastaus #22 : 11.06.2010 23:08:42 »
Oi, vähän kivaa että olet keksinyt tämmöisen idean. Jään ehdottomasti odottomaan ensimmäistä lukua. 

Blooms
-Elämä on perseestä
-No älä kuule kuseta

jennumiu

  • ***
  • Viestejä: 234
    • We still are made of greed
Vs: The Hex - Lumotut [Traileri 6.5]
« Vastaus #23 : 13.06.2010 17:12:33 »
yeap, kuulostaa jännältä  ;) erillainen idea.
heinäkuu. höh, siihen on vielä aikaa :''(

no, ekaa lukua odotellen,
- J
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper

enni

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: The Hex - Lumotut [Traileri 6.5]
« Vastaus #24 : 13.06.2010 19:14:10 »
Pakko huomauttaa, että tossa otsikossa on traileri 6.5, vaikka pitäisi olla 6.6 (;

Ja enää joku kymmenisen päivää prologiin, jeij!
The first one is always the hardest one.

Sienis

  • queen of winterfell
  • ***
  • Viestejä: 469
  • ravenprinces
Vs: The Hex - Lumotut [Traileri 6.5]
« Vastaus #25 : 13.06.2010 22:48:01 »
Älä ny säikähä, mutta suhtaudun jokseenkin epäilevästi tähän.. Mutta ei hätiä mitiä, suoritan arvioinnin vasta prologin ja ekan luvun jälkeen.. ((: Odottelen kuitenkin erään laisella innolla tämän alkamista.. (:

   -Nez
Jos jaksaa jatkaa omaa mitäänsanomattomuuttaan tarpeeksi kauan,
 saattaa saavuttaa kevytlegendan aseman.

ava (c) ingrid

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: The Hex - Lumotut [Traileri 6.5]
« Vastaus #26 : 14.06.2010 14:26:59 »
Kiinnostus todellakin heräsi!
Olen itsekkin kattsonut siskoni on noitaa niin odotan mielenkiinnolla jatkoa!

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

alba

  • Vieras
Vs: The Hex - Lumotut [Traileri 6.5]
« Vastaus #27 : 18.06.2010 17:14:08 »
Hey, hey, hey, I'm BACK ! ♥ Tänään tulin leiriltä ja huomenna alan kirjoittelemaaannnn.

_Bella_18_

  • ***
  • Viestejä: 28
  • Never give in~
Vs: The Hex - Lumotut [Traileri 6.6]
« Vastaus #28 : 20.06.2010 19:49:47 »
Jee! toivottavasti motivaatio pysyy yllä, että pystyt kirjoittamaan ;D
Mä nimittäin taidan jäädä seuraamaan miten tässä käy, jahka tulee lisää luettavaa...
Aloitathan kirjoittamisen pian! ;)
P.S. tulin muute itekki just keskiviikkona silokallion leiriltä...
Rien n'est parfait~

xxx

  • the shiny new toy
  • ***
  • Viestejä: 14
  • A secret makes a woman, woman
Vs: The Hex - Lumotut [Traileri 6.6]
« Vastaus #29 : 21.06.2010 00:17:17 »
WAUTSI WAUUUU!!!!

varotan jo etukäteen, mun odotukset on korkeella ;)

xxx
Do you trust me?
In theory.
Then close your eyes.♥

alba

  • Vieras
Vs: The Hex - Lumotut [Traileri 6.6]
« Vastaus #30 : 22.06.2010 20:00:24 »
Viimeinkin kun leirihulina päättyi, niin voin aloittaa tämän uuden älynväläykseni.
En tiedä suhtaudunko itse vain kamalan kriittisesti omaan tekstiini, mutta omasta mielestäni tämä prologi ei ole ihan täydellinen napakymppi. Toivottavasti teikäläiset tykkää J

Tähän alkuun vielä kerron Rosen, Alicen ja Bellan tätien kyvyt ja linkitän teille heistä kuvat. Sitten voi tarina alkaa.
Ja kannattaa lukea vielä traileri läpi, tein siihen pari käytännön muutosta. Itse juoni ei tosin muuttunut.

Bree ~ Taitaa teleporttaamisen ja osaa kaikki Varjojen kirjan käytännön loitsut ulkoa. On tyttöjen äitihahmo.

Dawn ~ Osaa muuttaa muotoaan miksi tahansa eläimeksi ja osaa suurimman osan Varjojen kirjan loitsuista ulkoa.

Noniin, sitten voimme aloittaa;

The Hex - Lumotut


Prologi

Kaikki alkoi elokuun ensimmäisenä perjantaina, kun olimme muuttamassa Hanoveriin, New Hampshiren osavaltioon. Minä, kaksi siskoani Alice ja Rosalie, sekä tätimme Dawn ja Bree.
Pakkasin haikeana tavaroitani huoneessa, missä olin nukkunut jokaisen yöni yhdeksäntoista vuoden ajan. Kaikki huonekalut oli jo muuttoauto vienyt, mutta vaatekaapeista lattialle nopeasti heitetyt vaatteet lojuivat ympäri huoneen lattiaa odottamassa pakkaamista. Huokaisin ja nostin suosikkivillapaitani. Se oli harmaa ja pehmeä, hyvin yksinkertainen paita. Äitini äiti, eli mummini, oli kutonut sen äidilleni monta vuotta sitten. Halasin paitaa kuin pörröistä pehmolelua ja laskostin sen metsänvihreään matkalaukkuuni muiden paitojen sekaan.
Viimeinen vaate sukelsi matkalaukkuuni ja nousin lattialta risti-istunnasta ja katsoin ympärilleni. Seinissä oli luonnonvaaleat tapetit ja kukkabordi, ja nurkassa könötti vanha seinään ruuvattu kaappi. Kävelin sen luokse, avasin sen ja varmistin, etten ollut unohtanut mitään. Odotin puisen, kattoon asti ylettyvät kaapin olevan tyhjä, mutta keskimmäisellä hyllyllä minua odotti kaatunut valokuvakehys. Otin se käteeni ja katsoin siinä olevaa kuvaa.
Soimasin itseäni siitä, että elämäni tärkein kuva oli meinannut jäädä tänne.
Kuvassa poseerasi vanhempani. Äidillä oli kuvassa leveä hymy ja isä piti äitiä suojelevasti lanteilta kiinni. Äiti heijasi valtavaa vatsaansa, jossa minä ja siskoni onnellisesti odottelimme syntymäämme.
Äiti ja isä olivat kuolleet minun ja siskojeni ollessa viisivuotiaita. Tätimme eivät olleet suostuneet kertomaan miksi ja kenen aiheuttamana. Oikeastaan heidän ei tarvinnutkaan, kyllä sen arvasi. Joku demoni oli murhannut vanhempani.
Tätimme Bree ja Dawn olivat kasvattaneet minut ja siskoni kuin ominaan ja auttaneet meitä ymmärtämään kykyjämme. He olivat meille todella rakkaita.
Suutelin valokuvaa vanhemmistani ja vein se turvallisesti matkalaukkuuni vaatteiden väliin, ettei lasi menisi rikki. Suljin laukun vetoketjun ja taputin laukkua pari kertaa kuin vanhaa ystävää. Samassa ovelta kuului kaksi tasaista koputusta ja ovi aukeni narahtaen.
“Isabella?” Tätini Bree kurkisti ovenraosta. “Oletko valmis?”
Breessä on hyvin paljon samaa näköä kuin äidissäni. Hänellä vain on punaiset hiukset ja naururyppyjä silmäkulmissa. Hän on ollut minulle aina kuin oma äiti. Bree hymyili vinosti odottaessa vastaustani.
“En sitten yhtään”, huokaisin ja nousin matkalaukkuni vierelle ja nostin laukun kahvan käteeni. “Mutta mennään sitten.”

Avasin Breen harmaan Toyotan takakontin ja voihkaisin turhautuneena. Se oli täynnä Alicen ja Rosalien matkalaukkuja. Turhautuneena läimäytin takakontin kiinni ja suuntasin Dawnin autolle toivoen parasta. Avasin punaisen BMWn takakontin, ja sekin oli täynnä matkalaukkuja ja irtonaisia esineitä.
“Tämän täytyy olla vitsi”, tuhahdin itsekseni ja läimäytin punaisen takakontin kiinni. “Mihin te oletatte minun tunkevan minun ainoan matkalaukkuni?”
Dawn, toinen tädeistäni, tuli punaisen talon etuovesta ja katsoi minuun ja matkalaukkuuni mietteliäänä. Dawnilla on pitkät vaaleat hiukset ja kireänlainen hymy.
Dawn on kolmesta, nykyjään kahdesta, siskosta vanhin, pian neljäkymmentäviisi. Dawn ei ole koskaan ollut mikään lapsirakas ihminen ja on kohdellut minua ja siskojani aina kuin aikuisia kohdellaan. Rosaliesta hän on silti pitänyt eniten, Rose on myös meistä sisaruksista ainoa blondi, kuten Dawn. Rose on kuin Dawn numero kaksi. Kyllä Dawn silti minua ja Aliceakin rakastaa, hänen on vain todella hankala näyttää sitä.
“Voit ihan hyvin pitää laukkua sylissäsi koko matkan”, Dawn tokaisi ja meni istumaan autonsa etupenkille. Tuhahdin ja menin istumaan Breen auton takapenkille laukku sylissäni. Tiesin, että Rosalie ja Dawn matkustaisivat yhdessä ja en mistään hinnasta, koskaan, istuisi niiden kahden kanssa samassa autossa matkalla Amerikan läpi. Bree oli leppoisampi.
“Moikka moi!” Alice hihkaisi, kun yhtäkkiä ilmaantui viereeni. Rääkäisin säikähtäneenä.
“Alice! Mitä hittoa?” Parkaisin ja katsoin vieressäni kikattavaan siskooni.
“Anteeksi, Bella! Minun oli vain pakko tehdä tuo viimeisen kerran”, Alice kikatti, veti henkeä ja rauhoittui.
“Voisin räjäyttää sinut senkin - “
“Alice Natalié Renée Hale, teitkö sinä juuri näkymättömyysloitsun?” Bree nuhteli siskoani läimäyttäen auton oven perässään kiinni istuessaan kuskin paikalle.
“Vähän vain. Se oli ihan harmiton pikku jekku vain”, Alice sanoi ja hymyillen puri alahuultaan. Alice piti jekkujen tekemisestä, koska hän sai aina jakaa muiden ihmisten tunteet, kun vaikka säikähtämisen. Se oli kuulemma jollain kierolla tavalla hauskaa.
“Alice, Bella olisi voinut räjäyttää sinut vahingossa”, Bree sanoi lempeästi. Myhäilin itsekseni. “Älä tee noin toiste.”
“En, en”, Alice sanoi ja minä haudoin kostoa. Toivoin, että Alice tuntisi sen.
Bree katsoi sylissäni olevaa matkalaukkua, ja sitten minua.
“Miksi tuo ei ole takakontissa?” Bree kysyi kurtistaen kulmiaan samalla, kun työnsi autonsa avaimen virtalukkoon.
“Ei mahdu, koska erään hengiltä säikäyttämisen maailmanennätystä yrittävän muotifriikin tavarat vievät kaiken tilan”, sanoin päivänselvästi ja mulkaisin Alicea, joka katsoi muka-tietämättömänä ulos auton ikkunasta.
Bree puuskahti ja osoitti sormellaan laukkuani. ”Laukku, kutistu ja mukaan mahdu, pieneksi muutu ja normaaliksi muutu, kun kello kahdeksan lyö.“
Samassa laukku oli barbille sopivan kokoinen ja työnsin sen taskuuni. Hymyilin Breelle kiitollisena.
“Muistakin ottaa se sieltä pois ennen kuin kello on kahdeksan, muuten nuo housut ovat mennyttä.”
Dawn ja Rosalie lähtivät Dawnin punaisella autolla ennen meitä pois lapsuudenkodistamme. Bree käynnisti vain hetkeä myöhemmin oman autonsa ja kurvasimme pois pihasta Dawnin vanavedessä. Loin viimeisen vilkauksen rakkaaseen, punaiseen taloon ja päätin olla itkemättä. Tästä alkaisi uusi elämä.

Noin kaksikymmentä kilometriä ajettuamme, Dawn edellämme kääntyi yksinäiselle hiekkatielle ja me seurasimme häntä. Tie oli umpikuja ja Dawn sammutti auton edellämme, Bree seurasi hänen esimerkkiään pysäyttäen auton noin metrin päähän Dawnin auton peräpäästä.
Teimme aina näin, kun matkustimme pitkiä matkoja. Emme periaatteessa, tai käytännössä saisi käyttää voimiamme turhaan tai mihinkään mistä olisi hyötyä vain itsellemme, mutta silti me vain teimme aina niin.
Bree astui autosta ulos ja löi oven kiinni mennessään. Hän meni autojen väliin ja kosketti molempia autoja käsillään, sulki silmänsä ja heti syvään henkeä.
Alice otti minua kädestä ja sulki silmänsä. Hän ei ollut koskaan pitänyt Breen tavasta käyttää teleporttausta.
Suljin itsekin silmäni, se teki kaiken helpommaksi. Tunsin, kun ympärilläni alkoi muljua ja tuntui kuin olisimme menneet hillitöntä vauhtia eteenpäin. Vähän kuin vuoristorata, mutta vain tasaista.
Pian se oli ohi ja Bree tuli takaisin autoon. Avasin silmäni ja katsoin ikkunasta ulos, maisema oli muuttunut ja hiekkatie oli muuttunut asfalttiseksi.
“Missä me ollaan?” Alice kysyi ja katseli ympärilleen, kun Dawn lähti edellämme liikkeelle ja Bree lähti seuraamaan häntä. Bree hymyili omahyväisenä.
Käännyimme asfaltoidulta metsätieltä muiden autojen sekaan moottoritielle, jossa vilisi autoja. Bree hivutti meidät sekaan näppärästi.
“Tämä on valtatie 91, ja olemme noin kahden kilometrin päässä Hanoverin keskustasta. Kas näin matkustetaan neljän päivän matka puolessa tunnissa Breen tyyliin”, Bree nauroi, kun lähdimme ylittämään tietä, joka vei meidät veden yli. Siinä ei ollut siltaa, mutta pienen maankohouman päälle oli tehty ovelasti tie.
Katsoin kiinnostuneena ikkunasta ja näin paljon maankohoumia, jotka olivat täynnä puita ja rinnetaloja ja leveän joen, jonka pinta oli todella tyyni. Bree kääntyi Dawnin perässä moottoritieltä W Wheelock Streetille, joka vei meidät sillan yli Hanoveriin. Aluksi ajoimme vain kahden rinteen välissä, mutta pian alkoi näkyä taloja ja kaupunkia.
“Eikö olekin hieno paikka?” Bree kysyi meiltä, kun pysähdyimme liikennevaloihin.
“Tietenkin on”, Alice naurahti. Hän oli takuulla nähnyt tämän jo ennalta, jos Hanover olisi ollut surkea, hän ei olisi koskaan lähtenyt. Eli jossain lähistöllä oli oltava jonkinlainen ostoskeskus.
Minä tyydyin vain nyökkäämään ja katselin kiinnostuneena paikkaa, missä asuisin hyvällä tuurilla loppuelämäni.
“Katsokaa, tuossa on Dartmouth!” Alice hihkaisi ja osoitti ohitseni vasemmalle, missä aukeni valtava ruskeatiilinen rakennus. Pysähdyimme taas sopivasti liikennevaloihin ihmettelemään uutta opiskelupaikkaamme.
“Onpa se… iso”, Bree totesi. Todellakin, Dartmouth jatkui ja jatkui melkeinpä koko Main Streetin läpi. Sen valkoinen päärakennus oli toisella puolen katua. Nytkähdimme eteenpäin ja jäin sanattomana tuijottamaan laitosta, missä aloittaisimme seuraavana maanantaina.
Ajoimme kaupungin läpi uudennäköiselle asuntoalueelle lähellä kaupunkia. Asuntoalueen kyltti “Tervetuloa Hartfordiin!” ei ainakaan lupaillut turhia, kuten telkkarissa usein näkyy.
Talot olivat uudehkon näköisiä, mutta en viitsinyt katsella niitä liiaksi. Olin varma, että ratkeaisin itkemään, jos näkisin yhdenkin punaisen kaksikerroksisen talon.
Vajosin alas penkilläni ja huokaisin sulkien silmäni. Kohta perillä.
Samassa sekunnissa moottori sammui yskäisten hiljaa. Auto ei ollut mikään uusi.
Nostin varovaisesti katseeni ja huomasin Breen parkkeeranneen kadun viereen. Astuimme ulos autosta ja läimäytin oven perässäni kiinni.
“Tässä se sitten on”, Bree sanoi ja naurahti hermostuneesti. “Mitä pidät, Bella?”
Bree kysyi vain minulta, koska Alice oli jo kadonnut hakemaan matkalaukkujaan auton takaluukusta.
Katsoin ensi kertaa uuteen kotiini. Se oli valkoinen rinnetalo, missä oli korkea kivijalka. Talossa oli vain yksi autotalli, ja Dawn oli vienyt autonsa sinne.
Talon edusta oli leveä, ja pelkkää ruohoa. Ainoat kasvit mitä pihalla näin, oli pihaa reunustavat puskat, jotka peittivät näkyvyyttä naapureihimme. Takapiha oli piilossa rinteen alapuolella. Talossa näytti olevan kolme kerrosta, ullakko, asuintilat ja rinteen alapuolella olevat asuintilat. Talon ulko-oven vieressä oli kyltti, jossa luki talomme numero 24.
“Onko tämä meidän asuntomme?” kysyin ja jäin seisoskelemaan paikalleni, kun muut hakivat matkatavaroitaan. Huonekalumme olivat jo saapuneet talolle eilen.
“Taitaa olla, ainakin osoite täsmää”, Bree vastasi olkiaan kohauttaen ja meni raivaamaan omia laukkujaan takaluukusta.
“Taidan voida pahoin”, kuiskasin niin hiljaa, ettei Bree kuulisi ja pahoittaisi mieltään. Tämä talo oli aivan liian imelä ja naapurustomainen.
Seurasin kädet taskuissa muita, jotka raahasivat matkalaukkujaan kohti etuovea. Hipelöin hermostuneesti pienennettyä matkalaukkua taskussani.
Dawn otti omasta taskustaan talon avaimen, työnsi sen lukkoon ja avasi. Kaikki rynnivät sisään ja minä tulin viimeisenä.
Talo oli valtava, vaikka ulkoapäin näytti varsin pieneltä. Eteinen oli avara ja aukeni isoon olohuoneeseen, minne oli viety kaikki omistamamme tavarat. Eteisestä pääsi myös portaisiin, jotka veivät alakerran asuintiloihin ja mahdolliseen kellariin.
Ei tämä nyt niin paha ole, ajattelin. Aloin kierrellä uteliaana taloa ja etsiä huonetta itselleni. Keittiö oli pieni, mutta kodikas. Juuri sellainen, mihin voisin helposti kuvitella Breen tekemään aamupuuroa.
Keittiön vieressä näin huoneen, jonka ovi oli kiinni. Avasin sen varovaisesti ja katsoin ympärilleni. Kukaan ei ollut valloittanut tätä huonetta vielä.
Kävelin valkoiseksi maalatun huoneen ikkunalle ja henkäisten katsoin maisemaa, joka aukeni joelle. Hymyilin itsekseni. Ehkä Hanover ei olisikaan niin kamala?
Eihän?


Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: The Hex - Lumotut [Prologi 22.6]
« Vastaus #31 : 22.06.2010 22:00:01 »
Hyvää tekstiä!
En malta odottaa jatkoa!
Rakentava piiloutui jonnekkin  ;)

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

Blooms

  • Sukkien haistelia
  • ***
  • Viestejä: 20
  • Green day
Vs: The Hex - Lumotut [Prologi 22.6]
« Vastaus #32 : 22.06.2010 22:20:36 »
En osaa kommentoida ikinä mitenkään rakentavasti. Ainoostaan voin sanoa ette jaksa odottaa ensimmäistä lukua (:

~Blooms
-Elämä on perseestä
-No älä kuule kuseta

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: The Hex - Lumotut [Prologi 22.6]
« Vastaus #33 : 22.06.2010 23:05:18 »
Vihdoinkin Prologi tuli! oon kytänny tätä ficciä iät ja ajat, josko olis tullu jatkoo ja nyt sitä on tullut! Nyt odotan vain ykkös lukua! eli jatkoa!
Anaid ::)
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Blinky

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: The Hex - Lumotut [Prologi 22.6]
« Vastaus #34 : 22.06.2010 23:19:42 »
Oijooii, nyt päästiin sitten jo asiaan. Siis sekä mun erittäin rakentavien kommenttien suhteen, että tän ficin kanssa.

Ensinnäkin, tämä on ihana, ihana, ihana. Idea on ihana, toteutus on ihana, koko konsepti on ihana. Ihan mahtavaa, että oot luonut kokonaan uuden alkuasetelman, mutta kuitenkin suhteellisen samoilla ihmissuhteilla (tai no ei ainakaan vielä, mutta odotan tulevalta jotain sen suuntaista). Ja se on jännää ja mielenkiintoista - hyvällä tavalla siis - että Alice ja Rose (ja Bella) ovat tässäkin epäihmisiä (eeeh?) ja muista poikkeavia, mutta täysin eri tavalla. Niin ja jos ja kun saadaan (toivottavasti pian) pojat mukaan, jännintä on se että nämä taas - oletan - ovat täysin tavallisia. En muista lukeneeni senkaltaista ficciä, jossa tilanne olisi ollut näin päin.

Prologi oli oikein hyvä, ja tädit vaikuttavat ihanilta, sopivasti tätimäisiltä (muttei liikaa). Kaikki vaikuttavat luonteeltaan sellaisilta, kuin kirjoissa. (Rosesta en tiedä, kun häntä ei kovin tekstissä näkynyt.) Enkä voi varmaan toitottaa liikaa, miten nuo taikatemput ja erikoiskyvyt tekevät tästä ficistä entistä paremman. Äää, en sanoisi itseäni tämän jaarittelun jälkeen sanattomaksi, mutta niitä miettiessä ja niistä lukiessa melkein sellaiseksi vetää.

Jos pitäisi jotain ärsyä keksiä, niin se että trailerin perusteella Bella on kyrsiintynyt noituuteensa.(?) Miksi oi miksi? Mun mielestä ainakin olisi mahtavaa, jos voisin tahdonvoimalla räjäytellä juttuja. :--( No mutta, ficci ei ole kunnon ficci jos joku siinä ei kyrsi minua. : D

Nyt hillitsen itseni, lopetan sulkumerkkien liikakäytön ja turhan höpöttämiseni, ja menen tekemään jotain vähemmän riesaavaa. Kiitos ihanasta prologista joka nosti odotukset - jos mahdollista - vielä korkeammalle. Niin ja voisin myös ruinata jatkoa, ja mahdollisimman pian!
dream as if you'll live forever
live as if you'll die today

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: The Hex - Lumotut [Prologi 22.6]
« Vastaus #35 : 23.06.2010 01:08:20 »
En osaa oikein sanoa mitään rakentavaa :D
Mutta voin sanoa, että odotan jatkoa innolla!

iituska

Twip

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: The Hex - Lumotut [Prologi 22.6]
« Vastaus #36 : 23.06.2010 01:15:51 »
Ihana idea.. :D tuleeks täs muuten Edwardii, Jasperii ja Emmettii?

(rakentavaa on turha odotella multa se piiloutuu
aina tosi hyvin kun kirjotan näitä kommentteja ;D)

enni

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: The Hex - Lumotut [Prologi 22.6]
« Vastaus #37 : 23.06.2010 01:40:51 »
IHANAA, täytyy sanoa, että napakymppi (; Joten aliarvioit itseäsi ja olet ihan liian itsekriittinen (en kyllä väitä etten itsekin olisi) :-D

Tykkäsin vaan tästä prologista, jotenkin sopiva, tapahtuu tarpeeksi, muttei liikaa, ottaen huomioon, että ne vasta muuttivat kaupunkiin. Pituuskin on ihan sopiva, vaikka mielelläni lukisin enemmänkin, joten peukut pystyyn sen puolesta, että varsinaiset luvut ovat vähän pidempiä :-D

Tykkään myös tuosta, että näillä on taikavoimia! Ja toivottavasti pojat tulevat kuvioihin mukaan pian, tavallisina ihmisinä. Jotenkaan en syttyisi sille, että yhtäkkiä kaikki ovatkin noitia, tittidii. Muttajoo, uskon, että kävi kuinka kävi, ficci on silti mahtava! Sori, en usko vaan tiedän :-D

Yhden virheen onnistuin bongaamaan:
Lainaus
Kuvassa poseerasi vanhempani.
poseerasivat?

Ja sitten tätä mietin:
Lainaus
Bree kääntyi Dawnin perässä moottoritieltä W Wheelock Streetille, joka vei meidät sillan yli Hanoveriin.
Onko tuo W ylimääräinen, vai kuuluuko se tuohon kadunnimeen? Tuntuu vaan jotenkin hassulta jos kuuluisi :-)

Toivottavasti nyt kun on aikaa, pistät pian ensimmäistä lukua, niin alkaa tarina kunnolla pyörimään, ja tästä ficistä voi alkaa nauttia kunnolla! :-D
The first one is always the hardest one.

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: The Hex - Lumotut [Prologi 22.6]
« Vastaus #38 : 23.06.2010 09:06:53 »
Erittäin hyvä Prologi!
Nuo tädit olivat jotenkin erittäin kiinnostavia, etenkin Bree.
Lainaus
Tykkään myös tuosta, että näillä on taikavoimia! Ja toivottavasti pojat tulevat kuvioihin mukaan pian, tavallisina ihmisinä. Jotenkaan en syttyisi sille, että yhtäkkiä kaikki ovatkin noitia, tittidii.
Epäilen että Edward on joku parantaja (mikä se oli?) mutta mielenkiintoista olisi jos ne aina niin ihanat demonit tulisivat pian. <33

Joka tapauksessa toivon jatkoa! <3

alba

  • Vieras
Vs: The Hex - Lumotut [Prologi 22.6]
« Vastaus #39 : 23.06.2010 12:02:32 »
Yritin nyt pitää näppinken kurissa ja vastata lukijoille vasta vähän myöhemmin, mutku te ootte niin ihkuja ni pakko vastata teidän kysymyksiin ja kommentteihin nyt jo :D

Sarkku ~ Kiitos kommentista! Se rakentava lymyää varmaan samassa paikassa kun minun rakentavani silloin, kun johonkin tarinaan pitäisi kommentoida...
Blooms ~ Kiitos kommentista :D
Anaid ~ Hoo, tarinastalkkeri! ;D Ei vaine, kiitos kommentista.
Blinky ~ Kiitos supermegapitkästä kommentista jota luen itserakas hymy naamallani :D Rosesta kuullaan seuraavassa osassa lisää ja yritän pitää hahmoilla saman luonteen kun kirjoissakin.
iituska ~ Thänks :)
Twip ~ Kiitos :D Pojat tulevat kyllä ihan kohta mukaan.
enni ~ Kiitos kommentista! ♥ Taidan tosiaankin olla ihan sairaan itsekriittinen, kukaan teistä ei takuulla arvaa kuinka monta kertaa kirjoitin prologin uudelleen :D Se päätyi lopulta siihen, että Bree ja Dawn tulivat mukaan. Ja olen huomannut, että aina kun aloitan tarinan, niin joku muuttaa jonnekin. :D
Pojat kyllä tulevat pian mukaan, mutta siitä asiasta paljastakin lisää tekstissä. :) Muah, oon pahizz.
Virhe korjattu, ja tosiaankin tuo ylimääräinen W kuuluu tuohon kadun nimeen. En todellakaan tiedä miksi, mutta Hanoverissa on tuon niminen katu :D Lähettäkää valitus USAan älkääkä minulle ;D
Lööperiikka ~ Thänkke mycket :D Niistä demoneista en osaa sanoa mitään, etten tulisi paljastaneeksi juonta liikaa. :)
phoebez ~ Yritän aina vähän väliä ujuttaa kuvailuun selityksiä niistä voimista. Täytyy tunnustaa, että minunkin on joskus luntattava, että mitenkäs se menikään? :P

Jatkoa alan rustailemaan tänään, mutta en opeta teitä siihen, että jatkoa tulee joka päivä. Pyrin siihen, että jatko tulee vain kerran tai kaksi viikossa.
~ Your BFF, alba