Kirjoittaja Aihe: Hobitti | Isoveljen rakkaus, S, Fíli & Kíli  (Luettu 3418 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Hobitti | Isoveljen rakkaus, S, Fíli & Kíli
« : 13.05.2015 14:06:05 »
Title: Isoveljen rakkaus
Author: LillaMyy
Rating: S
Rating: Hobitti
Characters: Fíli ja Kíli
Genre: fluff!
Disclaimer: En omista hahmoja itse keksimiäni lukuun ottamatta, enkä väitä minkään ficcissäni tapahtuvan asian olevan totta. En saa tästä myöskään minkäänlaista rahallista korvausta. En myöskään omista/ole tehnyt tuota inspiraatiokuvaani, joten pisteet sen piirtäjälle.
Summary: Veljesten söpöilyä…
Challenges: Fluffy10
A/N: Googletin tyylikkäästi Googlen kuvahaulla “Kili The Hobbit” (tarkoittaen sitä elokuvaa, ei niinkään, että Kíli OLISI hobitti :D) ja satuin bongaamaan tämän kuvan enkä sitten osannut olla kirjoittamatta siitä veljesfluffya, koska äääääääääääää, liian söpöä!!!!!! P.S. Mulla on selkeästi joku Hobitti-putki päällä, kun mikään muu ei inspaa sitten millään! x)



Isoveljen rakkaus

Kolmevuotias Kíli istuskeli kahdeksanvuotiaan isoveljensä huoneen lattialla. Häntä ärsytti, koska Fíli oli luvannut leikkiä hänen kanssaan Sólveigin ollessa päiväunillaan, mutta nyt isoveljeä ei löytynyt mistään. Nuori kääpiöpoika oli metsästänyt koko Sinivuorten luolaston, mutta turhaan. Hän oli tarkistanut jopa pesuhuoneen, vaikka tiesikin Fílin karttavan sitä kuin ruttoa. Veljeä ei vain ollut löytynyt yhtään mistään, joten Kíli oli sitten tullut kököttämään tämän huoneen lattialle, jotta voisi esittää isoveljelleen vastalauseen tämän saapuessa huoneeseen.

Kuitenkin, kun Fíli viimein suvaitsi saapua paikalle, oli pieni Kíli nukahtanut lattialle odottaessaan isoveljeään. Fíli nosti pikkuveljensä varovasti sänkyynsä ja tukahdutti halunsa nauraa, kun Kíli tuhisi unissaan. Sitten vanhempi kääpiö asettautui vuorostaan lattialle harjoittelemaan Orin opettamia lauseita, mutta riimujen piirtäminen ei ollut mitenkään hirveän helppoa hommaa.

Jonkin ajan kuluttua Kílikin suvaitsi herätä ja hän huomasi ensimmäisenä olevansa ihan väärässä paikassa, koska eihän tämä ollut hänen huoneensa. Sitten nuori poika tajusikin olleensa Fílin huoneessa odottamassa tolloa isoveljeään leikkikaverikseen. Poika ponkaisi nopeasti sängyltä ylös ja huomasi Fílin raapustelevan jotain isolle pergamentille. Kíli pomppasi sängyltä ja karjaisi kovaa:
”Missäs sinä oikein olet kupannut?”
”Minäkö? Sinähän se täällä olit täydessä unessa, kun tulin!” Fíli protestoi ja laittoi kirjoitusvälineensä sivuun.
”Enkä ollut, lepuutin vain silmiäni”, Kíli väitti vastaan.
”Pah, sinä nukuit ihan selvästi”, Fíli nauroi. Kíli pomppasi isoveljensä kimppuun, ja veljekset aloittivat tutun käsikähmänsä, jonka (kuten tavallista) Fíli antoi nuoremman voittaa.

Hetkeä myöhemmin veljekset istuivat yhdessä lattialla, ja Fíli katseli veljeään lempeästi. Kíli kökötti hänen edessään leikkimässä tunikansa helmalla.
”Kíli, kai sinä tiedät, että minä rakastan sinua?” hän sanoi.
”Kuinka paljon?” Kíli tivasi. Hän ei ollut antanut isoveljelleen vieläkään anteeksi katoamistemppuaan, kun hän oli halunnut päästä leikkimään.
”Näääin paljon”, Fíli vastasi nauraen ja levitti kätensä niin isoksi kuin ne suinkin suostuivat leviämään.
”VAU!” Kíli sanoi, eikä hän voinut edes yrittää olla enää vihainen veljelleen.
”Kuinka paljon sinä rakastat minua?” Fíli kysyi ja katsoi kuinka pikkupoika yritti levittää kätensä yhtä isoksi kuin hän vain hetkeä aiemmin.
”Näin paljon!” Kíli hihkaisi innoissaan.
”Hei, koska meidän kätemme ovat jo valmiiksi levitetyt, niin meidän pitää ihan selkeästi halata nyt”, Fíli totesi, ja Kíli hyökkäsi veljensä kimppuun hieman eri tavalla kuin hetki sitten. Fíli kietoi kätensä pikkuveljensä ympärille ja hieroi tätä leuallaan. Kíli nauroi, kun veljen viiksikarvat kutittivat hänen poskeaan. Hän oli jo aivan täysin unohtanut olla kiukussa Fílille, joka ei ollutkaan leikkinyt hänen kanssaan, kuten oli luvannut.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2015 10:43:15 kirjoittanut LillaMyy »

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Eririn

  • valomiekkalesbo
  • ***
  • Viestejä: 956
  • Jedi like my father before me
    • lesbian with a sword and a grudge
Vs: Hobitti | Isoveljen rakkaus, S, Fíli & Kíli
« Vastaus #1 : 14.05.2015 02:06:29 »
*suoraan tunteisiin* pläää perhanan söpöläiset, en kestä! <3 mä rakastan ficcejä Filin ja Kilin lapsuudesta ja toi sarjis on yksi mun suosikkiasioita ikinä <3 "rakastan sinua näin paljon!" o-------O-------o ääääwwww liian söpöä <3<3<3<3<3<3<3

Mä en tän ficin ansiosta lakkaa hymyilemästä pitkään aikaan, kiitos <3 tää oli aivan ihana!
We had each other. That's how we won.

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Isoveljen rakkaus, S, Fíli & Kíli
« Vastaus #2 : 14.05.2015 10:01:25 »
Eririn: Oh god, mä niiiiiin tiedän ton tunteen! :D Ne kaksi on vaan aivan liian söpöjä siinä sarjakuvassa, että mä en osannut antaa tilaisuuden lipua käyttämättä ja raapustin sitten jotain super-söpöilyä itsekin. Kiitos itsellesi, nyt en mäkään osaa lopettaa hymyilyä taas hetkeen, joten kiitoksia siitä! (((: <3

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

The Pure-Blood Princess

  • Vieras
Vs: Hobitti | Isoveljen rakkaus, S, Fíli & Kíli
« Vastaus #3 : 14.05.2015 10:41:25 »
(Miksi huomasin tän vasta nyt?)

Joo, tota en osaa sanoa mitään järkevää, koska tää oli yksinkertaisesti aivan liian söpöääää! <3<3<3 Mäkin oon täällä nyt vaan yhtä hymyä. :'D Kiva, että Sólveig on mainittu tässä. Ja ööö, tää oli... En tiedä. Niin suloinen, etten saa sanaa suustani. :D Ja muuten, kun luin tuolta alusta että googletit "Kili The Hobbit" niin mulle tuli just ensimmäisenä mieleen, että Kíli olisi hobitti :'D

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Isoveljen rakkaus, S, Fíli & Kíli
« Vastaus #4 : 14.05.2015 10:54:31 »
Evelix: No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan? (; En osaa kirjoittaa enää näistä kääpiöistä mitään ILMAN Sólveigia, sen takia hänkin löysi tiensä tänne. :D Kiva, että tämä saa ihmiset hymyilemään, koska te saatte mut hymyilemään kommenteillanne! (: (Arvasin, että joku ihan varmasti vetää väärät johtopäätökset siitä, siksi myös selitys tuolla... xD)

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Vs: Hobitti | Isoveljen rakkaus, S, Fíli & Kíli
« Vastaus #5 : 15.06.2015 21:35:29 »
Tämä oli niiiiiiiiin söpö, että en osaa muuta ku aawwitella täällä.<3

Fili ja Kili on ihan mahtavia hahmoja ja niistä on kivaa lukea ja ovat pikkuisina supersöpöjä. Tällainen veljeysfluffi oli ihanaa luettavaa. Ja taisi olla ensimmäinen kerta, kun luen parituksetonta fluffia, kivasti ja söpösti keksitty. Tuo kuvakin oli ihana, vaikka Fili näyttikin siinä liian vanhalta. Tässä olit kuitenkin korjannut sarjakuvan virheen, joka oli kiva juttu.

Oikeesti osaan nyt vaan aawwitella, muttamutta. Tää oli mukavan kevyttä luettavaa, sellaista pehmeää (ja taas meinasin sanoa söpöä), helppoa ja mukavaa. Kokonaisuus pisti hymyilyttämään oikein leveästi. Veljesrakkaus tihkui alusta loppuun asti, vaikka aluksi Kili olikin kiukkuinen veljelleen siitä, ettei tämä tullut leikkimään. Ja sitten höpsö meni nukahtamaan. Nujakointi sopii kanssa pikkukääpiöille hyvin! Pieneen pakettiin olit saanut kivasti kerrottua kohtauksen, joka tiivisti näiden rakastavia välejä todella hyvin. :)

Hih, tää oli söpö, kuten sanoin, joten suuret kiitokset tästä <3 Näitä sun Hobitti-ficcejä on ilo lukea!
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Isoveljen rakkaus, S, Fíli & Kíli
« Vastaus #6 : 15.06.2015 21:42:28 »
Odo: Kiiitooos! Pienet kääpiölapset ovat söpöjä, joten tykkään levittää näiden ilosanomaa kaikkien (muidenkin kuin varsinaisten Hobitt-fanien) keskuuteen! <3

Kiva kuulla, että paritukseton fluffy toimi, vaikket olekaan törmännyt sellaiseen aikaisemmin, koska sen kirjoittaminen oli ehkä jopa hauskempaa kuin parituksellisen. Tai sitten se johtui ihan vain siitä, että pieniä kääpiölapsia! Siinä kuvassa Fíli on kyllä selkeästi liian vanha, koska pojilla on canonissa vain viisi vuotta ikäeroa, joten se oli ihan pakko fiksata.

Awwittelu on tässä kohtaa ihan sallittua! ;) Vähemmästäkin kuules kiukku nousee pikkuisella, kun ensin luvataan tulla leikkimään ja sitten unohdetaan koko juttu. Ja, no, ei pieni Kíli jaksa koko aikaa olla hereillä tyhjässä hiljaisessa huoneessa, kun kiukutteluun menee liikaa energiaa. :D Eheh, eli joo, kiitoksia älyttömästi kommentista, nyt en taaskaan osaa muuta kuin hymyillä typerästi ja nauraa itsekseni! :-*

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 786
  • Not killing people is really hard.
Vs: Hobitti | Isoveljen rakkaus, S, Fíli & Kíli
« Vastaus #7 : 18.06.2015 00:43:54 »
Hihih, mun on pitänyt kommentoida tätä jo monta päivää, mutta se on jostain syystä aina vaan jäänyt ja roikkunut kohta varmaan viikon tuolla mun välilehdissä. Joten jos nyt vihdoinkin!

Noniin, kuten ehkä tiedätkin, Hobitti ei ole se suurin rakkauteni fandomina, vaikka oonhan mä muutamia tekstejä (krhm lähinnä sun) siitäkin lukenut ja vaikka fandomista tykkäänkin. En kuitenkaan oo fani ihan samalla tasolla kuin sä, mutta ai että näitä sun Hobitti-tekstejä on silti ihanaa lukea <3 Nää ei tunnu siltä, että vaatisivat liikaa fandomin itsensä tuntemista tai että pitäisi tietää kuka on kenenkin siskon kummin kaima tai että fandomista tarvitsisi tietää mitään ylimääräistä (okei ehkä elokuvien katsominen on ihan ok). Arvostan, koska helposti etenkin tällaiseen fandomiin saa sisällytettyä kaikkea nippelitietoa, jota ei ymmärrä jos ei ole superperehtynyt asiaan (ja ehkä sunkin teksteissä on, muttei ainakaan niin että asiaan perehtymätön ei voisi ymmärtää).

Jos sitten itse tähän kyseiseen tekstiin. Tää oli kokonaisuudessaan ihan älyttömän söpö, tällainen kiva ja lyhyt katsaus veljesten arkeen ja voi että, paritan näitä kahta kyllä ihan kympillä niin veljesrakkaudessa kuin... noh muutenkin. Tässä on sitä veljesrakkautta joka on supersöpöä, etenkin kun molemmat ovat tässä vielä niin pieniä <3

Lainaus
Sinivuorten luolaston
Tää pomppasi mun silmiin heti. Muistan lapsuudestani Sinivuorten yö -nimisen joululaulun (tai joku vastaava), onko nää oikeasti asunut tuon nimisessä luolastossa, onko tää sattumaa vai oikeasti suunniteltu juttu? Onko tää keksittyä, koska ihan äärettömän ihana viittaus jos tässä sellaista on, jotenkin tosi suloinen ja mulle ainakin merkityksellinen (tuo laulu oli aikoinaan yksi kivoimpia ikinä). Joka tapauksessa, ihana nimi kääpiöiden asuinpaikalle!

Lainaus
odottamassa tolloa isoveljeään
Voi ei, pakko vähän hehkuttaa tätä kohtaa! TOLLO, mikä sana, jotenkin sopii tähän vaan niin ihanasti, en tajua mistä porukka keksii tällaisia sanoja just sopiviin kohtiin, tää on vain kuin tehty tähän. Koska mitäs muutakaan Fili on kuin tollo, kun ei tullut leikkimään veljensä kanssa sovitusti?

Kuten jo sanottu, tykkäsin tästä superpaljon, kiitos hurjasti! Lisää tällaisia söpöjä fluffyisia kohtauksia!
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Isoveljen rakkaus, S, Fíli & Kíli
« Vastaus #8 : 18.06.2015 08:49:07 »
Lauchuo: Koskaan ei ole liian myöhäistä kommentoida, joten kiva, että jaksoit avata sanaisen arkkusi tämän kohdalla, vaikka fandom ei olekaan lempilapsesi! (: Mä yritän aina pitää nämä lyhyet pätkät ainakin sellaisina, että nämä ovat ymmärrettävissä muutenkin kuin sen suurimman fanin aivoilla, koska nämä on just sellaisia, mitä jotkut muutkin voivat lukea. Sitten taas niissä pidemmissä saattaa jo ihan vahingossakin lipsahtaa sekaan jotain nippelitietoja, mutta niitä nyt ei välttämättä luekaan kovin moni fandomin ulkopuolinen. Kait?

Hyyyi, hyyi, hyi, Fíli ja Kíli on ihan vain veljeksiä! :D Ei vais, kyllä mä toisaalta ymmärrän sen toisenkin näkökannan, vaikka itse en pidäkään siitä, muttamutta, joo, näissä mun omissa tulee kuitenkin olemaan vain ja ainoastaan veljesrakkautta! :D Siis se, että se asumus Sinivuorilla on luolasto, on mun head-canonia, mutta se, että Ereborin kääpiöt Smaugin tulon jälkeen asuivat Sinivuorilla on ihan oikeaa Tolkien-canonia! (: Eli suunniteltu juttu kyseessä, vaikken tuota kappaletta tiennytkään aiemmin, mutta kiva kuitenkin, että sieltä löytyy jotain merkityksellistä, koska sillä nimellä on merkitystä myös täällä (ei ehkä ihan samanlaista kuin tuolla kappaleella sulle, mutta kuitenkin). Kiva, että tykkäät tollosta siellä, koska pohdin hetken aikaa, että minkä ihmeen sanan valitsen siihen, ja päädyin sitten tuohon lopputulemaan. Näitä söpöjä fluffy-kohtauksia on jo lisää, mutta kyllä niitä varmasti tuleekin myös enemmän, eli iso kiitos kivasta kommentistasi! :))

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Karvalakkirakastaja

  • Vieras
Vs: Hobitti | Isoveljen rakkaus, S, Fíli & Kíli
« Vastaus #9 : 01.07.2015 11:58:47 »
Tarvitsin juuri elämääni jotain hyvin söoöä ja tästähän sitä sai. Fili ja Kili on niin ihania tässä. Sulin ihan kokonaan. Kyllä, veljesrakkaus on erittäin söpöä. Kiukuttelevat kolmivuotiaat on vielä kohtuullisen suloisia.  :D En saa tänäänkään juuri mitään järkevää kommentointia aikaiseksi, mutta pakko oli yrittää edes jotain sanoa, koska tämä piristi synkeältä tuntunutta päivääni kovasti.  :)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Isoveljen rakkaus, S, Fíli & Kíli
« Vastaus #10 : 01.07.2015 12:03:30 »
Karvalakkirakastaja: Aww, kiitoksia! (: Fíli ja Kíli ovat harvinaisen lutuisia tapauksia, etenkin pieninä, joten olen todella iloinen, että pidit tästä! Järkevä kommentointi on yliarvostettua, tykkään siitä, että jätit kuitenkin puumerkkisi tänne, koska se merkkaa mulle kirjoittajana tosi paljon! Kiva, että piristin sua, koska sä piristit mua kommentillasi! ((:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid