Kirjoittaja Aihe: Elävä suojelius || Harry/Ginny ( todella lievä George/Ginny) S  (Luettu 2948 kertaa)

saoo

  • ***
  • Viestejä: 75
  • My basterd
Title: Elävä suojelius
Author: Saoo, eli minä itse.
Genre: Angst, drama, lievä romance?
Pairing: H/G (todella lievä Georg/G)
Rating: S
Summary: Ginny on surullinen ja ahdistunut siitä, että Ron kieltää Harryä olemasta hänen kanssaan. (KV)
Warnigs: Insesti
Disclaimer: JKR omistaa, ja minä taas lainaan.
A/N: Tämmönen hieman sisarrakkautta sisältävä selittämätön selitetty kirjoitelma (huom. tosi lyhyt anteeksi siitä.) ja toivon, että pidätte. Anteeks muuten tuosta summarystä, en osaa kirjoittaa niitä :-[ Enjoy  :D

***

Harryn suudelma poltti hänen huuliaan, kun poika jätti huoneen. Ginny katsoi ikkunasta ulos, hän ei hymyillyt. Ron oli kieltänyt Harryä tapaamasta Ginnyä. Se suututti häntä ja Ginny painoi kämmenensä kylmään ikkunaruutuun. Harry oli jättänyt jälkensä Ginnyyn ja tyttö ei halunnut ketään muuta. Mikä oikeus Ronilla oli päättää hänen elämästään?  Harry oli painanut rakastavan suudelmansa Ginnyn suulle ja kertonut, että tämä oli heidän viimeisensä.
Tyttö puri huultaan ja möhkäle hänen kurkussaan kasvoi. Hän ei halunnut itkeä, se teki hänet heikoksi. Ginny ei halunnut olla heikko.

Sade piiskasi maata, kun Ginny käveli Kotikolon puutarhaan yöllä. Hänellä oli päällään vain vanha Fredin t-paita ja alushousut. Kaikki muut nukkuivat.
Ginny kaatui polvilleen märkään maahan ja hänen nenäänsä tulvi raikas sammaleen tuoksu. Tytöllä oli paha olla. Hän nieleskeli ja nikotteli, kun ajatteli Harryn hymyä ja kuinka poika halaisi häntä tullessaan töistä. Ginny oli aina kuvitellut heidät naimisissa asumassa omassa talossa, jota hän voisi kutsua kodiksi. Harry teki jokaisen paikan kotoisaksi ja hän tunsi olonsa turvalliseksi pojan kanssa.
Mutta nyt haaveet olivat kaatuneet. Hän kietoi kätensä mullasta likaisten jalkojensa ympärille ja antoi sateen iskeä vasten kehoaan. Ginnyn sydämestä kaikkosi lämpö, kun hän ajatteli itseään.
Olen yksin.

Ovi kävi hänen takanaan ja joku nosti hänet ylös maasta. Ginny katsoi Georgen huolesta laajenneisiin silmiin.
”Ron otti hänet pois minulta, Ron vei hänet.”  
George painoi itkevän Ginnyn rintaansa vasten ja kiersi kätensä tytön ympärille. He jäivät seisomaan pihalle ja George piti rimpuilevaa Ginnyä itseään vasten. Hän ei voinut päästää tyttöä menemään. Ei juoksemaan pois.

Pian Ginny lopetti ja lämpö palasi hänen kehoonsa. George suuteli Ginnyn otsaa ja lupasi kaiken kääntyvän parhain päin. Tyttö halusi sateen puhdistavan hänet, vievän tämän tuskan pois.
Hän halusi kuolla Harryn kanssa, ei kenenkään muun. Georgen vahvat kädet pitelivät häntä vasten veljeään ja hän tunsi olevansa turvassa.
”Anna hänet minulle takaisin” Ginny kuiskasi hiljaa Georgen huulille ja poika veti hänet sisälle taloon. Harry juoksi päin heitä, ja otti Ginnyn syliinsä. Tytön kasvoille levisi onni ja hän katsoi Georgea.
Sinä annoit hänet takaisin.

***
Ole kiltti ja kommentoi. Palautetta tulee niin harvoin :-X
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 22:26:41 kirjoittanut zougati »
Greetings from Misery.


"We do one thing, and one thing only... Killing nazis."

saoo

  • ***
  • Viestejä: 75
  • My basterd
Vs: Elävä suojelius
« Vastaus #1 : 01.08.2008 19:11:52 »
Kelmikiti : Kiitos kiva että pidit, ja extrakiitos siitä että olit ensimmäinen joka kommentoi  :D
Greetings from Misery.


"We do one thing, and one thing only... Killing nazis."

damdi

  • ***
  • Viestejä: 139
Vs: Elävä suojelius
« Vastaus #2 : 02.08.2008 20:58:46 »
söötti :) Tosi söpö, tykkän just tälläsistä angst, kyynel ja joku pelastaa :) Toi sadejuttu on ku jostain elokuvasta, mut ei se haittaa sopi just tohon, noin täydellinen.
Hyvin pitkällä tauolla...

saoo

  • ***
  • Viestejä: 75
  • My basterd
Vs: Elävä suojelius
« Vastaus #3 : 02.08.2008 21:09:24 »
Damdi: Mukavaa, että pidit  :)
Greetings from Misery.


"We do one thing, and one thing only... Killing nazis."

terkku

  • ***
  • Viestejä: 33
  • Always keep fighting!
Vs: Elävä suojelius
« Vastaus #4 : 28.07.2009 12:28:04 »
aivan IHANA! mun mielestä kaikki harry/ginny paritus on aivan ihana  ;D
Harry/Draco <3
Koti on siellä missä sydän asuu.

Metkuilija

  • ***
  • Viestejä: 1 304
  • Ilon kautta ♪♫
Vs: Elävä suojelius
« Vastaus #5 : 28.07.2009 13:29:50 »
Aivan ihana! <3   Onneksi ei ollut ylimääräisiä silmiä näkemässä silmieni kostumisa  :'(

Jatka samaan malliin kirjoittelua :)

Kyllä, täällä ollaan!

saoo

  • ***
  • Viestejä: 75
  • My basterd
Vs: Elävä suojelius
« Vastaus #6 : 06.08.2009 11:54:02 »
terkku: Kiitos :) Mukavaa että pidit :)
Witchzard: Kiitoksia kovasti :) Wanha tämä teksti alkaakin olla, mutta mukavaa että pidit :)
Greetings from Misery.


"We do one thing, and one thing only... Killing nazis."