Kirjoittaja Aihe: Gibbon, taiteilijasielu || sallittu tuplaraapale.  (Luettu 1943 kertaa)

Tuulevi-Hillevi

  • viimeinen lohikäärme
  • ***
  • Viestejä: 385
  • Anna mun elää mun omassa legomaailmassa.
Author: tuulevi-hillevi
Genre: Draama. Ehkä hiukkasen, hiukkasen tahatonta huumoria, mutta ei nyt niin kovin maininnan arvoista.
Rating: S
Disclaimer: En omista hahmoja enkä paikkoja enkä saa tästä rahallista hyötyä
A/N: Haa, kuolonsyöjähaasteeseen, aakkoshaasteeseen ja... Siinä ne olivatkin?  :o Hmph. Luulin että olisin saanut tungettua tämän kaikkiin mahdollisiin keskeneräisiin, mutta ei voi mitään.



"Yaxley, ääliö! Pimeän piirto puuttuu, sinun piti hoitaa se!"

"On ollut tässä vähän muuta tekemistä", Yaxley ärähti singotessaan kidutuskirouksen sattumanvaraisesti joukkoon, joka oli juossut joka puolelta linnaa vastustamaan kuolonsyöjien hyökkäystä. "Gibbon!"

Suurikokoinen mies hätkähti ja katseli ympärilleen kuullessaan jonkun puhuttelevan häntä nimeltä.
"Pimeän piirto", Yaxley huusi, "tornin ylle! Heti!"

George Gibbon lähti kapuamaan korkeita portaita ylös, kohti linnan korkeinta tähtitornia. Portaita oli aivan liikaa, mutta kun hän lopulta pääsi ylös asti, hän huokaisi tyytyväisenä.

Hän asteli kivisen kaiteen luo ja antoi koko kehonsa nojata siihen. Täällä hänkin oli pikku pojankloppina opiskellut tähtitietoa. Hän oli aina pitänyt tähtitiedosta; tähdet olivat jotenkin niin viisaita, kaikessa kaukaisuudessaan ja arvoituksellisuudessaan. Katse kulki yli laajan pihamaan. Tällipaju. Kurpitsamaa. Kielletty metsä, joka kohosi synkkänä tiluksien reunalla. Tumma järvi, jonka tyyni pinta heijasti mustaa yötaivasta ja sen lukemattomia tähtiä. Hymy karehti karkeilla kasvonpiirteillä hänen muistellessaan, kuinka he monia monituisia vuosia sitten heittelivät koulun nynnyjä siellä asuvalle kalmarille.

Nuorena hän nautti täällä olostaan. Hän muisti kaikki ne opettajatkin. Silloin hän ei vielä arvannut, että palaisi tänne tappamaan ihmisiä. Ajat muuttuivat.

"Gibbon, missä kuhnit? Me tarvitaan apua täällä!!"

Mies murahti ärtyneenä vastaukseksi, heilautti sauvaansa ja painui sitten takaisin sisään muiden avuksi.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 21:29:36 kirjoittanut Pops »

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 011
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Gibbon, taiteilijasielu
« Vastaus #1 : 08.08.2010 13:15:22 »
toka lukemani ficci Gibbonista, vaan tuo hänen etunimensä taitaa olla sun keksimä?

"Yaxley, ääliö! Pimeän piirto puuttuu, sinun piti hoitaa se!"
jäi häiritsemään, kun olisin halunnu tietää kuka ton sanoi.

ihanaa kun Yaxley on mukana, hänhän on (mulle ainaski) just semmonen hahmo jota muut kuolonsyöjät haukkuu ääliöks jne.

vai lieko tuo ajatus tullut ääliöhuumorificeistä sun muista :D

Gibbonkin unohtui haaveilemaan, kuten kuka tahansa jota ei ole annettu ankeuttajan suudella, varmaan tekisi.

surettaa vaan kun jos Gibbon ei olisi lähtenyt alas, hän olisi jäänyt henkiin ja joutunut vaan Dumbledoren tainnutuskirouksen uhriksi, mutta henkiin yhtä kaikki :'(
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Tuulevi-Hillevi

  • viimeinen lohikäärme
  • ***
  • Viestejä: 385
  • Anna mun elää mun omassa legomaailmassa.
Vs: Gibbon, taiteilijasielu
« Vastaus #2 : 08.08.2010 20:48:14 »
Heh, kivaa kun joku vaivautui lukemaan  :) Juu, George tuli ekana mieleen. Onhan se vähän hassu, G.G, mutta tuntui vaan jotenkin oikeelta  :D

Lainaus
"Yaxley, ääliö! Pimeän piirto puuttuu, sinun piti hoitaa se!"
jäi häiritsemään, kun olisin halunnu tietää kuka ton sanoi.
Alunperin se oli muistaakseni Dolohov tai Bella, mutta sitten joudin karsimaan jotain pois jotta sanamäärästä tulisi oikea, ja siinä oli juuri sopivasti sanoja. Harmittelin sitä itsekin silloin, mutta ei voi mitään. Se ongelma raapaleissa on :-/

Yaxleysta olen saanut itsekin semmoisen kuvan, liekö mistä johtuen, että se olisi semmoinen vähäsen rehvakas ja kulkisi mahdollisimman suorassa, koska yrittäisi näyttää pidemmältä kuin mitä on, mutta sitten kuitenkin jotenkin kämmäisi ja kaikki haukkuisivat :-X Ja Gibbonista maalautui heti nimen kuullessani semmoinen iso, vaalea ja hiukkasen hitaammanpuoleinen, aika hyväntahtoinen pilvientuijottelija. En tiedä, miksi  :D

Gibbon kuoli jossain välissä?  :o Voi ei. Oon jotenkin sivuuttanut koko jutun täysin tähän asti!

Tuulevi-Hillevi

  • viimeinen lohikäärme
  • ***
  • Viestejä: 385
  • Anna mun elää mun omassa legomaailmassa.
Vs: Gibbon, taiteilijasielu || sallittu tuplaraapale.
« Vastaus #3 : 13.02.2012 19:09:20 »
Hinska Hinskaseni, tulit! Aika ihc yllätys 13. maanantaille, ehkä tää päivä ei ollukaa täysin epäonninen:)

Joooo se päämäärättömän tappamisen meininki siin näköjään sit koomista olikin :D oon aika sitkeen pasifistinen ja loppujen lopuks sitä mieltä et kaikki sotiminen on... no, just sitä. Kirjothan toki pidempääki jos saan mitenkään aikaseks... Kaks homehtunutta jatkistakin kesken eikä ees kunnollista tekosyytä olla jatkamatta! Ja oikeestaan kaikki mun tänne julkasema tulee jotenki niin kaukaa menneisyydestä... en sentää iha nyhdä hiuksia päästä ku availen noit vanhoja ficcejä, mutta hih. Vik/Ron kuulostaa kyl aika;) Niin, toi otsikko! Kirjotin sen ekana ja jätin ku ei tuntunu tarvetta vaihtaa. Muta ehk tästä ei tullu iha nii haaveellinen ja leijuva kuin alussa tuntu, so. Kiitoksia vierailusta:* vuoroin vieraissa, eiku. Näkyillään!