Kirjoittaja Aihe: Remuksen salaisuus || Sirius/Remus, S, dialogiraapale  (Luettu 2073 kertaa)

Mustalupiini

  • Vieras
Nimi: Remuksen salaisuus
Kirjoittaja: Minä, Mustalupiini
Tyyli: Draamaraapale dialogimuodossa
Paritus: Sirius/Remus
Ikäraja: S // Scarlett muokkasi ikärajan vastaamaan uusia sääntöjä
Summaus: Remuksen pahin pelko on, että kaikki saavat tietää hänen olevan ihmissusi.
Vastuuvapaus: Pottermaailma on edelleen Rowlingin, enkä minä hyödy tästä taloudellisesti.

KK: Riparilla kirjoitettu tämäkin, perustuu sanaan ihmissusi (kiitos ystäväni Kissanainen...).
Palaute on erittäin kovasti tervetullutta.

          Remuksen salaisuus


"Seuraavaksi lavalle ihmissusi-Remus, kiirehdi Kuutamo."

"Sirius mitä sinä oikein teet?! Se on salaisuus, pää kiinni!"

"Mikä kumman salaisuus? Sinun tehtäväsi on esittää ihmissutta, siksi sinulle tuo turkki loihdittiin!"

"Aijoo... Ups."

"Ala mennä jo!"

~

"Remus? Kuvittelitko tosissasi, että olisin kailottanut puolen koulun edessä sinun -tai meidän- pienestä karvaisesta ongelmasta?"

"En kai... Mutta olin niin hermostunut, kun pelkäsin, että kaikki hoksaavat mikä olen, ja Dumbledore..."

"Kuutamo, Dumbledore ei erota sinua koulusta, kukaan ei saa tietää, että olet ihmissusi -meidän lisäksemme- joten voisitko nyt keskittyä minuun?"

"...Hyvä on Anturajalka, saamasi pitää!"

"Hei voisitteko odottaa, että minä ja Peter ehdimme mennä pois täältä!"

"Mmmmh..."
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 15:13:20 kirjoittanut Scarlett »

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Remuksen salaisuus
« Vastaus #1 : 28.07.2009 14:45:22 »
Mä luin äsken jonkun sun dialogin ja tykkäsin siitä, joten päätin lähtee ettimään, oisko sulla mitään muit hyvii lyhyi.. vaikka Siriusta ja Remusta ja löysin tän.
Mä tykkäsin tästäkin. :D Koska tässä oli Remus ja Sirius. :D

Lainaus
"Kuutamo, Dumbledore ei erota sinua koulusta, kukaan ei saa tietää, että olet ihmissusi -meidän lisäksemme- joten voisitko nyt keskittyä minuun?""...Hyvä on Anturajalka, saamasi pitää!"
"Hei voisitteko odottaa, että minä ja Peter ehdimme mennä pois täältä!"
"Mmmmh... 
IHANA :D

NeitiMusta.
En tiiä saitko selvää, koska täs ei ollu mitään järkee.. (kuten-ei-mun-kommenteis-yleensäkään), mutta TÄÄ OLI IHANA!!!
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Kathy

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Remuksen salaisuus
« Vastaus #2 : 31.07.2009 21:08:49 »
Mulle jäi vähän laimea olo tästä ensimmäisen lukukerran jälkeen, mutta kun luin uudestaan niin oikeastaan en keksi mitään korjattavaa. Tai no, olisi ollut ehkä parempi pidempänä? Hymyilin tuolle Jamesin kommentille lopussa. Kiva, tykkäsin tästä :)