Kirjoittaja Aihe: Ballerinapoika (sallittu) || Aakkoshaaste = B (Albus Dumbledore)  (Luettu 1762 kertaa)

Metkuilija

  • ***
  • Viestejä: 1 304
  • Ilon kautta ♪♫
Title: Ballerinapoika
Author: TP- minä
Genre: Draama
Rating: Sallittu
Pairing: -
Summary: “Tai ehkäpä sinun pitää kokeilla sitä. Tai ei sittenkään, mene huoneeseesi”, hän sanoi lopulta minulle.
Disclaimer: Hahmot ovat Rowlingin, minä vain lainaan, enkä ota maksua.
A/N: Mitähän tästäkin tulee


Ballerinapoika

“Ei missään nimessä!” täti huusi minulle.
“Mutta minä niin haluaisin”, sanoin rauhallisesti hänelle.
“Vai muka ballerinaksi. Siitä ei tule mitään. Vain jästit alentuvat niin alas”, täti sanoi jatkaen samalla tiskaamista.
“Tai ehkäpä sinun pitää kokeilla sitä. Tai ei sittenkään, mene huoneeseesi”, hän sanoi lopulta minulle.

Menin pikku kamariin itsekseni. Aikani istuttuani sängyllä, menin tädin luokse ja pyysin kauniisti lupaa mennä ulos. Luvan saatuani lähdin kävelylle metsään.
Menin purolle katselemaan näkyisikö Forelleja.

Ajatukseni juoksivat vieläkin ballerinaharrastuksessa.
“Kunpa saisin kivat ballerinatossut ja harjoittelupaikan jostain”, mietiskelin ääneen.
Huomasin lammen toisella puolella luolan. Ihmetys oli suuri astuessani sisään: siellä oli gramofoni ja balettiasuja. Lisäksi siellä oli kirja “Baletin alkeet.”
Selailin kirjaa ja siinä oli kuvia tanssijoista, ja lisäksi siinä oli jalanjäljet kuvaamassa, kuinka askelten pitäisi mennä.

Innoissani puin vaatteet päälleni ja rupesin harjoittelemaan
Kävin joka päivä salaa harjoittelemassa balettia.
Kun olin harjoitellut muutaman kuukauden, päätin pitää tädille ja hänen ystävilleen esityksen.

Eräänä päivänä sain tilaisuuden.
Täti kertoi kutsuneensa joitain ystäviä luokseen teelle.
Huomasin tilaisuuden tulleen ja kysyin rohkeasti: “Saisinko sitten esittää sinulle ja ystävillesi näytelmän?”
“Totta kai”, sanoi täti ihastuneena ja jatkoi: ”Onneksi sentään unohdit sen ballerina- höpinän.”
En vastannut mitään, etten olisi paljastanut itseäni vaan lähdin huoneeseeni lukemaan.

Kirjan nimi oli Animaaginen Aurori, se oli sininen ja siinä oli eläimiä.
Se kertoi eläimistä jotka osaavat puhua.



A/ Pyydän kauniisti kommentteja :)

// Kivi muokkasi ikärajan myös otsikkoon
« Viimeksi muokattu: 19.05.2012 17:08:02 kirjoittanut Zardy »

Kyllä, täällä ollaan!

sauniu

  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Ballerinapoika (sallittu)
« Vastaus #1 : 05.08.2009 20:03:09 »
eiks kukaan oo kommentoinu tätä??!!! teksti oli kaunista ja sitä oli mukava lukea  :D tosi ''söpö'' muutenkin... oli nautittava  :)

Metkuilija

  • ***
  • Viestejä: 1 304
  • Ilon kautta ♪♫
Vs: Ballerinapoika (sallittu)
« Vastaus #2 : 06.08.2009 11:03:51 »
Kiitos kivasta kommentista =)

Kyllä, täällä ollaan!

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Ballerinapoika (sallittu)
« Vastaus #3 : 08.08.2009 12:17:57 »
Tää oli kyl kaunista ja söpöö luettavaa.  :) Otsikko veti heti kiinnostuksen, enpä ole ballerina aiheeseen ennen törmännyt, etenkään jos päähenkilö on poika.

Lainaus
Se kertoi eläimistä jotka osaavat puhua.
Tuota 'osaavat' kohtaa jäin miettimään. Eikö sen pitäisi olla 'osasivat' imperfektissä? O.o
Mutta joo, en ole ehkä paras henkilö siitä nipottamaan.  ;D

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?