Kirjoittaja Aihe: Kolmas ihme || Ginny/Harry, S, one-shot  (Luettu 2651 kertaa)

Kathy

  • ***
  • Viestejä: 41
Kolmas ihme || Ginny/Harry, S, one-shot
« : 13.07.2009 00:07:42 »
Kolmas ihme
Author: Kathy
Genre: En osaa sanoa... No, draama, taikka romance ovat varmaan lähimpinä :)
Pairing: Ginny/Harry, (Ron/Hermione)
Rating: Sallittu
Disclaimer: Henkilöt kuuluvat J.K Rowlingille, minä vain kirjoitan heistä huvin vuoksi.
A/N: Alkuperäinen tarkoitus oli tehdä tästä paljon pidempi ja oikeastaan täysin erilainen, mutta nyt tuli kuitenkin tällainen. Kommentit ovat luonnollisestikin erittäin toivottavia. :)


Olen varmasti maailman onnellisin ihminen juuri nyt. Maatessani tässä Harryn lämpimät kädet ympärilläni mielessäni välähtelee päivän tapahtumia.

”Ginny, onko kaikki hyvin?” Harry kysyy huolissaan.
”Harry, se... asia on niin... olen raskaana”
”Oletko tosissasi? Voi Ginny, sehän on loistavaa!” Harry kaappaa minut syleilyynsä. Hymyilen hämillisenä mutta onnellisempana kuin ikinä.


Harryn tasainen hengitys kutittelee niskaani. Hän on unessa, mutta hänen kätensä ovat yhä minun ympärilläni.

”Viedään Albus ja James Ronille”, Harry ehdottaa.
”Se olisi ihanaa, Harry”
”Sitten voimme mennä siihen lempiravintolaasi, mitäs sanot?”
”Hemmottelet minua”
”Minun pitäisi tehdä sitä useammin”


Suljen silmäni ja huokaisen onnellisena syvään.

”Te salaatte jotakin”, Hermione sanoo kärsimättömästi tutkien tarkasti ilmeitäni. Harry virnuilee vieressäni hakiessamme poikia hoidosta.
”Mitä? Ei, emme!” huudahdan, mutten osaa pitää ilmettäni kurissa sen paremmin kuin Harrykaan.
”Älä viitsi, virnuilette molemmat kuin vähäjärkiset. Mitä on tapahtunut?”
”Hyvä on, hyvä on... Olen raskaana.”
”Mitä! Ettekä heti kertoneet! Ei tuollaista pimitetä ystäviltä!” Hermione kiljahtaa riemuissaan ja hyppää kaulaani.


Harry tuhahtaa unissaan ja hänen käsien otteensa ympärilläni tiukentuu. Hymyilen raukeasti.

”Mikä tuo ääni oli?” kysyn ja käännyn sohvalla niin että näen takapihalle antavasta ikkunasta ulos.
”Mitä? Ilmiintyikö sinne joku?” Harry kysyy ja tähyilee myös takapihalle.
”Ginny!” kuuluu takaoven takaa äitini huuto. Menen avaamaan hänelle oven. Äiti rutistaa minut oitis syleilyynsä.
”Kultaseni, miten voit? Kuulin juuri, ja olen niin onnellinen!”
Olisi pitänyt arvata.
”Äiti, minä kuristun”, valitan ja äiti päästää otteensa. Hän rientää Harryn luokse ja säteilee kuin pieni aurinko.


Kuuntelen levollista hiljaisuutta ja olen jo melkein unessa...

”Onkohan se poika vai tyttö?” Harry miettii.
”Minulle sillä ei ole väliä”
”Ei minullekaan, tietenkään, mietin vain...”
”Tämä on kyllä ihme”, huokaan ja Harry silittelee hiuksiani, ”Kolmas ihmeeni.”
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 22:23:44 kirjoittanut Pops »

NeitiMyrskytuuli

  • ***
  • Viestejä: 25
  • Slytherin
Vs: Kolmas ihme
« Vastaus #1 : 27.07.2009 14:49:31 »
Ihana, ihana. Järjettömän sokerinen, ehkä juuri siksi pidin siitä. Tosin, olisin hyvin mielelläni lukenut tästä pidemmänkin version.

Harry/Ginny <3
Nyt alkaa jälleen kutkuttaa, pitää varmaan alkaa tosissaan itse kirjoittaa sitä.
you will pay for  your sins, you'll be sorry, my dear

Kathy

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Kolmas ihme
« Vastaus #2 : 27.07.2009 15:31:44 »
Oho, kommentti. Kiitti :D

terkku

  • ***
  • Viestejä: 33
  • Always keep fighting!
Vs: Kolmas ihme
« Vastaus #3 : 27.07.2009 17:03:06 »
IHANA! ei millään sais tälle jatkoo  ;D
Harry/Draco <3
Koti on siellä missä sydän asuu.

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 366
  • Lunnikuningatar
Vs: Kolmas ihme
« Vastaus #4 : 27.07.2009 19:27:26 »
Tarina on oikeastaan aika sopo. Mina en pahemmin sokerisista ficeista perusta, mutta joskus niidenkin lukeminen kai on hyvaksi. Talla kertaa annoin jopa yrmean ilmeeni lientya kun luin viimeisen lauseen - olit osannut oikein napparasti kayttaa lempeaa ja ihmettelevaa ilmaisua.

Harry/Ginny on parituksena mielenkiintoinen jo siksi, etta se on totta. Ylipaataan minusta on mielenkiintoista lukea ficceja, jotka pohjautuvat kaanoniin. Kirjoittajalle ei ehka jaa silloin niin paljon valinnanvaraa sen suhteen, miten juoni kulkee, mutta toisaalta han paasee yrittamaan jonkin sellaisen kuvaamista, joka voisi olla tottakin. Se on kaanonin hyva puoli. Jos muut ficit kysyvat "Mita jos", kaanonit kysyvat "Onko se nain kun kerran ainakin nain on?"

Kiitos mukavasta lukukokemuksesta. Kirjoitahan kuitenkin valilla jotain synkempaa, vaihtelu virkistaa. Ja minun ei tarvitse varata aikaa hammaslaakarille.


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Kathy

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Kolmas ihme
« Vastaus #5 : 28.07.2009 10:11:49 »
terkku: Kiitos kommentista :) En ole kuitenkaan tekemässä jatkoa ainakaan lähiaikoina.

Viktor Krum: Heh, kiitti sullekin kommentista. Mä olen vasta aloittelija mitä tulee ficcien kirjoittamiseen ja sokerisia ficcejä on sitten kai jotenkin helpompi kirjoittaa kuin synkkiä :D Itsekin pidän Harry/Ginnystä, just siksi että näin se kirjoissakin on, ja varsinkin heidän elämänsä sodan jälkeen on aina mielenkiintoista luettevaa/kirjoitettavaa :) Kiitos vielä kun kommentoit.