Kirjoittaja Aihe: Twilight: 2/2 – Leijonanharjaromanssi | K-11, Jasper/Bella  (Luettu 21977 kertaa)

Sekaisin♥

  • ***
  • Viestejä: 219
Vs: Leijonaharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #20 : 05.04.2009 16:42:49 »
awwwwwwwwwws, Jasper on ihanan itsensä<33(muut myös, mutta toi ansaitsee kunniamaininnan Jasper Hale-häiriöiseltä x))
Jatkoajatkoajatkoa!! Miten se lopppuuuu?? Ei ollut kovin rakentavaa, mutta ficci oli hyvin kirjoitettu ja hahmot kuvattu hyvin omina itsinään(voiko noin sanoa edes?) Ja hyvin houkutus-tyylillä kirjoitettu:)

Jatkoa!!
(okei nyt tuli niin kauheaa ihkutusta että hävettää, muttakunJazzficcejäonliianvähän*mutinaamutinaa*)
« Viimeksi muokattu: 05.04.2009 16:47:39 kirjoittanut Sekaisin♥ »
I'm a consulting detective. The only one in the world - I invented the job.

EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Vs: Leijonaharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #21 : 05.04.2009 19:14:28 »
Aivan ihana. Ei tälläkertaa mitään rakentavaa.

Toivottavasti nopeasti jatkoa. Odotan innolla. :D
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Leijonaharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #22 : 05.04.2009 20:36:17 »
Oli kyllä hyvä.
En katsele yleensä virheidenperän tai muuta joten ei muuten ole mitään kommentoitavaa.
Mutta oli harvinaisen oikeantuntuineen kaikki oli omissa elementeissään.
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

cynthia

  • ***
  • Viestejä: 21
Vs: Leijonaharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #23 : 10.04.2009 21:54:23 »
Olihan tää ihan hyvä,  poikkean nyt muitten mielipiteistä aika paljon, mutta musta tämä ei ollut mitenkään erityisen mahtava ficci. Ei siis mitään valittamista, en minäkään mitenkään hirveän erityisesti kirjoita, mutta ei mitään maata mullistavaa.

Toivottavasti tästä saa mitää selkoa.  ;D
Unelmoiminen on paras tapa luoda todellisuutta

Phodos

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Leijonaharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #24 : 10.04.2009 23:31:31 »
täytyy sanoa, että olen samaa mieltä cynthian kanssa.
teksti on mukavaa ja ihan kiva lukea, mutta tämä ei ole niin erikoinen, olen lukenut sulta vielä mahtavampaakin tekstiä.
aion silti seurailla tätä, toivottavasti jatkoa saadaan kehiin.
~phodos
you are my life now.

pendulum

  • ***
  • Viestejä: 31
  • Searching for another earth
Vs: Leijonaharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #25 : 11.04.2009 17:46:24 »
Mä en ymmärrä miten mä olen aina näin myöhään kommentoimassa...? Mukamas aina stalkkaan finissä näitä ficcejä, mutta..
No juu. Siis tämähän oli aivan mielettömän hyvä. :D Teksti on sujuvaa. Itse en mitään Edwarneja sieltä löytänyt, mutta pari kielioppi virhettä ja outoa lausetta tuli vastaan *yrittää pää punaisena muistella mitkä ne olivat, jotta kommentti vaikuttaisi edes hiukan asialliselta*
Pidän kauheasti tyylistäsi kirjoittaa. Tässä alkaa ihan hävettää, kun miettii mitä kaikkea sontaa omista tiedostoista löytyy.
Erittäin hyvä paritusvalinta (Jasper<3) Tässä on myös hyvin meyermainen tunnelma, ehkä kuitenkin astetta vakavampi..?
Oma (eikä mikään ehdoton ja ainoa oikea) käsitykseni Jasperista on ehkä hieman avoimempi, paitsi tietysti jos tämä sijoittuu jonnekin Uuden Kuun tienoille, silloin jasper taisi olla vielä etäisempi. emt.

Nyt kuitenkin sitä jatkoa nopeasti tulemaan!!!!  ;D

-pendulum
Confused? Maybe...
If you fall I'll catch, if you love I'll love and so it goes my dear
Taikaa etsimässä.

Lumous

  • ***
  • Viestejä: 332
Vs: Leijonaharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #26 : 12.04.2009 15:36:03 »
aika söpöä. vaikken kyllä mikään erityisen suuri twilight-fani ookkaan niin kyl mä silti tän jaksoin lukea.
tää oli kyl aika samanlainen kuin kirjassakin , tai siis , jotenki mulle tuli vaan mieleen se kirja koko ajan kun mä tätä luin ..

ja sitten , ihan vaan pilkunnussintaaviilausta harrastaakseni , eikö ton otsikon pitäis olla Leijonanharjaromanssi eikä Leijonaharjaromanssi ? tai ainakin mun korvaan se kuulostaa paremmalta mut en tiiä sitten.
Avatar Haavalta, kiitos!

Alice

  • Tarinankertoja
  • ***
  • Viestejä: 8
  • Profitez de la vie
Vs: Leijonanharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #27 : 13.04.2009 22:23:56 »
Tämähän oli mainio O_o
Odotin jo jotakin sekalaista Jasperin rakkaudentunnustusta; Bellan suurta rakkautta Jasperia kohtaan; tai muuta vastaavaa, ja sain onneksi huokaista helpotuksesta kun sellaista ei tullutkaan :)

Tarinassa oli aikalailla Stephenie Meyeriläisyyttä, tai sitä samaa, mitä hän on onnistunut vangitsemaan kirjoihinsa. Todella nauttittavaa luettavaa, mielenkiinoista ja todella IC:tä. Nautin Edwardin ja Bellan kuvailusta ja heidän kemiansa lukemisesta. Ihanaa ♥

Hmm.. tämä oli kerrassaan onnistunut.
Toki pieni pettymys tuli, kun huomasin ettei toista kappaletta (tai noh, useampia) ollut vielä tullut. Noo, hiljaa hyvä tulee :)
Haluan ehdottomasti lukea tämän jatkokappaleita, sillä tarinan juoni koukutti minut !!!

Alice
"Smile, and people wonder what you've done."

Riikka

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Leijonanharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #28 : 14.04.2009 13:46:37 »
Milloinkas tähän mahtaa tulla jatkoa ? :) Olisi mukava päästä lukemaan enemmänkin :)
And so the Lion fell in love with the Lamb ;)

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Leijonanharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #29 : 14.04.2009 17:35:24 »
Iiihana ficci, vei melkein mennessään.. Ei kyllä mikään lempiparitukseni, mutta vaihtelu virkistää. ajattelin, että toinen osa olisi tullut, kun oli näin monta sivua.. mutta ne olivatkin täynnä kommentteja. ;) JATKOA EHDOTTOMASTI!!
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Sayuchi

  • Vieras
Vs: Leijonanharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #30 : 18.04.2009 21:11:02 »
Nyaah, te ihmiset(?) osaatte!
Ajattelin vain vilkaista tätä, mutta juutuin sitten lukemaan. Jasper/Bellan tajusin aivan yhtäkkiä niin kummallisen loistavaksi paritukseksi... tai jotain.
Jotenkin stepheniemeyermäisesti kirjoitit tämän. : D
Jatkoa kaipaillen~

Jantt3

  • ***
  • Viestejä: 11
  • Bella? Are you all right?
Vs: Leijonanharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #31 : 19.04.2009 14:00:32 »
awws tää oli ihana ; ) tää on mun eka viesti ku kirjotan finiin ni kattoo nyt mitä mä tähä sättään ;D nytku tunnuksen uskalsin tehä mut joo =))
en osaa sanoo tähä nyt mittää rakentavaa ^^ mut upee alku ja jatkoo äkkiää

Viola

  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: Leijonanharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #32 : 19.04.2009 15:00:45 »
Mielenkiinnosta kyseistä paritusta kohtaan päätin sitten lukaista : D
Jasper on aina ollut yksi lempihahmoistani(joihin kuuluvat melkein kaikki kirjojen hahmot : o ), mutta apua, en osaa edes kuvitella häntä ja Bellaa yhdessä! Ja voi Alice- parkaa, jos Bella menee hänen rakkaan Jasperinsa nappaamaan : (
Hahah, tässä ensimmäisessä osassa Bellan ja Jasperin suhde ei nyt kuitenkaan näköjään vielä päässyt täyteen loistoonsa, joten jään innolla odottamaan toista osaa ja sitä miten onnistut saamaan heidän välilleen säpinää vain yhdessä luvussa, kun tämä nyt kaksioisainen on(: Ota nyt selvää tästä, mitä yritän selittää :' D

Pidän kirjoistustyylistäsi, minä-muotoinen kerronta sopi tähän hyvin, sillä se vain tekee Bellasta enemmän Bellan : D
Ja mitä tuo baseball-matsi olisikaan ollut ilman Bellan tunaroimista? Sekin oli vain niin Bellaa.
Erityisesti minua hymyilytti kohtaus, jossa Jasper toteaa, että on harmi kun Bella ei voi osallistua peliin, ja Bella sitten kertoo että mitä todennäköisesti tapahtuisi jos hän osallistuisi, eli onnistuisi saamaan pallosta naamaan tai mailasta takaraivoon. En tiedä miksi, mutta jotenkin nämä Bellan liikunnallisetlahjat ovat aina naurattaneet minua : D

Nyt voisin kyllä hiljetä, ja lopettaa nämä ihmeelliset selitykseni : D Jotenkin tuntuu, että komentistani tuli kauhean kalsea, vaikka tarkoitukseni oli hehkuttaa, kuinka mielenkiintoinen ja hyvä ficci tämä on ja kuinka hyvin kirjoitat ja kuinka mielelläni luenkaan jatkoa!
Ja nytkin, ku nuo asiat totesin, totesin ne jotenkin.. latteasti, anteeksi : D
Mutta siis tämä oli hyvä, ja odotan täällä intoa tihkuen jatkoa! (:




It's sad the map of the world is on you
The moon gravitates around you
The seasons escape you
& I always was, always was one for crying
I always was one for tears

masque

  • Vaito Nainen
  • ***
  • Viestejä: 44
Vs: Leijonanharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #33 : 20.04.2009 19:28:50 »
Luin tämän jo kauan sitten, mutta taisin unohtaa kommentoida ja nyt kun ficci taas hyppäsi silmiini, päätin korjata asian.
En ole koskaan ennen lukenut Bella/Jasper ficciä, joten tämä on ihan uutta. Vaikka tuossa ekassa luvussa heitä ei paljoa ollutkaan, tilanne varmaan kehittyy, pidin kovasti ideasta yhdistää heidät. Luku eteni mukasvasti Houkutusta ja Uusikuuta yhdistellen. Malttamattomana jäänkin jatkoa odottelemaan.  :D

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Leijonanharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #34 : 02.05.2009 10:28:03 »
Vaikutti tosi hyvältä koko luvun ajan =)
Ja olikin sitten hyvä, tietysti. Voi Jasper-raukka, hän ei pysty hallitsemaan himoaan. Tässäkin Bellan kömpelyys ja Edwardin ylihuolehtivaisuus hieman ärsytti, mutta sellaisiahan he ovat. Ainakaan Edward ei ole ihan täydellinen. :D

Jatkoa vaan, sitten kun kerkiät. En löytänyt edes kirjoitusvirheitä, vihii.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Leijonanharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #35 : 04.05.2009 18:47:59 »
oisin kommenntoinu aikasemmi, mutku näppäimet jummas. : D

hihiii. ihana. <3 vaikkei tässä kauheesti tapahtunu, mut rakastan noit Bella/Jazz parituksii. ; D
toivottavast tulis jatkoo piann. ; >>
and paradise comes at a price

Idiela Cullen

  • Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 33
  • Playing with fire
Vs: Leijonanharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #36 : 10.05.2009 23:15:12 »
Hahaa, jäit kiinni!
Siellä sitä vaan koneen äärellä istutaan, mutta mitään ei saada aikaseksi!
Nyt aivot raksuttamaan ja tekstiä pöytään tai tuun oikeesti sun ikkunan taakse kekkuloimaan ja saat elämäsi opetuksen!

Toivottavasti asia meni perille, jatkoa hetitälläminuutilla!

Rakkaudella, Idiela


« Viimeksi muokattu: 10.05.2009 23:17:11 kirjoittanut Idiela Cullen »
It's impossible to you, not impossible to me.

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Leijonanharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #37 : 10.05.2009 23:52:55 »
Hahaa, jäit kiinni!
Siellä sitä vaan koneen äärellä istutaan, mutta mitään ei saada aikaseksi!
Nyt aivot raksuttamaan ja tekstiä pöytään tai tuun oikeesti sun ikkunan taakse kekkuloimaan ja saat elämäsi opetuksen!

Toivottavasti asia meni perille, jatkoa hetitälläminuutilla!

Rakkaudella, Idiela
Juuri näin! (;

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Leijonanharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #38 : 11.05.2009 18:38:23 »
Anteeksi oudot höpinäni.. Samanlainen kuin Uudessa Kuussa??????? Mitäköhän oon kaan ajatellu, anteeksi. Ficci oli siis erilainen ja Edward oli oma itsensä ja kaikki oli kohdallaan, anteeksi nämä töppäilyni vielä kerran... :-X
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Leijonanharjaromanssi [Houkutus, Jasper/Bella]
« Vastaus #39 : 12.05.2009 16:37:58 »
NYt. Lisää. Tai lähetän hmmm... Artemis Fowlin(tietysti xD), Jakobin ja vaikka kenet muut perääsi. Pidin tästä, joten.. tekstiä tulemaan vaikka sitte kirveellä!! No ni oikeesti..
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥