Kirjoittaja Aihe: Sweeney Todd: Se tunne kun... |k-11|  (Luettu 2014 kertaa)

BanaaniMehu

  • Diamond♢
  • ***
  • Viestejä: 24
Sweeney Todd: Se tunne kun... |k-11|
« : 08.12.2012 13:38:26 »
Nimi: Se tunne kun...
Kirjoittaja: BanaaniMehu
Ikäraja: k-11 (kaiken varalta, mutta kumminkin tämäkin menee pieleen ja saan taas huomautuksen.)
Genre: humor
Fandom: Sweeney Todd
A/N: Huumorificci Sweeney Toddista. Taas. Pääidea ei ole omani, isnpiroiduin tästä. Toivottavasti en saa nimeäni jonkun tappolistaan idean matkimisesta. 



Se tunne kun olet vuosia käyttänyt Pirellin ihme-eliksiiriä, ja paljastuu että se on kusta.

Se tunne kun kuukauden ensimmäinen asiakas saapuu lihapiiraspuotiisi 31. päivänä.

Se tunne kun istut 15 vuotta syyttömänä vankilassa.

Se tunne kun äijä sanoo partaveitsiä parhaiksi ystävikseen, hei minäkin olen tässä ja olen ystäväsi, älypää!

Se tunne kun joku maistaa lihapiirakkaasi eikä välittömästi oksenna sitä ulos.

Se tunne kun viillät jonkun kaulan auki.

Se tunne kun huoltajasi kosii sinua.

...ja se tunne kun kieltäydyt kunniasta, hän passittaa sinut mielisairaalaan.

Se tunne kun elämäsi rakkaus polttaa sinut elävältä omassa uunissasi.

Se tunne kun Anthony ryntää sisään täysin väärällä hetkellä - taas.

Se tunne kun tajuat, että olet syönyt ihmisten lihasta tehtyjä lihapiirakoita.

Se tunne kun joku tuntematon poika, joka on kerran nähnyt sinut, suunnittelee varastavansa sinut.

Se tunne kun lihapiiraspuotisi myyntikäyrä ampaisee taivaisiin pohjamudista, yläpuolella olevaan partuliikkeeseen lappaa miehiä mutta harvat tulevat takaisin, eikä kukaan epäile mitään.

Se tunne kun I want you bleeders.

Se tunne kun tajuat tappaneesi oman vaimosi.

Se tunne kun I feeeeel youu Johanna! = I peeeeel youu bananaaa!

Se tunne kun laulat esineille.

Se tunne kun pienellä pojalla on alkoholiongelma.

Se tunne kun Pirelli laulaa.

Se tunne kun joku kysyy sinulta: "Saako olla vähän pappia?"

Se tunne kun olet blondi, ja joku laulaa "keltaisista hiuksistasi".

Se tunne kun mielisairaalan potilaat repivät sinut kappaleiksi.

Se tunne kun Alan Rickman raiskaa sinut.

Se tunne kun aukaiset arkun, ja siellä makaa kuollut Pirelli.

Se tunne kun kylvet vaimosi, lapsesi ja elämäsi varastaneen miehen veressä.

Se tunne kun selviää, että ainoa ihminen, johon luotit, on valehdellut sinulle.

Se tunne kun Johhny Depp, Helena Bonham Carter, Alan Rickman, Timothy Spall ja Sacha Baron Cohen kuolevat kaikki samassa elokuvassa. ;____________;

« Viimeksi muokattu: 17.02.2015 06:54:30 kirjoittanut Kaapo »
Go and catch a falling star

Junipher

  • Vieras
Vs: Sweeney Todd: Se tunne kun... |k-13|
« Vastaus #1 : 08.12.2012 17:16:07 »
EI REPS! :ÄÄÄ

Lainaus
Se tunne kun olet vuosia käyttänyt Pirellin ihme-eliksiiriä, ja paljastuu että se on kusta.

Lainaus
Se tunne kun äijä sanoo partaveitsiä parhaiksi ystävikseen, hei minäkin olen tässä ja olen ystäväsi, älypää!

Lainaus
Se tunne kun elämäsi rakkaus polttaa sinut elävältä omassa uunissasi.

Lainaus
Se tunne kun laulat esineille.

^Parhaita ! <3

Joo mä meen himaan täältä kattoo Sweeney Toddin :D Näitä saat tehdä lisää pro!

Nide

  • Tittelinturska
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hukankorentoja
Vs: Sweeney Todd: Se tunne kun... |k-13|
« Vastaus #2 : 08.12.2012 18:09:11 »
Ei oikeasti.

Ja kommentoin koska vaikken nauranutkaan ääneen, nämä olivat silti hyviä : D Hyvin olitkin keksinyt näitä, oikeasti tämä elokuva alkoi pyöriä mielessä ja niin. Sweeney Todd kuuluu lempihuumorielokuviini (miten niin kieroutunut ajatusmaailma) sen sisältämän mustan huumorin ansiosta. Ja olit hyvin saanut koottua niitä tähän. Tosin pakko myöntää, että listaustyyppinen kirjoittaminen/lukeminen ei ole minun juttuni, koska se alkaa ottaa hermoon jo jossain vaiheessa, mutta tässä se toimi. (Ehkä se olikin se idea  ::))
Lainaus
Se tunne kun Johhny Depp, Helena Bonham Carter, Alan Rickman ja Sacha Baron Cohen kuolevat kaikki samassa elokuvassa. ;____________;
Ja Timothy Spall!

Olit saanut kerättyä tähän myös kohtia, joista itse olen sattunut pitämään melkoisesti, ja näitä oli paljon, joten pisteet siitä.
Lainaus
Se tunne kun lihapiiraspuotisi myyntikäyrä ampaisee taivaisiin pohjamudista, yläpuolella olevaan partuliikkeeseen lappaa miehiä mutta harvat tulevat takaisin, eikä kukaan epäile mitään.

Ah, tästä on niin hankala saada rakentavampaa (ainakin minulla) koska listaus, mutta saakoon kelvata minulle. ^^
sielo is kaikkee
Ava by Pyry
                               he olivat yhdessä nidepeter

BanaaniMehu

  • Diamond♢
  • ***
  • Viestejä: 24
Vs: Sweeney Todd: Se tunne kun... |k-13|
« Vastaus #3 : 10.12.2012 19:23:22 »
jee kommentteja!

Junipher Kivakuulla että tykkäsit : D

Nidemus joo kiitos sullekin (: Ja niin, totta. Pitää lisätä. Itse kyllä tavallaan inhoan sitä näyttelijää, kun se on vaan niin hirvee kaikis missä se nyt ikinä onkaan näytellyt, mutta toisaalta sehän on loistava näyttelijä kun osaakin tehä niistä hahmoistaan niin... rottia. Oma pikku rottamme Timothy Spall!! :DD  osaanselittää.
« Viimeksi muokattu: 10.12.2012 19:25:12 kirjoittanut BanaaniMehu »
Go and catch a falling star

lempiparturi

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Sweeney Todd: Se tunne kun... |k-13|
« Vastaus #4 : 01.02.2013 22:54:50 »
Olipas mielenkiintoisia näkemyksiä! :DD

Lainaus
Se tunne kun Anthony ryntää sisään täysin väärällä hetkellä - taas.
Kelpais.... ;))))

Tää oli kiva illanpiristys siis! :))

Lyygia

  • scorching hot mess
  • ***
  • Viestejä: 688
Vs: Sweeney Todd: Se tunne kun... |k-13|
« Vastaus #5 : 01.02.2013 23:09:19 »
Mulla on soinut Johanna päässä kolme päivää, mutta ei suinkaan alkuperäisillä sanoituksilla. I peeeeel youu bananaaa kuulostaa paremmalta.  Joka tapauksessa, voin varmaan kohta ruveta laskemaan sut yhdeksi lempikirjoittajakseni, koska Sweeney Todd + BanaaniMehu + huumori = takuuvarmaa settiä. Sweeneystä kirjoitetaan aivan liian vähän suomenkielistä fanfictiota, joten mä toivon, että kirjoitat lisää tästä fandomista. Jooooko?


Lainaus
Se tunne kun olet vuosia käyttänyt Pirellin ihme-eliksiiriä, ja paljastuu että se on kusta.
Jos eka lause on tämä, mitä voi jatko olla? Koska repesin aivan täysin jo tälle.

Lainaus
Se tunne kun pienellä pojalla on alkoholiongelma.
♥ Aww. Mä mietin ihan samaa katsoessani elokuvaa.

Lainaus
Se tunne kun Johhny Depp, Helena Bonham Carter, Alan Rickman, Timothy Spall ja Sacha Baron Cohen kuolevat kaikki samassa elokuvassa. ;____________;
No niinpä! Kamalia traumoja tulee.

Löysin täältä joitakin kirjoitusvirheitä, mutta koska olen ihan fandomin lumoissa ja fanityttöilyn uuvuttama, en jaksa nalkuttaa. Joten kiitän ja kumarran ja tulen taatusti lukemaan lisää tekeleitäsi.



ava Sokerisiiveltä
banneri Ingridiltä

BanaaniMehu

  • Diamond♢
  • ***
  • Viestejä: 24
Vs: Sweeney Todd: Se tunne kun... |k-13|
« Vastaus #6 : 03.02.2013 13:24:22 »
lempiparturi, kiitti kommentista :DD

Kristen,
Sweeney Todd + BanaaniMehu + huumori = takuuvarmaa settiä.
Oih, oon ihan otettu! Ja oon samaa mieltä että liian vähän on tästä fandomista... Oon kyl parikin kertaa tuherrellu aiheeseen liittyen jotain, mut ei kyl oo mitään hyvää tullu, mut laitan kyl tänne sitten kun tulee ees jotain julkasukelposta : D ja kiitti ihanast kommentista♥
Go and catch a falling star