Kirjoittaja Aihe: APH, El tango de Romano, K11, Spamano (Songfic, Snog)  (Luettu 1385 kertaa)

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Title: El tango de Romano
Author: Sieppeli
Fandom: APH, Axis powers hetalia
Song: El tango de Roxanne (Moulin Rouge)
Genre: Songfic, Snog, Slash
Pairing: Spamano (Spain, Romano), FrRoma (France, Romano)
Ikäraja: K11
Disclaimer: En omista kappaletta, enkä Hetaliaa, en saa tuottoa tästä ja sitärataa.
WARNING!: Ranska.
Summary: Buones Airesissa on eräs tanssi, joka kertoo prostitoidusta… Ja miehestä… Joka rakastuu… Häneen.
Huom: Kun Espanja tai Romano ajettelee "sinua", he puhuvat toisistaan. Jos kyse on "hänestä", niin se on Ranska.

We have a dance!
In the brothels of Buenos Aires
Tells the story
Of a prostitute.
And a man... who falls in love...
With her.

First there is desire


Espanja

Saavuin keittiöön vain tarkistamaan, että kaikki oli kunnossa, mutta tajusin jääneeni ovelle seisomaan. Leikkuupöydällä oli vielä monta tomaattia, joista ei ollut kaiverrettu siemeniä irti, mutta puulusikka sekoitti jo melkein valmiiseen tomaattimurskaan pippuria. Olit pukenut ikivanhan, valkoisen esiliinan päällesi ja tietenkin olit saanut sen sotkettua. Esiliinan vyö kiristyi siististi vyötäröllesi, piilottaen kaiken, mitä sen alla oli, mutta muotouttaen essun muodot ruumistasi myötäillen.

Hetken ehdin seisoa oven raossa ihailemassa sinun kättentaitojasi ruuanlaittoon nähden, kunnes huomasit minut. Puulusikka painautui liian nopeasti pannua vasten heittäen täysin vahingossa tomaattimurskat kasvoillesi. Pähkinänruskeat silmäsi katsoivat minua äärimmäisen suloisen raivon vallassa. Omat silmäni seurasivat kuin hypnoosin vallassa, kuinka tomaattimurska valui poskeasi pitkin huuliesi vierestä, kun huusit minulle jotain. En kuullut sanaakaan, vaan tajusin lähteneeni liikkeelle, kietaisseeni sinut syliini ja suutelevani tomaattisia huuliasi.

Then... passion!

Esiliina lähti pois päältäsi helposti, vain vetämällä sen pääsi ylitse. Valkoinen kauluspaitasi oli löysästi auki, kuin pyytäen minua suutelemaan alempaa repiessäni sen nappeja auki. Kuulemani voihkaisut sinun suustasi vain rohkaisivat minua jatkamaan. Jotkin voihkaisusi muodostuivat kirosanoiksi ja epätoivoisiksi pyynnöiksi jatkaa eteenpäin, kun sain sinun paitasi viimeisenkin napin auki. Toteutin pyyntösi mieluusti, sillä jo pelkkä ihojemme kosketus huokui sanoin kuvaamatonta himoa toisiamme kohtaan.

Then... suspicion!

Jälleen yksi yö, jolloin löysin itseni yksin sängystäni. Viereinen paikka tuntui kylmältä käteni alla, kun yritin löytää siitä tuttua lämpöä. Olit jälleen poissa, liian kaukana minusta. Koko talo tuntui tyhjältä ja kylmemmältä, mikä se oli silloin, kun sinä olit paikalla. Minun valoni oli poissa, minun aurinkoni oli jälleen lämmittämässä jotakuta muuta.

Kylmää oloani ei auttanut lainkaan muistaessani siniset silmät, jotka olin nähnyt hapuilevan katsettasi aiemmin. Olit vavahtanut kauemmas huomatessasi hänen sinua mairittelevan hymynsä ja siirtynyt lähemmäs veljeäsi. Kysyin silloin samaa itseltäni, mitä kysyin yksinäni yölläkin: Miksen minä kelvannut sinulle turvaksi. Miksi turvauduit nuorempaan veljeesi, joka ei suojelisi sinua viettelykseltä, vaikka minä olin vierelläsi, valmiina pitämään sinut turvassa. Katseesi ei enää kertaakaan sinä päivänä käynyt minussa, mutta huomasin kyllä, kuinka näit siniset silmät hiuksien pyyhkäisyn takana. Olit ilmaissut vihasi niiden silmien omistajaa kohtaan minulle liiankin usein, joten en ymmärtänyt mitä mahdoit nähdä niiden himossa tällä kertaa.

Jealousy! Anger! Betrayal!
Where love is for the highest bidder,
There can be no trust!


Illan soittoni veljellesi oli vain jatkanut pahaa oloani. Hän kertoi, ettei ollut nähnyt sinua koko iltana, joten et ollut kotona, minne olit kertonut meneväsi yöksi.

Jos satoi, en tuntenut kastuvani. Jos jokin katulamppu valaisi pimeää, en nähnyt sitä pimeydessä harhaillessani. Metrin eteenpäin näin, havaiten vain seuraavan askeleeni tyhjään. Hajuakaan minulla ei ollut mihin olin matkalla, suuntaa johtivat vain jalkani. Sisimpäni oli jäänyt pois hetkestä, kauas kotini kylmyyteen. Meidän kotimme. Sinunkin kotisi.
 
Without trust,
There is no love!
Jealousy.


Missä nukut tämän yön? Kuka sinua pitää sylissään tämän yön varjoissa?
 
Yes, jealousy...
Will drive you... mad!


En kuullut itkuani, enkä tuntenut kaatuvani polvilleni kivikolle huutamaan. Se vain tuli, helpottamatta yhtään oloani. Tietämättömyys kaiversi takaraivossani ja ajoi minut hiljalleen hulluksi. Huutoni hukkui sateelta tuntumattomaan sateeseen yhtä yksinäisenä kuin minäkin. Päässäni laajenevat verisuonet tuottivat sietämätöntä kipua ja kuulin veren kohinan liian kovana pidellessäni korviani kiinni, suojaten itseäni ulkopuoliselta äänettömyydeltä huutoani vastaan. Tahdoin oksentaa, mutta jäljellä ei tuntunut olevan mitään, mitä päästää ulos.

Poissaolosi, rakkaani, jo pelkkä kätesi puuttuminen omastani riittää ajamaan minut hulluksi.

Roxanne
You don't have to put on that red light
Walk the streets for money
You don't care if it's wrong or if it is right


Romano

Pyörittäessäni kättäni pyöri myös punainen viini koreassa lasissa. Hieman kauempana hän kaatoi myös oman lasinsa puolilleen ja hymyili minulle pullon takaa hymyä, jota vihasin. Vastasin hänen hymyynsä vihaisella katseellani ja nostin lasin nenäni alle haistaakseni hänen viininsä. Hän kohotti oman lasinsa tervehdykseen ja toisti saman pyörityksen, jonka olin itse tehnyt omalle viinilleni, laskien sitten lasin huulillensa ja antaen punaisen juoman valua suuhunsa. Käänsin katseeni vihaisesti pois tehdessäni samoin, enkä myöntäisi ikinä pitäneeni maistamastani.

Roxanne
You don't have to wear that dress tonight
Roxanne
You don't have to sell your body to the night


Hän näytti tyytyvän vain siihen, että maistoin hänen viiniään ja laskin lasin sen jälkeen pois kädestäni. Toimintani ei yllättänyt miestä millään lailla, ja vääristyneessä mielessään hän antoi itselleen luvan tulla lähelleni istumaan. Tunsin olevani kahlittu hänen taloonsa, eikä ulospääsyä tästä sopimuksesta enää ollut.

His eyes upon your face
His hand upon your hand
His lips caress your skin
It's more than I can stand


Ylpeyteni, tai pelkoni, ei antanut minun nostaa katsettani sieltä, mihin olin sen äsken laskenut, mutta tunsin silti kuinka hän tarkasteli minua tuskallisen läheltä. Jollain hänen ajatuksellaan romanttisuudesta hän laski kätensä kädelleni ja lähti kuljettamaan sormiaan sitä ylös. Hänen tähän totuttautuneet sormensa saivat kylmät väreet kulkemaan selkärankaani pitkin ja tahdoin repiä käteni irti miehen otteesta. Hän antoi itselleen kuitenkin aina uudelleen luvan tulla lähemmäs ja päästää itsensä tekemään mitä hän itse halusi. Sanavalta oli otettu minulta pois, joten jouduin tulemaan vastaan kaikessa, mitä hän halusi minulle tehdä.

Tuntiessani hänen huulensa niskassani painoin omani yhteen ja päästin ähkäisyltä kuulostavan huokauksen nenäni kautta. Minun ei tarvinnut nähdä, mutta tiesin kuinka se sai hänet hymyilemään ja tahtomaan lisää. Pidätin hengitystäni hänen sormiensa löytäessään tien paitani alle ja tehdessä kehooni kuvioita, jotka tuntuivat täysin väärällä tavalla hyvältä. Suljin silmäni hänen huuliensa löytäessä lähelle korvaani, mutta en pystynyt unohtamaan tilannetta, johon olin itseni saanut. Hänen suudelmansa tuntuivat jatkuvasti kuumemmilta ja hän tuntui joka hetki haluavan lisää.

Why does my heart cry?
Feelings I can't fight
You're free to leave me, but just don't deceive me
And please believe me when I say I love you


Espanja

Askeleeni ei enää osunutkaan hiekalle, vaan tunsin kenkäni alla kovan asfaltin. Nostin katseeni ja näin yhden katulampun, joka yksin valaisi sillan pätkää. Määrätiedoton askellukseni jatkoi sitä kohti. Kylmä kämmeneni hiveli sen sateessa kastunutta metallista pintaa ja tunsin jakavani lampun yksinäisyyden. Allani kuohusi sateesta runsastunut virta, jonka tunsin jatkavan merelle. Yksinäisen lampun valossa tähystin niin pitkälle, kuin hento valo antoi sateen estäessä myöten ja näin virran vain päättyvän pimeyteen.

Why does my heart cry?
You don't have to put on that red light
Feelings I can't fight
You don't have to wear that dress tonight
You're free to leave me, but just don't deceive me
And please believe me when I say I love you


Romano

Ei.

Hän pysähtyi, ja tunsin hänen otteensa hieman hellittävän. Avatessani silmäni olin jälleen siinä huoneessa ja tiesin olevani kykenemätön jäämään. Revin hänen kätensä irti minusta ja nousin paikaltani seisomaan, suuntanani vain ovi ulos huoneesta, ulos tästä talosta.
Ei täällä, ei tuo paskiainen. Hänen ei kuulunut päästä iholleni, hänen sormiensa ei kuulunut koskea minua.

Käteni kurottautui kohti oven kahvaa ja painon sen alas, mutta silloin hän iski kätensä estämään yritykseni lähteä. Hän puhutteli minua, kysyi matkani aikomusta ja yritti vielä vietellä minua sanoillaan. Vapaalla kädellään hän otti leuastani ja kohotti pääni ylemmäs. Riuhtaisin kasvoni irti hänen otteestaan ja peruutin askeleitani taaksepäin, kertoen mitä tapahtuisi, jollei minua päästettäisi ulos. Miehen hymy vain leveni, kun hän asettautui koko kehollaan tieni tukkeeksi. Hänen irrottautuessaan ovesta tullakseen lähemmäs minua, astuin itse eteenpäin ja työnsin hänet olkapäälläni pois tieltäni. Oven avattuani ja juuri astuttuani ulos hän vielä tarttui minua kädestäni. Määräsin häntä päästämään irti ja riuhdoin itseni vapaaksi.

Sade piiskasi kasvojani kun juoksin kauemmas hänen asumustaan. Kenkäni olivat jääneet sinne, minne olin ne jättänyt aiemmin, kun en niitä karatessani ehtinyt laittaa jalkoihini. Kompastelin kiviin juostessani päättömästi metsässä. Kerran kaaduin mutaan, mutta en saanut antaa itseni pysähtyä. En tiennyt seurattiinko minua, vai ei, mutta nousin jälleen juoksemaan.

Roxanne
You don't have to put on that red light


Silmiini alkoi osua metsän keskeltä valoa, ja suuntasin tajuamattani sitä kohti, yhä nopeammin kuin äsken. Viimeinen kanto minun ja valon välillä sai minut uudelleen horjahtamaan, ja olin jälleen polvillani märällä maalla, mutta tällä kertaa ulkona metsästä.

Valo oli jo lähelläni, vain katseen noston päässä. Silloin minä näin hänet valon vierellä.

Silloin minä näin sinut. Ja tiesin olevani jälleen turvassa.

You don't have to wear that dress tonight
Roxanne


“… Romano…”



A/N
Moi, okei, tätä ei oltu alun perin suunniteltu ficiksi, vaan videoksi, mutta mistäpä minä löytäisin itselleni näyttelijöitä *huoh* Siksipä, puolen vuoden halun jälkeen toteuttaa tämä edes jossain muodossa, oli minun pakko myöntyä kiusaukselle, kun katsoin tänään Moulin Rougen. Ahh~, haluan kirjoittaa koko elokuvan uusiksi Espanjalle ja Romanolle! <3
En tiedä mikä on saanut Etelä-Italian ikipäivänä, missään tapauksessa, ikinä, milloinkaan, koskaan olemaan missään tekemisissä Ranskan kanssa, mutta nyt hän oli. Ehkä hän yritti ”ostaa” Mona Lisaa takaisin!

Nyt sitten enää suuri kiitos tämän lukemisesta ja suurta kunnioitusta, jos pysyit tapahtumissa kärryillä : D
// Anteeksi, innostuin leikkimään väreillä. Nyt kertojan vaihdot ymmärtää hieman paremmin.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 22:28:32 kirjoittanut Beyond »
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: El tango de Romano, APH, K13, Spamano (Songfic, Snog)
« Vastaus #1 : 13.10.2011 22:02:00 »
Myrsis the myöhäiskommentoija tässä päivää :D
Tutkiskelin tässä kommentoitavaa etsiessäni aihelistaasi ja oi, Spamano sattui silmääni. Tiedätkös, alkoi melkein itkettämään tämä koko teksti, liian hyvin olet tämänkin kirjoittanut. Suoraan sanottuna tämä oli tunteellisuudessaan ja intohimossaan miltei kosketeltavan tummasävyinen ja maukas tekstinä. Loistavaa, ma chérie, loistavaa.

El tango de Roxanne oli oikein hyvä valinta näille kahdelle, biisissä on sitä jotakin sydäntäsärkevää ja selkäpiitä karmivaa, että ei vain voi mennä ja sanoa, mikä siitä tekee sellaisen. Ehkä se on se mystinen latinoilmiö, tai sitten se, että rakastan sitä elokuvaa.. Tai sitten se, että olet loistava kirjoittamaan Spamanoa.

Joka tapauksessa, tekstin idea oli trés manifico, you know.. Antonio, tuo espanjalaiskitaroiden ja intohimoisen rakkaus(tragedia)tarinan maa, oli kirjoitettu juuri sellaiseksi kuin tässä olisi vain voinut olla. Jumaloin sinua, tiesitkös? Pitää siis useammin stalkata:)

Juonen kliseisyydestä on pakko sanoa, että vaikka tässä löytyikin jotakin niin kliseistä, että tietyllä lailla kirjoitettuna se olisi oksettanut, mutta koska sinä kirjoitit sen näin hyvin, on pakko sanoa että nautin tästä. Molempien luonteet, sijainnit ja muut ovat niin täydelliset että ihan itkettää.

Entä Romano sitten? Hän oli niin oma itsensä, mutta juuri niin alistettu, että en olisi osannut kuvitellakaan että olisit jotakin tällaista saanut irti. Kirjotit tavallaan minulle uudella tapaa tämän hahmon mietteet miehestä, joka olisi kelle tahansa Jumala.  Romanoa kävi sääliksi, mutta tavallaan toivoin koko ajan, että hänkin olisi pitänyt tästä Espanjasta...^-^ Ei väkisin, mutta minusta he sopivat yhä toisilleen. Tosin tekee hyvä lukea välillä tätäkin puolta parituksesta.

Kokonaisuutena tämä oli toimiva, kappale sopi taustalle äärimmäisen upeasti ja oi jos tästä jonakin päivänä saisi videon kuvattua (krhm, minäkin voin osallistua, ehkä...) ja niin.. Tämä kävisi mihin tahansa, mutta tekstinä tämä oli hieno ja maukas. Ihmettelen miksi tällä ei ollut lainkaan kommentteja.. No, nyt on ainakin yksi. Ehkä muutkin innostuvat. Mutta ah spamano<3

Joo, leikitään että tämä oli rakentava ja sopiva ja kiva kommentti, jookoskookos mursu?:)
<3:llä
~Myrsis~ joka alkoi juuri jumaloida kirjoitustyyliäsi uudella tavalla.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2011 21:20:17 kirjoittanut MyrsyliuutE_96 »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Vs: El tango de Romano, APH, K13, Spamano (Songfic, Snog)
« Vastaus #2 : 27.10.2011 23:14:26 »
Myrsis: Voi Myrsi kulta <3 Edes joku vaivautui (pakotettiin) kommentoimaan tähän <3
Syynä on todennäköisesti ne kaikki, latinoilmiö, elokuva itsessään ja Spamano. En myönnä olevani hyvä tässä asiassa : D Mutta myönnän olleeni huomattavan kliseinen tätä kirjoittaessa, mutta en häpeä sitä, kliseitä on kivaa käyttää!
Kuten minä sanoin sinulle noin viidesti, osa kommentistasi meni hieman ohitse enkä esimerkiksi tajunnut, että kuka olisi kenelle jumala? Ranska, Romano vai Espanja? Vielä pahempaa, ne menevät kaikki tuohon kategoriaan! Ja mistä Espanjasta? Spamanosta on kuitenkin kyse, ja silloin se yleensä minulle tarkoittaa sitä, että he molemmat rakastavat toisiaan. Käviköhän sinulle nyt niin, kuin pelkäsinkin, että sekoitit Ranskan ja Espanjan?
Lainaus
Huom: Kun Espanja tai Romano ajettelee "sinua", he puhuvat toisistaan. Jos kyse on "hänestä", niin se on Ranska.

Oli kommenttisi rakentava, juuri sopiva ja tositositosi kiva! Anteeksi kun pakotin sinut kirjoittamaan sen ; D Kiitos kolmesti ja kymmenellä kielellä: "Tack, Kiitos, Takka, Grazie, Gracias, Merci, Aitäh, Thank you, Thanks DUDE! ja Arigatõ!"
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

Vyra

  • Vieras
Vs: El tango de Romano, APH, K13, Spamano (Songfic, Snog)
« Vastaus #3 : 10.12.2011 19:17:40 »
Oooh...

...Tuota...

Olen todella pahoillani, etten kommannut aiemmin. Tulin nyt lukemaan tämän uudestaan ja laitoin samalla youtubesta Moulin Rougen soundtrackin soimaan. Koskaan en ole tuota elokuvaa nähnyt, joten koin jonkin asteen ihastumisreaktion kun tuo El tango de Roxanne lähti soimaan samalla kun luin tätä... Kaunista~

Pitää myös mainita tuo, miten sait vietyä tarinan alusta loppuun kaikkineen kiemuroineen täysin koossa pelkällä tekstillä ilman puheenvuoroja. Ehkä kaksi kertaa minun piti pysähtyä miettimään jotain sanaa ja muutenkin luin koko tarinan varmuuden vuoksi useampaan kertaan, mutta se kyllä johtui ihan jostain muusta kuin siitä etten olisi pysynyt tarinan mukana (syy oli, että yritin keksiä jotain järkevää kommentoitavaa...) ja loppu oli täydellinen~

Kiitos~

minttuska

  • Vieras
Vs: APH, El tango de Romano, K13, Spamano (Songfic, Snog)
« Vastaus #4 : 26.01.2013 10:24:10 »
Ah, aivan ihana ficci! Laitoin ton soundrackin soimaan Moulin Roguesta kun tätä luin ja sä kyllä onnistuit hyvin lukitsemaan tuon tulisuuden. Oi minä tykkään tästä! Ja vaikka olenkin vannoutunut FRUK fani alan lämmetä tälle ajatukselle että Ranska on häikäilemätön  perverssi joka jahtaa Romanoa. Ja Spain, oih! Oi Spamano on kyllä kanssa ihana pari(tus). ^^
Mutta kaiken kaikkiaan oikein taitavasti koottu songfic (nekin voivat mennä kamalalla tavalla pieleen, kokemusta on) Ja jos jonkun on esitettävä kyseinen kohtaus niin kyllä Spamano sopii parhaiten näihin rooleihin.

(tämän kommentin varjolla kehtaan kysellä olisiko siihen Spectaakkelimaiseen spectaakkeliin tulossa viimeinen osa? Odotan sitä yhä kärsimättömästi. Ethän sä nyt vaan ole jättämässä sitä ilman loppusilausta? ???)

tämä oli nyt kyllä täysin sisällötön kommentti - Just wanted to say I liked it ^^

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Vs: APH, El tango de Romano, K13, Spamano (Songfic, Snog)
« Vastaus #5 : 26.01.2013 18:03:51 »
Mitämitämitä, kommentti? Mikä se semmoinen on?
Vyra: Nöm, enköhän minä ole jo kiitellyt sinua kommenteista, joten olen julma ja skippaan sinut, hähhäh!
minttuska: Tehtäväni alkaa siis onnistua ja pian koko maailma vihaa Ranskaa, hahaa! Eikun Ranskahan on ihan kiva... Niin, Spekistä sen verran, että kyyyyyllä siihen on viimeinen osa tulossa *menee katsomaan missä vaiheessa se on* Se, tuota noin... Ei ole edes aloitettu... Mutta nytpä kun Hetalia on jo aloittanut viidennen tuotantokauden ja minä olen saanut kommentin (Kommentti, kommentti, kommentti, kommeeeenttiiiiiiiii~!! <3<3), ehkäpä voisin kirjoittaa sitä. Joten, kiitos, että muistutit niin tämän, Spekin kuin senkin olemassaolosta, että taidan minä jotain osata kirjoittaakin :') Ja erityisesti kiitos kommentista *haliruttu*
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto