Kirjoittaja Aihe: 3:lta yöllä, K-11 (Ron/Seamus)  (Luettu 1674 kertaa)

Tinppa

  • Rokkari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 778
  • Angustiina
3:lta yöllä, K-11 (Ron/Seamus)
« : 09.09.2011 21:54:53 »
Title: 3:lta yöllä
Author: Tinppa
Rating: K-11 //zougati muokkasi vastaamaan uusia ikärajoja
Genre: Slash, draama, romantiikka
Pairing: Ron/Seamus
Disclaimer: Kaikki Pottermaailmaan kuuluva kuuluu Rowlingille.
Warnings: Vihjailua seksiin.
Summary: "Näin unta."
A/N: Kirjoitettu 3 kertaa, kun... II -haasteeseen, Slash10 2.0 -haasteeseen, Fanfiction 10, vol. III -haasteeseen aiheella Ron Weasley/Seamus Finnigan sanalle 02. Sirpale ja One True Something -haasteeseen aiheella Ron Weasley/Seamus Finnigan.



3:lta yöllä

Seamus heräsi keskellä yötä ja vilkaisi viereisellä yöpöydällä olevaa kelloa, joka näytti kolmea. Kuumuus sai hänet heittämään peiton pois päältään. Koko alkukesä oli ollut melko kuuma, eikä sadepäiviä ollut ollut kauhean montaa. Myös ukkosta olisi kaivattu raikastamaan ilmaa.

Seamus vilkaisi vieressään nukkuvaa Ronia, joka kuorsasi hieman. Seamusta alkoi hymyilyttää. Hänen mielestään Ron oli niin suloinen nukkuessaan, eikä pieni kuorsauskaan ollut koskaan haitannut häntä. Ron mutisi jotakin unissaan, mutta Seamus ei saanut sanoista selvää. Hänen hymynsä kuitenkin leveni hieman.

Seamus katseli Ronia hetken, kunnes yhtäkkiä hän tajusi olevansa janoinen. Seamus kömpi hiljaa ylös sängystä ja hipsi pois makuuhuoneesta keittiön puolelle. Hän otti lasin kaapista ja täytti sen kylmällä, raikkaalla vedellä. Muutamalla kulauksella lasi tyhjeni.

Seamus pelästyi makuuhuoneesta kuuluvaa hieman vingahdukselta kuulostavaa huudahdusta. Lasi putosi hänen kädestään keittiön lattialle ja rikkoutui sirpaleiksi. Seamus ei jäänyt siivoamaan, vaan ryntäsi makuuhuoneeseen, missä Ron istui sängyllä säikähtäneen näköisenä peittoaan rutistaen.
-Ron, mitä nyt? Seamus ihmetteli makuuhuoneen ovensuusta. Ron käänsi katseensa häneen.
-Olet sinä sentään täällä, Ron mutisi. Seamus näytti kummastuneelta.
-Tietenkin olen, hän sanoi ja istuutui sängylle Ronin viereen. -Miksen olisi? Mikä nyt on?
-Näin unta.
-Millaista unta?
-Siinä oli iso lauma tosi isoja hämähäkkejä, jotka jahtasivat meitä. Ne meinasivat viedä sinut mukanaan, ja minä en löytänyt taikasauvaa mistään, enkä voinut estää niitä viemästä sinua.
Seamus ei voinut olla naurahtamatta Ronille, kun tämä kertoi totisena hurjasta unestaan.
-Älä naura siinä, Ron tiuskaisi ja mulkaisi Seamusta. -Melkein luulin, että ne otukset olivat vieneet sinut oikeasti!
-Ron, se oli vain uni, Seamus sanoi hymy huulillaan. -Täällä ei ole jättiläishämähäkkejä, eivätkä ne ole vieneet minua, ja taikasauvasi on yöpöydällä.
Ron vilkaisi Seamusta kulmiensa alta.
-Mitä sinä virnuilet? hän kysyi toiselta hieman ärtymystä äänessään. -Ei ole hauskaa. Minua pelotti.
-Ei sinulle voi kun hymyillä, Seamus vastasi ja silitti Ronin punaisia, pörröllään olevia hiuksia. -Sitä paitsi, ei sinun tarvitse pelätä, koska minä olen sinun kanssasi.
Ron hymyili pienesti. Seamus muiskautti suukon hänen poskelleen.
-Pitäisi käydä siivoamassa lasinsirpaleet pois keittiön lattialta, Seamus sanoi hetken kuluttua.
-Pudotin juomalasini ja se särkyi.

Ron huomasi, miten Seamusin ilme muuttui. Toinen näytti hieman häpeilevältä ja pahoittelevalta.
-Oikeastaan se oli se sinun juomalasisi, se jonka minä ostin sinulle silloin kerran, Seamus tunnusti. Hän vilkaisi sylissään olevia käsiään ja käänsi sitten katseensa Roniin.
-Lainasin sitä ilman lupaasi, hän jatkoi. -Anteeksi. En olisi saanut tehdä niin.
-Ei se haittaa, Ron sanoi päätään pudistellen ja silitti Seamuksen kättä. -Sirpaleethan tuovat kuulemma onnea.
Seamus huokaisi tyytyväisenä, kun Ron ei suuttunutkaan hänelle.
-Sitä paitsi, sen lasin voi korjata loitsulla, Ron huomautti pienen hiljaisuuden jälkeen.
-Totta, Seamus myönsi. -Voisin jättää sen korjauksen sinulle. Räjäytän kuitenkin jotain.
Ron hymyili hiukan.
-Minut sinä voisit räjäyttää.
-Sinut? Räjäyttää?
-Niin, Ron kuiskasi Seamuksen korvaan. -Ei ihan kirjaimellisesti mutta... Kyllä sinä tiedät. Minua ei enää nukuta, etkä sinäkään kyllä vaikuta kauhean uniselta.
Ron suukotti Seamuksen niskaa.
-Ei minua kyllä kauheasti nukuta, Seamus huokaisi tuntiessaan, miten Ronin sormet piirsivät reittinsä hänen paljasta selkäänsä pitkin alushousujen vyötärönauhan alle. Pian Seamus tunsi Ronin käden pakarallaan alushousujen sisällä. Seamus kääntyi suutelemaan ahnaasti Ronin huulia ja keikautti punapään alleen sängylle.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2015 19:18:05 kirjoittanut zougati »
Tinpan raapustukset
Vakola
WWW
Ladan pakoputki oli jonkin verran ruosteessa, Igorin slaavikyykky ei.

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: 3:lta yöllä, K-13 (Ron/Seamus)
« Vastaus #1 : 10.09.2011 12:03:13 »
Awwww ;D

Suloista söpöilyä keskellä yötä :) Mutta Semus oli ilkeä, kun nauroi ja virnisteli vain vaikka Ron oli nähnyt pahaa unta, poloinen :E ...pikkaisen nillitystä tuosta, että miten Seamus ei muka tajunnut, että lasin voi korjata? Eikös se ole kuitenkin velhoperheessä kasvanut? Luulisi, että tuommoinen tulisi luonnostaa. Toisaalta, jos unenpöpperöinen, kaikesta päätellen vähiin vaatteisiin pukeutunut Ron tuijottaisi, niin kyllä mäkin unohtelisin asioita 8 )

Lutuista ja ihkua ja Suuret Pointsit siitä, että tää oli viety edes K13-tasoiseksi! ;D


Kiitos mussu <3
-B
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Antelope

  • Vieras
Vs: 3:lta yöllä, K-13 (Ron/Seamus)
« Vastaus #2 : 10.09.2011 17:11:56 »
Hihi, aaws. :D

Suloinen. Ronkin oli aika lutuinen nähdessään painajaista hämähäkeistä, jotka veivät Seamuksen. ^^ Vaikka eihän se nyt suloista ole, kun Ron-parka pelkää niin kamalasti hämähäkkejä! Mutta silti. Aaws. Mutta Sempu vaan nauroi, ei tainnut ottaa ihan vakavasti. :D

Muttajoo, Butteron kanssa samoilla linjoilla, että mahtaa Seamus olla umpityhmerö, kun ei muistanut, että lasin voi korjata. ;D Nojoo, keskellä yötä unisena. En mäkään varmaan muistaisi. Ja voi, olisi pitänyt olla ficissä kohta, kun Sempu yrittää korjata lasia ja räjäyttääkin sen vahingossa! Tai sitten olis yrittänyt muuttaa vettä rommiksi... ;)

Mutta juu, suloinen oli. ♥
Kiitos mussukka. :-*


-Vaavi ♥