Kirjoittaja Aihe: Aave ja ihmissusi || S, Nick/Remus, 3 x lyhyt ficci  (Luettu 1675 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Ficin nimi: Aave ja ihmissusi
Kirjoittaja: Nukkemestari
Tyylilaji: angst, draama
Ikäraja: S (kai, sanokaa mikäli kaipaa vaihtoa…)//zougati muokkasi vastaamaan uusia ikärajoja
Paritus/Päähenkilöt: Melkein-päätön-Nick/Remus Lupin (nuorena)
A/N: Shuffle-haasteeseen, Aavehaasteeseen ja FF100:n sanalla 081. Miten?
Ihan jännää, kun kappaleista tulee aina joku pikku juttu näihin, vaikka vaan lähdin kirjoittamaan. Ekassa se on ainakin hyvin selvä. Eivät mielestäni mitään kovin hyviä, mikä johtuu shuffle haasteen aikarajasta.. pakko vain kirjoittaa. . Älkääkä kysykö miksi paritan näitä kahta :’D



Mitä sinä haluat?
(Anssi Kela – Milla)

Nick:
Makaat sängyssä nukkuen ja katselen sinua. Ei tässä olisi näin pitänyt välttämättä käydä näin. Minä olen aave. Sinä olet… elävä. Minä olevan vain varjo tuolta kaukaisuudesta, joka on niin kaukana sinusta. harmaa, läpinäkyvä muisto. Mitä voisin tarjota sinulle? Narisevaa seuraa vuosisatojen takaisella puheenparrellani? Seksiä, jossa olet ainut? Sitähän me tänäänkin yritimme. Minä vain olen vain jotain ilmanoloista. Tiivistynyttä ilmaa sisälläsi. Haluatko sitä?


Miten voit suudella minua?
(Iina - Lintu)

Lupin:
”En ymmärrä miten voit suudella huuliani”, totesi hän kalseasti. ”Eikö se karmi sinua? Olen… en ole edes elävä kuollut. Olen peilaantunut tähän maahan.”
Sanoin: ”Ei, ei se häiritse minua, rakas Nicholas. eikö minun suuteleminen karmi sinua? Olen ihmissusi?”
Hän katsoi minua ja kerrankin näin hymyn kareen hänen usein surumielisillä kasvoillaan. ”Miten ihmissusi voisi vahingoittaa kummitusta?”
”No, ehkä kaksi outo on hyvä yhdistelmä…” vastasin.


Mitä siitä?
(22-pistepirkko – Birdy)

Nick:
”Taidamme molemmat olla hulluja. Ei varmaan kukaan ole kuullut, että aave ja ihmissusi olisivat yhdessä.”
”Hulluuttako?” Sanot unelmoiden ja käperryt petiisi. Tulen joka yö toivottamaan hyvää yötä sinulle. Minun täytyy tulla aikaisin, ennen kun rohkelikko tuttusi tulevat yöpymään. ”He alkavat epäillä terveyttäsi kun valitat milloin mitäkin kolotusta ja menet nukkumaan.” ”Mitä siitä siten?” sanot.
« Viimeksi muokattu: 19.01.2015 20:27:10 kirjoittanut zougati »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Aave ja ihmissusi
« Vastaus #1 : 10.07.2010 21:03:00 »
Haa, aika jännää lukea ihmissudesta ja aaveesta!  ;D En ole koskaan nähnyt tämäntyyppistä paritusta, tai sitten olen vain julmasti pompannut sen yli seuraavaan, "normaalimpaan". Mutta hyvä lukea tämmöinenkin, ei parituksessa itse asiassa olekaan mitään outoa. Olisi ollut toki hauska lukea, miten ihmeessä he löysivät toisensa.  :D

Tota, muutamia pieniä kirjoitusvirheitä löysin, mutta ne eivät olleet alkukirjaimia vakavampia, eli ei niistä sen enempää. Ja jos joku jälkeenpäin kommentoiva löytää kärryllisen kieliopillisia virheitä, niin puolustuksekseni, kielioppi on mulle vierasta maaperää.  ;D

Kiitän sua kun kirjoitit tällä parituksella!
A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?