Kirjoittaja Aihe: Sielujen sympatiaa, K-11 [Ginny/Harry, Oneshot]  (Luettu 1675 kertaa)

Lasikuula

  • ***
  • Viestejä: 699
    • www.lasikuula.net
Kirjoittaja: Lasikuula
Ikäraja: K11
Tyylilaji (genre): Fluff,
Paritus/Hahmot: Ginny/Harry
Vastuuvapaus: Kaikki hahmot, tapahtumapaikat ym. jotka voi tunnistaa J.K. Rowlingin käsialaksi, ovat hänen! En tienaa sepustuksillani muuta kuin iloisen mielen :D

Varoitukset: Spoilaa Kuoleman varjelusten loppuosaa hieman!

Tiivistelmä Ginny seisoo takanedessä ja miettii tulevaa sotaa(Voldemortia vastaan). Ginny pelkää kuollakseen ja miettii, olisiko parempi kuolla. Harry tulee ja ojentaa "pelastavankäden" onnenjuoman muodossa. Ginny potee omatunnon tuskia huomatessaan, ettei hänen onnensa ehkä riittänytkään pelastamaan Harrya.

A/N: Innoittajana toimi itselleni melko tärkeä kappale, Chorale - Jätit yksin. Kommentit sallittuja ja toivottavasti lukukokemus miellyttää :D



SIELUJEN SYMPATIAA

Takassa roihuaa hento, hiipumaan päin oleva liekkimeri. Liekkien roihu, tanssi kuvasti loputonta taistelua, tuskaa, joka tulisi jokaisesta iskusta, jokaisesta kuolemasta. Nuo iloiset värit taas kuvastivat iloa ja kun ne lopulta sammuisivat, surua. Olisiko siis helpompaa kuolla, kuten tuli ilman puuta tai puu ilman vettä? Tarjous oli houkutteleva, liian houkutteleva.

Tyhjä meri, aava kaukaisuudessa…

Takaani kuuluu vaimea kolahdus. Joku löysi piiloni, mutta en välitä. Ehkä hän tappaa minut, ennen kuin kukaan muu ehtii. Ehkä minun ei tarvitsisi taistella, tuottaa pettymystä rakkailleni. Jos pyytäisin kuolemaa, jäisinkö sittenkin kitumaan?
 
Hetki hiljaisuudessa, tyhjä ulkokuori…

Käteni vedetään irti kehostani. Kuinka se onkaan vastenmielistä, kauheaa ja pelottavaa. Koen turvattomuuden tunnetta, kunnes käteni kietoutuvat pehmeään ja kehoani vasten huokuu tuttua lämpöä. Kiedon käteni kuin iskun saaneena tämän tutun kehon ympärille. Annan tunteideni muuttua raastavaksi tuskaksi ja puristan uuden turvani rintaani vasten.

Ratkaiseva hetki, tyhjyys…

Tunnen lohduttavat huulet otsallani, kuiskauksen. Ehkä minulla onkin toivoa? Ehkä voisin rakastaa vielä sodan jälkeenkin. En. Pitäisin itseäni murhaajana, tappajana. Rakkaani, miten jaksat minua? Miksi olet noin rauhallinen? Kuinka oikein kestät tämän paineen? Voit kuolla tai pahempaa!

Oivallus, lupaava ratkaisu…

Irrottaudut ja ennen kuin ehdin kietoa käteni turvattoman kehoni ympärille, avaat kämmeneni ja asetat siihen pienen, kyyneleen muotoisen pullon. Siinä on vielä ehkä sentti nestettä pohjalla. Tuijotan sitä ja oivallan jotain. Ehkä toivoa on… meillä kaikilla. Ehkä jos vain avittaisimme tätä toivoa hieman, voittaisimme sittenkin. Kuolema kuulostaa silti mukavammalta idealta.

Valahdus, tyhjä ruumis…

Sinä tiesit tämän. Minun onneni ei riittänyt sinuun asti. Jos olisin tiennyt, olisin juottanut juoman sinulle, en olisi ottanut sitä itse. Nyt ansaitsen vain kuolla. Tulimeri! Roihua myös kehoni ulkopuolella, polta minut. Upottakaa joku miekka sydämeeni, kaivakaa se ulos. Sanokaa joku ne kaksi sanaa, avada kedavra.

Etovaa, voimakasta… Minua vallan naurattaa!

Sinä iskit silmää. En olisi huomannut, jos en olisi katsonut tarkasti. Sydämeni läikähti. Ehkä onnea on sittenkin jäljellä tai sitten sinä olet maailman kaunein ja eläväisin enkeli. Olen, kuin ei mitään, tuijotan, kuten kaikki muutkin.

Hetkessä on voimaa, ansaitsimme täydennyksen!

Sota on ohi. Me voitimme! Tuhosimme muiden liekin, emme omaamme. Tukahdutimme muiden, pimeän puolelaisten, onnen. Rakkaani, me elämme ikuisesti!
”Rakastan sinua, Harry!” henkäisin hänen kaulaansa. En enää kaivannut hänen, enkä omien käsieni turvaa. Olin puolikas, mutta hän täydensi minut. Olin liekkimeri ja hän minun puuni. Olin puu ja hän minun veteni. Olimme yhtä!
”Rakastan sinua, Ginny!”
« Viimeksi muokattu: 29.12.2011 13:57:38 kirjoittanut Lasikuula »

Welmasein

  • Makeisprinsessa
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: Sielujen sympatiaa, K-11
« Vastaus #1 : 29.04.2011 13:12:26 »
tää oli ihana vaikka olikin aika tosi lyhyt... ginny/harry on niitä harvoja pareja, joista kijotetaan yhtään mitään. jatkossa kannattaa tutkia jo etukäteen, ettei samannimisiä ficcejä ole jo, muistelin väärin että tämännimisiä oli jo... anteeksi!

mutta jälki oli hyvää, hiukan hajanaista kuitenkin. jatka vaan samaan malliin ja kirjoita ihmeessä lisää ginny/harry ficcejä kun niitä muut eivät tee!
« Viimeksi muokattu: 29.04.2011 13:14:17 kirjoittanut Welmasein »
Me ihmiset emme tule maailmaan, vaan maailma tulee meille. Syntyessään ihminen saa koko maailman lahjaksi.

Jostein Gaarder - Enkelimysteerio

Lasikuula

  • ***
  • Viestejä: 699
    • www.lasikuula.net
Vs: Sielujen sympatiaa, K-11
« Vastaus #2 : 29.04.2011 15:30:47 »
No voi harmi, jos tämän niminen löytyy jo jostain ): Itse tykkään Harry/Ginnystä ja ajattelinkin joskus kirjoittaa lisää tällä parituksella :D Nuo kursivoidut osat oli tavallaan ajatuksia ja nuo suorat kohdat yksittäisiä "kohtauksia". :D Kiitokset kommentistasi, se lämmitti mieltäni :D