Kirjoittaja Aihe: Sade || K-11 FICLET  (Luettu 3075 kertaa)

saoo

  • ***
  • Viestejä: 75
  • My basterd
Sade || K-11 FICLET
« : 03.08.2008 23:17:40 »
Title: Sade
Author: Saoo, eli minä itse.
Genre: Angst
Rating: K-11
Summary: Mitä Harrylle ja Dumbledorelle tapahtui heidän ollessaan saarella noutamassa erästä Voldemortin hirnyrkkiä. Mitä tapahtui, kun Dumbledore oli juonut ensin kirotun nesteen?
Disclaimer: JK Rowling omistaa ja minä taas lainaan.
A/N: Taas yksi minun selitetyistä selittämättömistä ficeistä. Kommentoikaa ihmeessä. Enjoy ;)

***

Tuuli joka repii sielua irti ruumiista, sade joka lyö viiltävästi kehoa vasten, myrsky joka kietoutuu ympärille tukahduttaen antamatta tilaa hengittää. Vain vaivoin pakenen silmistäsi, joissa sataa aina.

Hän on täällä, tunnen hänen puristavan minut kasaan. Anna minun lyödä tuo tunne maahan, haluan päästä sitä pakoon. Olen pelkuri niin kuin kaikki ihmiset pohjimmiltaan. Kaikki haluavat selviytyä toiselle puolelle. En kestä enää, se murskaa minut. Päästä minut pois, rukoilen. Päästä minut ohitsesi.

Olen kahlittu käteesi, et päästä minusta irti. Haluaisin pitää sinusta kiinni ikuisesti ja juosta kanssasi turvaan, mutta hän on täällä nyt. Näen sateen silmissäsi, se pelottaa minua. Vaikka huudan nimeäsi et palaa takaisin. Tuuli repii sieluasi ja huudat peloissasi, kun se riistää sinut irti minusta. Kuulen sinun kiljuvan apua, kun sade viiltää sinut kuin tuhat lasinsirua. Kuulen huutosi lakkaavan, kun myrsky viimein tukahduttaa sinut itseesi.

En jaksa enää juosta, raahaudun vain eteenpäin. Kahle roikkuu kädestäni ja polvistun elottoman ruumiisi viereen. Sivelen revittyä pintaasi myrskyn piiskatessa meitä molempia. Ravistan sinua ja toivon näkeväni sateen, mutta silmäsi ovat lasittuneet kauas pois. Huudan aina vain kovempaa nimeäsi ja riuhdon haavojasi joka puolelta auki. Suljen veriset kädet kasvoilleni toivoen, että viet tuskan pois. Ota se, en jaksa kantaa sitä. Jään tähän viereesi makaamaan, huutaen sadetta takaisin.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 14:55:14 kirjoittanut Renneto »
Greetings from Misery.


"We do one thing, and one thing only... Killing nazis."

miisa

  • ***
  • Viestejä: 208
  • © miisa
Vs: Sade
« Vastaus #1 : 04.08.2008 20:48:23 »
Vau.
Tämä pisti aika hiljaiseksi. Tunnelma, kuvailu, henkilöt... Kaikki on onnistunut. Pakko myöntää, että tämä on yksi parhaista angst ficeistä mitä olen lukenut!

saoo

  • ***
  • Viestejä: 75
  • My basterd
Vs: Sade
« Vastaus #2 : 04.08.2008 20:56:32 »
miisa: Kiitos kommentista :) Mukavaa jos pidit :D
Greetings from Misery.


"We do one thing, and one thing only... Killing nazis."

Eeyore

  • Radamsa
  • ***
  • Viestejä: 1 875
  • Karo-muoks || Ei Eyeore, ikinä.
    • Loista Tähti, loista.
Vs: Sade
« Vastaus #3 : 04.08.2008 21:36:55 »
Olen kyllä samaa mieltä miisan kanssa, hiljaiseksi tämä pisti... runollinen ficci, täytyy sanoa. vaikea kommentoida (ei sen takia, että huono olisi ollut), mutta kosketti kuitenkin, kuvailu oli hienoa... ehkä tässä tunteet oli pääosassa enemmänkin kuin tapahtumat (?) mutta sellaisena pidin tästä. yksittäinen, hyvin kirjoitettu kohtaus, joka jätti raukean ja hyvällä tavalla tyhjän olon.
kiitän hienosta työn tuloksesta ^^


"Sie oot vähän niinku vähä-älynen pikkusisko, jota miulla ei oo koskaan ollu."
Naakkapuiston istuva päällikkö Märkäpuuma
Lucius/Narcissa | 67/100

saoo

  • ***
  • Viestejä: 75
  • My basterd
Vs: Sade
« Vastaus #4 : 04.08.2008 21:41:36 »
Eeyore: Kiitän palautteestasi :) Joo, tunteet kyllä, varsinkin Harryn tunteet ;) Kiva jos tykkäsit ;D
Greetings from Misery.


"We do one thing, and one thing only... Killing nazis."

saoo

  • ***
  • Viestejä: 75
  • My basterd
Vs: Sade
« Vastaus #5 : 09.08.2008 09:52:23 »
Taika-ankka: Kiitoksia, kommenttisi piristi näin pitkästä aikaa :) Hyvä, että olen onnistunut tässä ja kiitän ja kumarran :D
Greetings from Misery.


"We do one thing, and one thing only... Killing nazis."