Kirjoittaja Aihe: Rakastatko sinä häntä? (K-11, D/P, D/H) 1 luku tullut!  (Luettu 1782 kertaa)

Dracolover

  • ***
  • Viestejä: 23
    • http://www.freewebs.com/ruohometsantila/
Title: Rakastatko sinä häntä?
Author: Dracolover
Beta: -
Genre: Romance, fluffy
Rating: K-11
Pairing: Draco/Pansy, Draco/Harry
Disclaimer: Hahmot ovat J.K. Rowlingin, tarina minun!

A/N: Eli tää ois nyt se eka luku.. joo, mä tiedän että tää nimi on maailman tyhmin, en nyt vaan keksiny muuta :D En nyt ihan tiedä tosta ikärajasta... Tää luku ei kyl oo PG-13 mutta muutama tulee olemaan ni laitoin ton nyt siihen..



LUKU 1

Pansy Parkinson istui Tylypahkan velho-ja noitakoulun kirjastossa. Hänellä oli edessään Taikajuomien tutkinto joka vain tuntui niin vaikealta että sitä ei saisi millään valmiiksi. Hän myös odotti tiettyä henkilöä. Vatsassa väänsi kun hän ajatteli tätä tapaamista. Niin, hänen piti tavata poikaystävänsä Draco Malfoy. Mutta juuri se siinä tuntui pahalta, hän olisi varma että tänään se tapahtuisi, tänään he eroaisivat. Pansy kuuli takanaan askelia. Hän huokaisi ja kääntyi. Hänen edessään seisoi 16-vuotias pitkä kalpea poika. Hänellä oli platinanvaaleat hiukset ja kylmät harmaat silmät. Ennen, kun ne silmät kohtasivat Pansyn katseen, ne olivat täynnä lämpöä. Mutta nyt, nyt ne olivat pelkkää kylmää. Pansy värähti tuntiessaan noiden silmien katseen.
- Meidän täytyy puhua, Draco sanoi.
Pansy nyökkäsi ja viittoi Dracoa istumaan alas. Voi itku, ainoa asia mitä se on tähän mennessä sanonut on että meidän täytyy puhua, Pansy ajatteli.
- Olen saannut kuulla luotettavalta henkilöltä että sinä ja Potterin poika… Draco aloitti mutta Pansy keskeytti hänet.
- Se ei ole totta! Pansy huusi niin että monet päät kääntyivät katsomaan heitä ja matami Prilli katsoi heitä paheksuvasti.
- No, jos ei kerran ole, niin varoitan silti, Draco sanoi. Koska minä.. minä.. Draco jatkoi mutta ei saanut oikeita sanoja suustaan ulos.
- Koska? Pansy kysyi ihmeissään.
- No koska, no koska minä.. minä raka…Draco aloitti mutta Pansy keskeytti.
- Ai koska sinä rakastat häntä? Hän kysyi nyt vielä enemmän ihmeissään.
- Niin, Draco kuiskasi ja hautasi päänsä käsiinsä.
Pansy pysyi ihan hiljaa ja mietti.

Vai että Draco rakastaa sitä saastaista verenpetturi Potteria… Ei, tähän on pakko olla selitys. Ehkä hän on saanut iskun päähänsä… ja tullut jotenkin hulluksi… Niin sen täytyy olla, hänet täytyy viedä sairaalasiipeen!

Pansy tarttui Dracoa käsivarresta ja lähti retuuttamaan häntä ulos kirjastosta.
- Mitä nyt?? Draco kysyi ja yritti rimpuilla irti Pansyn otteesta.
- Sairaalasiipeen, Pansy sihisi.
- Ei, olen ihan kunnossa! Draco melkein huusi.
- Aivan varmastiko? Pansy kysyi epäluuloisena.
- Varmasti! Draco huusi.
- Okei, okei! Ei tarvitse huutaa! Pansy sanoi ja sai Dracon vaikenemaan.
He olivat tulleet sairaalasiiven eteen mutta Draco ohjasi askeliaan jo kohti tyrmiä, missä Luihuisten oleskeluhuone sijaitsi. Pansy juoksi hänen peräänsä. He olivat tulleet pitkälle kylmälle käytävälle jonka päässä sijaitsi pieni ovi. Pansy lähti kulkemaan sitä kohti. Kun hän oli tullut perille, ovi kysyi tunnus-sanaa. Pansy sanoi tunnus-sanan (puhdasverinen) ja ovi heilahti auki. Hän meni sisään ja Draco tuli hänen perässään. Pansy istahti sohvalle sanaakaan sanomatta ja vilkaisi Dracoa joka istahti raskaasti huokaisten hänen viereensä. Pansy ei enää kestänyt hiljaisuutta joten lopulta hän sanoi hiljaa;
- Se on siis totta, sinä rakastat Harry Potteria.
Draco nyökkäsi ja sai Pansyn huokaamaan.
- Me ei siis enää olla yhdessä? Pansy kuiskasi.
Draco nyökkäsi taas.
- Se on okei, myönnän että meidän suhde ei ole viimeaikoina ihan toiminut. Mutta voidaanko silti pysyä ystävinä? Pansy kysyi varovasti.
- Joo, Draco mumisi.

A/N: Vähän lyhyt luku tuli :( Mutta lupaan jatkossa kirjoittaa pitempiä lukuja! JA kommenttia haluan!  :o
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 13:49:58 kirjoittanut Kaapo »
[size=85]Lost in the darkness, hoping for a sign
instead there's only silence
can't you hear my screams?
Never stop hoping, need to know where you are
but one thing is for sure, you're always in my heart'[/size]

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Ihan hyvältä ficin alulta kuulostaa juu.. Jossakin kohin teksti töksähteli ja kuvailua voi olla pikkasen enemmän (Who am I to say). Aika lyhyt luku oli kans, mutta kaikesta huolimatta tyksin :D Jatkoa toivoisin.
- av

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Jatkoa vain, minä luen! Pansy oli hieman outo minun makuuni, mutta vaihtelu virkistää. :)
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 011
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Rakastatko sinä häntä? (K-13, D/P, D/H) 1 luku tullut!
« Vastaus #3 : 28.05.2010 20:33:00 »
alku oli ihan kiva, ja luku sopivan kokoinen minun makuuni.
mutta Pansy ei ollut oma itsensä, hän oli liian kiltti, liian normi tyttö.
kuvittelisin ennemmin Pansyn aloittavan sodan Harrya vastaan, kuin luovuttavan.

eikä hän ajatellut Harrysta tarpeeksi rumasti, muuten ihan kiva ficci :)
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0