Kirjoittaja Aihe: CSI, Haaleaa kahvia ~ S (Catherine Willows/Sara Sidle)  (Luettu 3045 kertaa)

Penber

  • Vieras
Title: Haaleaa kahvia
Author: Penber
Raiting: S
Genre: Femme, Drama
Fandom: CSI: Crime Scene Investigation
Pairing: Catherine Willows/Sara Sidle
Disclaimer: En omista ko. sarjaa taikka sen hahmoja.

Summary: Catherine nosti sormensa Saran huulille, saaden tämän vaikenemaan sekä hämmentymään.

A/N: Okei. Katselin tässä vähä aika sitten CSI:n kolmannelta kaudelta sellaisen jakson ku Lady heathers box. Siinä Catherinen ex-mies kuoli eräässä hämärässä tapahtumassa, eikä syyllistä oikeastaan saatu kiinni. Sara hoiti tapausta ja jakso tulvi Cath/Sara kohtauksia.

En yleensä kirjoita femmeä. Se on vaikeaa :'D. Joten tämä on varmaa tyylii ensimmäisiäni. Siksi tämä on. Tällainen. Haparoiva. No kuiteskin. (Osallistuu fandom kymppiin & Genrehaaste kakkoseen :3.)

~


“Yritin parhaani.”

Saran oma lause kajahti hänen korvissaan ikävästi niin että se sattui. Hän seisoi jäykkänä autonsa edessä, katse tiiviisti kohdistettuna taloon, jonka kupeeseen hän oli ajokkinsa pysäyttänyt. Sade oli lakannut jo monta tuntia sitten, mutta kosteus tuntui yhä naisen iholla. Vetäessään tuota kosteaa ilmaa keuhkoihinsa Sara päätti ryhdistäytyä. Hän asteli varmoin askelin ulko-ovelle ja soitti kelloa kahdesti.

Kylmä hiljaisuus oli saada Saran hulluksi. Hän vapisi kauttaaltaan, vaikkei ulkona ollut edes kylmä. Pian ovi aukesi ja sen toisella puolen seisoi vaalea, hieman Saraa vanhempi nainen.

“Sara?”

“Anteeksi”, Sara sopersi, irvistäen sitten niin että hammaskolo vilkkui pimeydestä. “Et kai ollut jo nukkumassa?”

“En”, Catherine totesi totuudenmukaisesti. “Tule sisälle.”

Naiset kävelivät vaitonaisina keittiöön, jossa vanhempi oli vielä hetki sitten häärinyt ennen kuin hänet oltiin keskeytetty.

“Kahvia?” Catherine kysyi viitaten pannuun. Sara pudisti heikosti päätään ja istui sitten tiskipöydän ääressä olevalle jakkaralle. Nuorempi hypisteli arasti paitaansa osaamatta sanoa asiaansa. Vaikka hän olikin suunnitellut puheenvuoronsa jo etukäteen, sanat vain tarttuivat jonnekin, eivätkä koskaan saavuttaneet kohteensa korvia.

“Minä vain…”, he molemmat sitten aloittivat. Huomattuaan, että he sanoivat täysin samat sanat, samaan aikaan, naiset katsoivat toisiaan ja punastuivat hivenen.

“Sano vain”, Catherine rohkaisi ja kaatoi itselleen höyryävää, mustaa juomaa.

“Halusin vain pyytää anteeksi. Tiedän, että Eddie oli sinulle tärkeä. Sinulle sekä Lindseylle… Ja minä tosiaan yritin…”

Catherine nosti sormensa Saran huulille, saaden tämän vaikenemaan sekä hämmentymään.

“Tiedän”, vanhempi nainen sanoi. “Minun tässä pitäisi anteeksi pyytää. Taisin olla kohtuuton sinulle. Yritit vain auttaa.”

Sara hymyili pienesti. Hän sipaisi Catherinen kasvoja. Naisen poski oli pehmeä ja karhea suolaisten kyyneleiden jäljiltä. Nuorempi nousi tuolilta ja painautui sitten tiiviisti toiseen kiinni. Sara painoi ensin aran, hieman kyselevän suudelman Catherinen huulille, mutta huomatessaan ettei tämä vastustellut, tuli suudelmasta kiihkeämpi.

Haaleaksi mennyt kahvi seisoi yhä pöydällä. Kaksi naista halasi toisiaan, vanhemman silittäessä nuoremman hiuksia. Sade, joka oli jälleen alkanut soittonsa, rummutti tasaisesti ikkunalasia.

A/N2: Heittäkää... vaikka pikkukivillä!
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 16:59:55 kirjoittanut Beyond »

Santtu

  • maniacdancer
  • ***
  • Viestejä: 637
Vs: Haaleaa kahvia
« Vastaus #1 : 28.07.2010 11:54:49 »
Hmm, Pena kirjoittamassa femmeä, mikä herkullinen ajatus

~ eli tykkäsin todella paljon. Paritus on maan mainioin, minusta on oikeasti vaikea edes yrittää parittaa lempirikossarjani henkilöitä toisilleen omissa ficeissäni (jopa Grissomia ja Saraa, vaikka he canonia ovatkin), mutta sinä puolestaan onnistuit siinä todella hyvin. ;D Teikäläinen saa parituksen kuin parituksen toimimaan ja tämän ficin ansiosta pidän Cath/Saraa mahtavana parituksena, nyt varmaan näen viitteitä siihen jokaisen jakson kohdalla... ja nyt harmittaa etten ole tuota kyseistä jaksoa tullut nähneeksi, pitäisi varmaan ostaa niitä bokseja taas vaihteeksi.

Loppu oli kyllä rakkaus, sellainen ihana, minä tykkäsin todella paljon ja olen ilmeisesti sitä erilaisin sanakääntein jankannut koko lyhykäisen kommenttini ajan. Maininta haaleasta kahvista sulatti aivoni sydämeni lopullisesti, en kylläkään tiedä miksi, mutta se oli ihana. Cath/Sara on nyt todellakin yksi lempiparituksistani CSI:ssä, olkoonkin että olen vannoutunut slasheri... mutta mutta, olen huono kommentoija, kun en saa tähän aikaiseksi muuta kuin ihkutusta (laitetaan lyhyiden yöunien piikkiin), minkä sinä teksteilläsi olet kyllä muutenkin puhtaasti ansainnut. Tarvitseeko minun vielä sanoa, että rakastan tekstejäsi?  Ilmeisesti sanoin sen juuri, mutta eiköhän se koko kommentissani tule varsin selväksi.  ;D
If my answers frighten you
then you should cease asking scary questions.

Fell

  • Vieras
Vs: Haaleaa kahvia
« Vastaus #2 : 28.07.2010 12:35:05 »
C.S.I FEMMEÄFEMMEÄFEMMEÄ UAAA! :,O *fanityttökiljuntakohtaus*

Ensimmäiseksi mörisen itelleni, koska en huomannut tätä eilen ): Ja olit ottanut C.S.I:n fandom kympiksesi, oi :3 Stalkkaus tuotti taas hyviä tuloksia! n___n

Toisekseen sanon, että rakastin tätä ficceliä. Lady Heather -jaksot olivat muistaakseni ihan hyviä, ainakin niiltä osin kun Eddie kuoli :3 Tai no siis, sikäli Eddien kuolema oli hyvä, että siinä tuli mukaan draamaa ja Fell tykkää draamasta ja femmestä n__n Erittäin söpö, lyhyt ja ytimekäs ficci, ihana ♥

En keksi mitään järkyn järkevää taaskaan D: Mutta sähän sanoit joskus, ettei fanitytöissä ole mitään pahaa? n___n Tykkäsin tästä ihan älyttömästi ja parituskin oli kiva, vaikka ensin hiukan yllätyinkin siitä ja joo niin ♥

Penber

  • Vieras
Vs: Haaleaa kahvia
« Vastaus #3 : 28.07.2010 12:52:24 »
Sweet Sweeney, thank you so much! Uihihi. Pena oli kansainvälinen! n__n No mut seriously, kiitos todella kommentista. Täälläkin yksi vannoutunut slasheri joka joutui ottamaan itseään niskasta kii, että sai tämän väsättyä! Mutta sentään sain ja sentään joku tykkäsi eikä heti kivittänyt! Punastelen kommenttisi takia varmaan koko päivän!

AHMN! Felluska mussukkainen. Joo, stalkkaus kannattaa... Melkei aina! Oikei... Se kannattaa AINA. Pena osaa tehdä lyhyitä, ytimekkäitä ja... söpöjä. Ja fanitytöissä ei ole mitään pahaa! Sellainen kun itsekin olen. Joskus. Mutta siis, kiitos sinullekin! n___n