Kirjoittaja Aihe: Shrek, Piilokyvyt, S  (Luettu 2209 kertaa)

Eeyore

  • Radamsa
  • ***
  • Viestejä: 1 875
  • Karo-muoks || Ei Eyeore, ikinä.
    • Loista Tähti, loista.
Shrek, Piilokyvyt, S
« : 20.07.2010 17:43:53 »
Nimi: Piilokyvyt
Ikäraja: S
Paritukset: Vain mainintana Shrek/Fiona, Aasi/Lohikäärme
Fandom: Shrek //Kupla lisäsi fandomin otsikkoon alaotsikosta.
Tyylilaji: Huumori, triplaraapale
Vastuunvapaus: DreamWorks-yhtiö ja kaikki tekijät omistavat, minä en tahkoa tällä rahaa enkä mitään mainetta. Se kuuluu heille.
Tiivistelmä: Aasi haluaa tulla esittelemään lentävät mukulansa ystävälleen Shrekille, mutta näillä on jotain uutta näytettävää myös isälleenkin.

Oma sana: Mietin tuossa eräänä päivänä, että minkä uuden aluevaltauksen sitä tekisi fandomeiden suhteen ja tuossa jutellessani ystävien kanssa tuli Shrek mieleen. Tämän sitten päätin ottaa kokeiltavaksi :P Osallistuu Multifandomiin kyseisellä fandomilla siis ja vuosittaiseen raapalehaaste kakkoseen.


Suo haisi samalle kuin ennenkin, se oli sekainen ja luotaantyöntävä, mutta Aasin mielestä erittäin kodikas. Ennen hän oli ajatellut sen olevan varsinainen törkypesä, mutta tutustuessaan Shrekkiin paremmin, ei Aasi olisi voinut toivoa sopivampaa paikkaa vierailla tai asua.
Piipusta tuprusi savu lämpimästä kelistä huolimatta ja Aasi arvasi, että ruoanlaitto oli kesken; kuinka sopivasti hän olikaan saapunut kyläilemään Shrekin ja Fionan luona! Lisäksi hän oli tuonut myös useamman pikkuvieraan tapaamaan isin ja äidin vanhoja tuttavia.

Aasi asettui seisomaan haralleen ja ravisti itseään. "Jou, Shrek!" hän huusi. "Tule ulos! Mulla on sulle näytettävää!"

Sisältä kuului ensin kummallista kolinaa ja sitten nopeat askeleet; aukkoon sopimaton ovi lennähti auki ja Aasi hymyili vihreälle jättiläisystävälleen.

"Aasi!" Shrek huudahti. "Mitä sinä täällä teet?"
"Mä tulin tapaa mun parhaita ystävii!" Aasi huudahti tepastellen ylpeänä. "Katos, mulla on teille näytettävää!"
Shrek raapi takaraivoaan vaivautuneena. "Fiona ei ole nyt kotona. Mutta voithan sinä näyttää minulle nopeasti. Olin juuri -"
"Kattos tätä!" Aasi riemuitsi ja vetäisi takanaan olevat lehdet syrjään.

Shrek hämmentyi näkemäänsä; hänen edessään kiltisti hiekalla istui viisi pientä, jokainen hivenen toistaan erivärisempää lohikäärmeaasia. Pienet siivet räpyttelivät ahkeraan, mutta kukaan ei päässyt muutamaa kymmentä senttiä korkeammalle.

"Aasi", Shrek sanoi kiusoittelevaan sävyyn ja sai Aasin potkimaan maata mukamas nolostuneena.
"Nooh, tulihan näitä", hän sanoi ja katsahti lapsiinsa. "Menkääs muksut leikkimään siitä!"

Näytti siltä kuin useampikin olento olisi lähtenyt liikkeelle; pihalle nousi pieni pölypilvi ja jostain päin kuului jo rysähtävää ääntä. Shrekin hymy hyytyi hetkessä ja tämä asteli kauhuissaan Aasin luo.
"Hei, pidä lapsesi kurissa!" hän huudahti.
"Nääh, ei ne kuule mitään vahinkoa saa aikaan!"

Pienin lohikäärmeaaseista oli räpistellyt juuri ulkohuussin luokse; valtaisa pölypilvi oli saanut sen hikkailemaan ja kohta se pärskäytti ilmoille pienen tulipallon saaden vessan ilmiliekkeihin.

Shrek ja Aasi katsoivat kauhistuneena palavaa huussia, mutta Aasi löysi positiivisuutensa nopeasti takaisin.
"Hei, uusia kykyjä! Shrek, nyt kuule keksittiin keino hävittää sun ongelmajättees!"


Oma sana2: Ongelmajätteellähän tarkoitan juuri sitä itseään :'D
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 13:36:12 kirjoittanut Yukimura »


"Sie oot vähän niinku vähä-älynen pikkusisko, jota miulla ei oo koskaan ollu."
Naakkapuiston istuva päällikkö Märkäpuuma
Lucius/Narcissa | 67/100

Vyra

  • Vieras
Vs: Piilokyvyt, S
« Vastaus #1 : 21.07.2010 12:10:41 »
Heh, just muutama päivä sitten kävin sen uusimman Shrek -elokuvan katsomassa, joten oli todella mukava löytää jotain tälläkin fandomilla. Ja ne lohikäärmeaasi vauvat ovat kyllä ihan hurjan suloisia, vaikka ihmettelen edelleenkin miten sellaiset ovat mahdollisia... mut kai se on sitten kaikki mahdollista saduissa.

Pointsit noista Shrekin ja Aasin puheenvuoroista. He olivat juuri itsensä ja minulla ainakin lähti heti päässä pyörimään suomenkielisen ääninäyttelyn repliikit. Oikein mukava ja hauska fikki, ja minua ainakin hymyilytti. Varsinkin tuo Aasi, taitaa olla lempihahmoni Shrekistä. Kiitokset tästä!