Kirjoittaja Aihe: Twiligt: Rakastan | S, Bella/Edward, one-shot, het, romance  (Luettu 2806 kertaa)

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Nimi: Rakastan
Kirjoittaja: night eagle
Ikäraja: S
Fandom: Twilight
Paritus: Edward/Bella   
Genre: Het, Romance
Summary: Kuinka paljon Edward rakastaakaan Bellaa…
A/N: Kirjoitin tämän kuunnellessani Twilight soundtrack levyn viimeistä kappaletta, Bella’s lullaby. Jotenkin tuli tällainen olo ja aloitin kirjoittamaan. Jos saanen pyytää ja anella ja kaikkea, kirjoittaisitteko kommentteja? Risuja tai ruusuja, kiviä tai pumpulia. Kaikki käy :D




                                                         RAKASTAN


Silmäni seurasivat hänen jokaista liikettään kaivaten. Tunsin hänen tuoksunsa voimakkaampana kuin ennen. Hän oli niin lähellä. Halusin hänet heti.
    Mutta se ei voisi olla mahdollista. Yritin olla hengittämättä, jotta en tuntisi sitä paloa, jonka hän sai minulle aikaan. Se oli niin vastustamatonta.
    Bella räpäytti kerran silmiään ja ujoimmat suklaasilmät, jotka olin koskaan nähnyt, tuijottivat minua surullisina ja – en tiennyt mitä se oli… tahdoin niin ottaa siitä selvää. Tyttö oli ikuinen salaisuus minulle.
    ”Edward”, Bella sanoi. Värähdin ja tuntui kuin kivisydämeni olisi taas lyönyt… mutta sehän oli mahdotonta. Rakastin häntä vain niin paljon.
    ”Niin?” kysyin. Tahdoin tietää hänen ajatuksistaan. Tahdoin tietää mitä hän tahtoi.
    Bella sulki silmänsä ja hymyili itsekseen. Paloin ikuista uteliaisuutta. Hengitin taas hänen ihanaa tuoksuaan – hänen verensä oli kuin heroiinia minulle. Vaarallista, ihanaa… kaunista.
    ”Olethan – olethan täällä aina kanssani?” Hänen äänensä värisi hieman ja vedin hänet vaistomaisesti syliini. Vaikka se oli kylmä ja kova, hän ei vetäytynyt pois – painautui vain lähemmäs. Hänen ruumiinsa lämpö ja sydämensä lyönnit tuntuivat voimakkaina ruumistani vasten. Onnellisena silitin hänen hiuksiaan. Tahdoin suojella häntä.
    ”Olen, Bella, aina”, minä vakuutin hellästi kuiskaten. Hän naurahti sylistäni ja katsoi silmiini.
    ”Tahdoin vain… varmistaa”, hän takelteli. Minä hymähdin myöntävästi, rakastavasti. Hänen ihmisyytensä oli niin suloista.
    ”Älä pelkää”, kuiskasin hänen korvaansa. Nojauduin kohti hänen vaaleita kasvojaan, joille puna nousi hitaasti, suloisesti. Huuleni kohtasivat hänen pehmeät ja lämpimät huulensa, ja sen hetken me vain suutelimme, enkä sillä hetkellä edes joutunut hillitsemään itseäni, etten purisi. Maistaisi hänen kuumaa vertaan. Tahdoin suojella häntä, enkä nyt vahingoittaisi laisinkaan. Halusin olla vain tässä.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 19:48:05 kirjoittanut Vanilje »
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



E_Bella

  • Vieras
Vs: Rakastan
« Vastaus #1 : 07.04.2010 22:02:02 »
Ihana, näin päivän päätteeksi! <3
Jos tämä olisi ollut pidempi, niin tähän olisi päässyt sisäistymään paremmin, mutta tähänkin pääsi todella hyvin sisälle. :)
Tällaisia tykkää aina lukea. ;)
Niin, tässä oli kuvailua hyvin, itseni mielestä ainakin ja jos ficci olisi hieman pidempi ollut niin olisi ollut loistava! ^^
Ollaanpa tässä nyt niin hyvä kommentoimaan. :D
En kai nyt saa kovinkaan kummoista kommenttia aikaiseksi, mutta jotain "Tykkään" ajattelin tähän sopertaa.
Joten tykkäsin ja paljon. ;)
Se Bella's lullaby on kaunis kappale.. Klassisesta musiikista mäkin saan yleensä inspiraatioita (joten suosittelen ihan kaikille.) :D
Kiitokset tästä<3

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Rakastan
« Vastaus #2 : 07.04.2010 22:15:14 »
Tälläiset pienet kuvailupätkät ovat jotenkin hellyyttäviä ja minäkin pidin kovasti siitä Bella's lullabysta. :) Klassiset kappaleet antavat hyvin inspiraatiota kuvailuihin ja sun muihin. =) En oikein osaa sanoa mitään ;D
Mutta minua alkoi häiritsemään tuo yksi sana tuolla tekstissä; ihmisyytensä nimittäin, minusta kuulostaisi paremmalta inhimillisyytensä, minusta ne sanat ainakin tarkoittavat samaa ;D Korjatkaa jos olen väärässä! :D

Mutta tämä oli hyvä =) ♥

ninnni~
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Rakastan
« Vastaus #3 : 08.04.2010 20:27:38 »
Jo kommentteja kaksi?! :D

E_Bella, kiitos hirveästi kommentistasi ja kiva kun tykkäsit. Se jäi vain tällä kertaa tämän pituiseksi. Ehkäpä joku päivä kirjoitan pidemmän. :)

NiNNNi, Kiitos sinulle myöskin kommentista, ja mukavaa kun pidit. Klassiset kappaleet ovat tosiaan hyvin inspiroivia :D Ja tuo sana voi oikein hyvin olla noinkin =) Olen välillä aika huono sanoissa.
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Rakastan
« Vastaus #4 : 09.04.2010 14:45:54 »
Bella's lullaby on todella ihana kappale, minäkin pidän siitä kovasti. <3
Tykkäsin tästä, teksti oli kaunista.
Tämä oli kyllä tosi lyhyt, ja olisin mielelläni lukenut pidemmänkin, mutta silti loppu ei ollut mitenkään töksähtävä. ;)
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

camppu

  • ***
  • Viestejä: 23
  • Where is My Edward Cullen?
Vs: Rakastan
« Vastaus #5 : 01.07.2010 14:45:31 »
Ihana! Muuta en osaa sanoo kun että ihana  :D

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Vs: Rakastan
« Vastaus #6 : 03.07.2010 16:58:59 »
Ihana niin sulonen! :D Ite rakastan kaikkea tolllasta söpöilyä ihan hirveesti! Sitä ei vaa voi olla liikaa ;D

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

Zorrotar

  • ***
  • Viestejä: 200
Vs: Rakastan
« Vastaus #7 : 14.07.2010 12:22:20 »
Aika ihana. Tykkäsin<3