Kirjoittaja Aihe: Naruto, He eivät odota minua, S  (Luettu 1432 kertaa)

Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
Naruto, He eivät odota minua, S
« : 28.09.2009 21:28:00 »
Otsikko: He eivät odota minua
Genre: Angst, tuplaraapale
Fandom: Naruto // Tinppa lisäsi fandomin alkutietoihin.
Ikäraja: S
Paritus: -
Summary: Sakura katsoo Sasuken ja Naruton kehitystä kaukaa takaapäin.  -jjb lisäsi fandomin otsikkoon
A/N: Ensimmäinen Naruto – ficci, jonka laitan Finiin ja osallistuu Fandom10 – haasteeseen. Sakura ei todellakaan kuulu lempihahmoihini, mutta siitä henkilöstä sai hyvin tehtyä vähän lyhyemmän ficin, eikä tämän kirjoittaminen mielestäni nyt niin hirvittävää ollut...  :D

***
Sakura PoV

Katson, kuinka he kehittyvät rintarinnan. Minä jään kauas heidän taakseen, eivätkä he odota. He eivät odota minua, olettavat minun selviytyvän heidän rinnallaan.

Olemme kuin perhosentoukkia, mutta he ovat jo koteloituneet, kun minä vielä ahmin kasvien lehtiä suurella vimmalla saadakseni heidät kiinni.

Naruto, akatemian surkein oppilas, hämmästyttää aina uudella tavalla. Olen huomannut, että jopa Sasuke ja opettaja katsovat välillä hämmästyneinä Narutoa, kun tämä joka kerta ylittää itsensä. Sasuke, luonnonlahjakkuus jo syntyessään, osaa monia ninjatekniikoita, mistä me muut emme edes haaveile ja omistaa legendaarisen sharinganin. He ovat vahvoja, mutta minä olen nähnyt vihan maailmaa kohtaa heidän silmissään ja tiedän, etteivät he ole niin kovia sisältä kuin antavat ymmärtää, heidän sydämensä ovat riekaleina. Kaksi poikaa, jotka ovat nähneet maailman armottomuuden ja rumuuden liian aikaisin.

Kun minun perhosentoukkani lopulta koteloituu, he lentävät perhospuvuissaan pois luotani. Eivät odota minua, eivät huomaa minua.

Naruto matkaa Jiraiyan kanssa yhä kauemmas ja Sasuke on hylännyt tämän kylän oppiakseen uutta Orochimarulta. Vain minä jään tänne odottamaan, että tulee minun aikani loistaa siivilläni. Asetan itselleni tavoitteen ja haaveen: Vielä tulee aika, jolloin minä loistan Sasuken ja Naruton edessä, vielä tulee aika, jolloin me kolme olemme jälleen yhdessä. 

Mutta, kun tulee minun aikani tulla pois kuoren sisältä, aion loistaa heidän silmissään.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:30:15 kirjoittanut Tinppa »


Life is an illusion.



cykesb

  • Vieras
Vs: He eivät odota minua, S
« Vastaus #1 : 06.03.2011 15:14:55 »
Lainaus
Mutta, kun tulee minun aikani tulla pois kuoren sisältä, aion loistaa heidän silmissään.


Mä olen sanaton, apua. Vaikka animessa Sakuraa kuvataan kukaksi, nupullaan olevaksi, niin siltä tää perhoskuvailu sopi jotenkin paremmin. Sakura oli ihanan IC, ja vaikka en ko. hahmosta kovin paljon edes tykkää, niin silti tämä oli aivan ihana ficci.

Pahoittelen etten osaa sanoa mitään rakentavaa, mutta tämä jätti sanattomaksi. Kaunis ja ihana. Muuta en osaa sanoa.

..paitsi, ihmettelen miksei tässä ole kommentteja.

Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
Vs: He eivät odota minua, S
« Vastaus #2 : 16.03.2011 16:51:18 »
Breckenridge, ääh kiitos miljoonasti tästäkin kommentista. Oon kirjottanut tän ficin kauan aikaa sitten, mutta on kiva saada näihin vanhempiikin ficceihin kommentteja. (:


Life is an illusion.



Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: He eivät odota minua, S
« Vastaus #3 : 16.03.2011 17:16:40 »
Oih, nimi jo laittoi kiinnostamaan ja varsinkin, kun sie olit kirjottajana. Sie osaat kirjottaa Narutosta uskomattoman hyvin ja vaikka henkilökohtaisesti inhoan Sakuraa (kuten monia muita Narutossa pyöriviä tyttöjä), niin pidin Sakurasta siun kuvailemana. Herkkänä, vielä kasvavana perhosentoukkana. Ja se IC löytyi sieltä, et vetänyt sinne kovin paljoa oikaisuja luonteeseen ja ajatusmaailmaan, vaikka a/n:ssä mainitsit, ettet itsekään pidä Sakurasta kovin paljoa. Siellä oli miusta kuitenkin tuotu sellasta omaa siulta, ettei Sakura vaikuttanut niin teennäiseltä, toisin kuin hän itse sarjassa tuppaa vaikuttamaan. Ehkä se on juuri Sakuran hahmossa ärsyttävintä, se teennäisyys. Tässä kuitenkin oli helppo sulautua sen ajatuksiin mukaan, eikä tullu mitään ärsyyntynyttä oloa hahmon takia. :D

Sitten pari sanaa sin kirjoitustyylistä. Pidän siitä, ja kun tää on hieman vanhempi, kuin ne mitä oon sieltä Sadalla sanoilla ninjailua -raapaletopasta lukenu, niin tästä näkee miten oot kehittyny! Niissä raapaleissa on hieman enemmän tunnetta mukana, kun taas tässä jää hieman hakuseen se Sakuran ehkä haikea tunne, kun Naruto ja Sasuke kiitävät edellä, eivätä odota häntä. Samoin sie käytät sanoja aivan eri tavalla nykyään. Niissä raapaleissa on aavistuksen leikittelyä sanoilla, kun taas tässä on oikeastaan pelkästään kerrontaa Sakuran ajatuksista minä-kertojalla. Kuitenkin siis ei pidä ajatella, etten pitänyt tästä, koska pidin. Kursiivit olivat ihana lisä tuolla, painottamassa juuri sopivissa kohtaa tekstiä. Ja ihastuin varsinkin tähän kohtaan:

Lainaus
He ovat vahvoja, mutta minä olen nähnyt vihan maailmaa kohtaa heidän silmissään ja tiedän, etteivät he ole niin kovia sisältä kuin antavat ymmärtää, heidän sydämensä ovat riekaleina.

Tuo lause on vain niin ♥

Breckenridgen lailla miekin hieman ihmettelen, ettei tämä ole saanut kommentteja. :0 Miusta tää ansaitsisi hyvin monta kommenttia ja finissäkin on kuitenkin Narutoa lukevia ihmisiä, mutta ehkä en ala paasaamaan. Toivottavasti tää nyt kuitenkin sais enemmän huomiota, koska tää ansaitsee sen. Kiitos tästä suloisesta. :-*
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
Vs: He eivät odota minua, S
« Vastaus #4 : 16.03.2011 17:44:16 »
Ruskapoika: ääks, apua. Oon ihan sanaton, miten ihanan kommentin sain, joten kiitoskiitoskiitoskiitos sulle noin ihanasta kommentista. ♥ Oikeasti, oon tosi hämmentynyt, että joku haluaisi lukea mun ficcejä tai että joku muistaa mut mun ficeistä, kuten sä Sadoilla sanoilla ninjailua -raapaletopasta.

Ja on tosi hienoa kuulla, että oon kehittynyt kirjoittajana, koska ööh, no se vain on upeaa että joku huomaa sen. Mä en oikeastaan ole kauheasti ajatellut, että oisin kehittynyt kirjoittajana, mutta kun joku muukin huomaa sen niin tuntuu siltä, että oikeasti on saavuttanut jotain kirjoittajana. Ja tulin ihan valtavan iloiseksi tosta kommentista, kiitos vielä kerran. *hali*  :-*

Ja mä en sano muuta kuin että kyllähän tää ficci nyt on saanut kaksi ihan mielettömän ihanaa kommenttia. ♥ (osasyynä kommentoimattomuuteen voi kuitenkin olla, ettei Sakura mun tietääkseni ole mikään kauhean suosittu hahmo, joten sekin voi syödä lukijoita/kommentoijia.)


Life is an illusion.



Sielunsyöjä

  • No-life king
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Everything you need is ice cream,flowers and pussy
Vs: Naruto, He eivät odota minua, S
« Vastaus #5 : 30.09.2012 13:03:29 »
Sakura Ja perhonen... Ihana vertauskuva.
Itsekkään wn Sakurasta eniten hahmona pidä, mutta sinun kirjoittamana kylläkin.
Kaunista. (sori, etten koskaan saa kellekkään kommattua pitkästi. Pääasia, Että tulee kommentteja...)
Noin kun vastas korppi musta,  syvää tunsin kummastusta
joskaan en sen vastaukseen mieltä saanut mahtumaan;
sillä ei kai toisinansa kukaan väitä muistavansa,
että hällä vieraanansa keskiyöllä huoneessaan
koskaan oisi ollut korppi ---- keskiyöllä vieraanaan -----
nimeltä 'ei milloinkaan'.

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Naruto, He eivät odota minua, S
« Vastaus #6 : 03.01.2015 05:03:25 »
Kaunis. Nättiä Sakuran tapaiselta pöljältä ajattelua Sakuralta. Tuntuu että tässä.se oikeasti ymmärtää mitä Naruto ja Sasuke on. Voi kyllä, tulee vielä Sakurankin aika loistaa :)
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Nelea

  • ***
  • Viestejä: 363
Vs: Naruto, He eivät odota minua, S
« Vastaus #7 : 10.06.2015 20:34:01 »
Selailin tässä Idän temppeliä läpi ja Naruto fandomina kiinnitti huomion. Mulle Sakura ei ole mikään inhokki hahmo, tosin ärsyttää kun kaikista naisita tehdään niitä perässähiihtäjiä tasapaksuja parantajia vaan pidän ihan oikeasti hänestä hahmona. Tosin tähän taitaa vaikuttaa kylläkin myös oma päänsisäinen canon ::). Ja jos sinne aiheeseen.

Itse tykkäsin tämän tunnelmasta ja haikeudesta. Kun ne pojat tahtoivat mennä todellakin omissa ulottuvuuksissaan, voin vain kuvitella Sakuran ajatelleen hyvinkin näin, oman kehityksen tulessa hieman myöhemmässä. Myös se kiinnitti huomiota, ettet parittanut Sakuraa kummallekaan. Mielestäni tämä oli erittäin hyvä ratkaisu ja lisäsi taas Sakuraan muutakin ajatusmaailmaa ja mahdollisuuksia kuin olla pelkkä vaimo toisen käsipuolessa.

Lainaus
He ovat vahvoja, mutta minä olen nähnyt vihan maailmaa kohtaa heidän silmissään ja tiedän, etteivät he ole niin kovia sisältä kuin antavat ymmärtää, heidän sydämensä ovat riekaleina. Kaksi poikaa, jotka ovat nähneet maailman armottomuuden ja rumuuden liian aikaisin.

Tykkäsin, tosin voisin käydä kuiskaamassa Sakuran korvaan, että myös sinäkin olet kokenut tahollasi saman.
Damn it feels good to be a Lannister.

//puoliprolle kiitos avasta!