Kirjoittaja Aihe: Jujutsu Kaisen: (Vielä) | S, Sukuna/Megumi  (Luettu 794 kertaa)

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 490
  • ava Claire + bannu Ingrid
Nimi: (Vielä)
Ikäraja: S
Fandom: Jujutsu Kaisen (anime)
Paritus: Sukuna/Megumi
Genre: darkfluff, tuomitut rakastavaiset -vibainen fiilistely
Varoitukset: iso ikäero päähenkilöiden välillä, toinen oletettavasti alaikäinen

A/N: Ehkä joskus vielä tulee hetki, jolloin osaan kirjoittaa jotain muuta kuin juonetonta fiilistelyä, mutta se päivä ei ole tänään, eikä varmasti huomennakaan, joten tässä vähän tripla(juusto)raapaletta.

(Vielä)


Öisin Yuji nukkuu. (Sukuna ei)

Öisin Yuji nukkuu, kirmaa unessa kaukana koulusta ja sen harmeista. Hän antaa unen ottaa valtaansa, tuudittaa pois.

Sukuna nauraisi partaansa, jos hänellä olisi sellainen. Tyhmä idiootti, hän miettii ja antaa Yujin nukkua, sillä se antaa hänelle mahdollisuuksia. Hän ottaa vallan idiootin vartalosta ja poistuu huoneesta.

Hän on huomannut, ettei voi mennä kauas, unen rajat tulevat vastaan. Jos hän kokeilee liikaa, Yuji herää ja hänen mielensä ottaa vallan, Sukuna jää taka-alalle. Niinpä hän antaa pojan nukkua, Sukuna kyllä osaa pitää hauskaa pienemmälläkin reviirillä.

Valitettavasti rajat eivät yletä Gojo Satorun huoneeseen asti. Paskiainen olisi kuollut aikoja sitten, jos hän saisi päättää asiasta. Se omahyväinen virne sietikin joutaa hautaan.

Mutta ei pahaa, jollei jotain hyvääkin. Sukuna avaa oven, ei vaivaudu koputtamaan, sillä mitä turhia. Hän astelee tuttuun huoneeseen, ei vaivaudu peittämään saapumistaan. Megumi hätkähtää, tuijottaa tulijaa, mutta Sukuna ei sano mitään. Pitäisihän Megumin jo tietää.

Kirous ja kirottu, mikä kaunis pari.

”Mi--?” ehtii Megumi sanoa, kun Sukuna jo istuu vuoteelle jalat molemmin puolen hänen kehoaan. Sukuna painaa sormensa hänen huulilleen ja Megumi räpyttelee unihiekkaa silmistään. ”Vielä?” hän lopulta kysyy ärsyyntyneesti ja Sukuna nauraa matalasti.

”Hiljaa, oppilas.”

”Mikä opettaja sinä olet?” Megumi tuhahtaa.

”Paras, tietysti.”

”Onneksi Yuji tappaa sinut pian.”

”Harmi vain, että hän on idioot—”

Megumi nousee istumaan ja painaa huulensa hänen huulilleen.

”Pervo ukko”, hän mumisee vasten rohtuneita huulia ja Sukunan naurahdus kumpuaa matalana heidän keskelleen.

”Hmm, niin. Joku päivä luulet pääseväsi minusta eroon.”

”En luule, vaan tiedän.”

”Kai tajuat, että sinun pitää tappaa Yuji-idioottikin?”

”Ole sinä hiljaa”, Megumi sihahtaa ja Sukuna nauraa hieman lisää. Suudelma maistuu synniltä.

Eihän Megumi häntä tappaisi, ei uskaltaisi, tokkopa edes osaisi. Megumi on kuolevainen, jolla on heikkouksia. Sukuna ottaa niistä kaiken irti, leikittelee.

Mutta kun Megumi sanoo ei, hän tottelee, sillä tässä ei ole kyse vallasta tai petoksesta. (Vielä)


Hyppää lehtikasaan!

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 649
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Jujutsu Kaisen: (Vielä) | S, Sukuna/Megumi
« Vastaus #1 : 08.02.2021 21:24:08 »
Mua ei sinällään edes haittais, vaikka muiden kuin juonettomien fiilistelyjen hetki ei koskaan koittaisi, koska kirjoitat näitä niin pirun hyvin, ja siksi näitä onkin ilo lukea. (Ja sit ku jaat vielä rakkautta fandomeille jotka muuten jäis helposti kokonaan huomioimatta!)

Tässä oli kivaa fiilistelyä, ja on tää kyllä jännä paritus. Ei ehkä istu siihen mun rakastamaan "ollaan käytännössä luodut toisilleen ja täydennetään toisiaan kaikin puolin" -tropeen/paritustyyppiin, mutta ei haittaa, kun paritus kutkuttelee mielessä ihan muilla tavoin. Ja siis näiden hahmojen lähtökohdilla mitään muuta vois odottaakaan :D Pieni synkkyys on hyvä mauste heidän suhteeseensa. (En varmaan edes pystyis lukemaan mitään puhdasta Sukuna/Megumi-söpöilyä repeilemättä.)
Lainaus
Kirous ja kirottu, mikä kaunis pari.
Tää oli niin hienosti ja osuvasti sanottu näistä kahdesta parina ♥

Lainaus
Sukuna nauraisi partaansa, jos hänellä olisi sellainen.
Mulle tuli tästä heti mieleen sen yhden BSD-ficisi Dazai, joka nauroi olemattomaan partaansa, ja repesin :D (Ja nyt mua naurattaa kun mietin, miltä Yuuji/Sukuna näyttäis parran kanssa... semmosen joulupukkipartatyylisen XD)

Ja uuuh toi loppu, tykkään. Sopii hyvin yhteen sen mielikuvan kanssa, mikä mulle on Sukunasta muodostunut. Lisäksi se jättää tälle muutenkin vähän pahaenteiselle ficille vielä pahaenteisemmän lopun, mut silleen kivan hienovaraisella tavalla. Oijoi Megumi, päästä irti kun vielä voit. Ja vaikket voisikaan, yritä edes!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 490
  • ava Claire + bannu Ingrid
Vs: Jujutsu Kaisen: (Vielä) | S, Sukuna/Megumi
« Vastaus #2 : 10.02.2021 01:21:26 »
Puhdas Sukuna/Megumi -söpöily, ai että, siinä vasta konsepti. :D Pahiksien pahis ja tsundere, se söpöily olis varmaan jotain tyyliä "moi muru, jätin nyt tappamatta tän toisen tyypin, joka on sun kaveri, vaikket tunnustakaan, että se on sun kamu." :D Tää paritus on kyllä imaissut mut mukaansa, vähän jo ehdinkin miettiä, että onpa mun otp:t lähiaikoina ollu kivoja ja sit sieltä lävähtää jostain takavasemmalta ihan kauhea pari.

Lainaus
(Ja nyt mua naurattaa kun mietin, miltä Yuuji/Sukuna näyttäis parran kanssa... semmosen joulupukkipartatyylisen XD)
Lmaooo, tuhatvuotiselle kiroukselle se saattaisi toimiakin, mutta että Yuji... noooope. :D Näen sieluni silmin Sukunan sivelemässä sitä partaa hitaasti samalla, kun opettaa muutaman opetuksen niille raukoille, jotka kehtaavat häntä häiritä.

Kiitos paljon kommentistasi! ^^ <3
Hyppää lehtikasaan!