Kirjoittaja Aihe: Sinä lähdit pois... | K11, LM/AG, LM/NM, AG/DM  (Luettu 2545 kertaa)

pieni ficcityttö

  • Puhdasverinen
  • ***
  • Viestejä: 41
  • Jäätelöä ja vesisadetta
Nimi: sinä lähdit pois…
Tekijä: pieni ficcityttö
Beta: ei ole
Ikäraja: laitetaan K 11 ihan varmuuden vuoksi.
Paritus: Lucius/ Astoria, Astoria/ Draco, Lucius/ Narsissa.
Vastuunvapaus: Rowin kaikki tunnistettavissa oleva.
Tyylilaji: lievähkö angsti(?)
VAROITUS: Tässä ficissä tapahtuu murha!
A/N: Joo, Luccehan Ei ole raivohullu, eihän? Eikä petä ketään, eihän?

 

SINÄ LÄHDIT POIS…

“…Sinä lähdit pois, minä katselin parvekkeelta loittonevaa selkääsi.
Kiersit vesilammikon ja arvaan ettet murehdi tätä eroa…”

Katselin kartanoni parvekkeelta, kuinka lähdit. Et vilkaissutkaan taaksesi, vaan keskityit kiertämään pihatien mutaisimpia kohtia. Aurinko oli juuri nousemaisillaan, mutta se ei voinut lämmittää minua, olin jo lämmön ulottumattomissa. Takanani olevassa huoneessa saatoin vielä haistaa tuoksusi, nähdä väsyneet katseet ja kuulla meidän käheytyneet äänemme jotka huusivat toisilleen.

“…Väsyneet katseet, käheät äänet, taustalla aurinko joka ei lämmitä…”

Sinä et jaksanut enää piileskellä vaan halusit kertoa Dracolle suhteestamme. Minä en, poikani on hirveä suuttuessaan. En kertonut Narsissallekaan, vaikka anelit. Olet aina ollut niin rohkea. Sanoit “En jaksa enää. Palaan mieheni rinnalle, lopullisesti.”
Sitten käännyit kannoillasi yhtä viehkeästi kuin aina, ja lähdit pakkaamaan. Ja nyt, joka askeleella loittonit pois luotani. Päässäni heräsi pieni ääni jota jalot ja rohkeat omaksitunnoksi kutsuvat. Valitettavasti en ole kumpaakaan. Ääni sanoi reilusti “Ehkä hänellä on parempi Dracon luona.” Vaimensin äänen yhtä nopeasti kuin se oli tullutkin, mutta mustasukkaisuus nosti silti päätään. Parempi kuin minun luonani+ ei koskaan! Vedin taikasauvan hihastani, tähtäsin ja ajattelin. Sanaton loitsu osui sinua selkään ja tuuperruit  pihalleni. Pieni ääni heräsi taas ja intti miten tappaminen oli väärin. Pakotin sen olemaan vaiti, sillä kukaan, ei kukaan jättäisi Lucius Malfoyta rangaistuksetta, ei edes Astoria Greengrass!

“…Sinä lähdit pois. minä katselin parvekkeelta loittonevaa selkääsi.
Kiersit vesilammikon ja arvaan ettet murehdi tätä eroa…”

A/N: Ja Ultra Bralle kiitos kappaleesta ja inspiksestä! Kertokaa mitä piditte!!!
« Viimeksi muokattu: 22.03.2015 08:51:30 kirjoittanut Beyond »
"Kukassa, ihmisessä valtaa kaksi,
hyvä ja paha pyrkii voittajaksi;
ja missä pahan mahti hyvän lyö,
se kasvin pian kuolon toukka syö."