Kirjoittaja Aihe: Twilight: A Change In Me | S, Alec/Renesmee, romance  (Luettu 2177 kertaa)

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Nimi: A Change In Me
Kirjoittaja: Annoy, eli minä
Beta: ei ole
Fandom: Twilight
Ikäraja: S
Genre: romance
Pairing: Alec/Renesmee
Disclaimer: Stephenie Meyer omistaa kaiken minkä tunnistat hänelle kuuluvaksi.

A/N: Ensimmäinen tekeleeni parituksesta, joka on ehdottomasti lempiparitukseni nykyään. Kappaleena on A Change In Me, musikaalista Kaunotar ja hirviö. Sanat ei sovi välttämättä kovinkaan hyvin, mutta tää inspiroitti mua. Toivottavasti tykkäätte, ja kommenttia olisi todella kiva saada.


A Change In Me

Renesmee juoksi pitkin pimeää kujaa, kiirehtien määränpäähänsä. Hänen pulssinsa nopeutui joka askeleella jonka hän otti, ja hän tunsi innostuksen hyökyvän häneen. Vihdoinkin hänen elämänsä alkaisi kunnolla. Vihdoinkin hän saisi olla vapaa ja viettää elämänsä miten halusi. Pitkän odotuksen jälkeen kaikki olisi viimeinkin niin kuin kuuluisi.

There's been a change in me
A kind of moving on
Though what I used to be
I still depend upon


Hänen askeleensa nopeutuivat. Hän ei jaksanut enää odottaa, sillä hän oli niin lähellä. Tämän takia hän oli jättänyt perheensä, eikä hän katunut. Toki hän kaipasi heitä, mutta hän oli tehnyt päätöksensä, eikä mikään saisi häntä enää muuttamaan mieltään. Monet olivat yrittäneet estää häntä, sanoneet että hän tulisi katumaan päätöstään ja tulisi lopulta onnettomaksi. Mutta hän oli sulkenut korvansa heidän puheiltaan.

For now I realize
That good can come from bad
That may not make me wise
But oh, it makes me glad


Renesmee saapui pienelle aukiolle, jonka keskellä oli merenneitoa esittävä suihkulähde. Hän katsoi ympärilleen hämärässä, ja huomasi kauhukseen aukion olevan tyhjä. Tuntui kuin hänen sydämensä olisi voinut pysähtyä hetkenä minä hyvänsä, ja valtava pelon ja pettymyksen tunne täytti hänet. Mutta sitten hän huomasi liikettä aukion toisella laidalla, ja viittaan pukeutunut hahmo ilmestyi näkyviin.

And I, I never thought I'd leave behind
My childhood dreams
But I don't mind
For now I love the world I see
No change of heart, a change in me


Hahmo laski hupun päästään, ja sen alta paljastui poika. Hänen kalpeat kasvonsa olivat virheettömät ja henkeäsalpaavan kauniit. Tummanruskea tukka valui hänen otsalleen ja melkein peitti hänen verenpunaiset silmänsä. Kasvojen kalpea iho hohti himmeästi lamppujen hämärässä valossa. Hänen kasvoilleen ilmestyi leveä hymy kun hän näki Renesmeen.

For in my dark despair
I slowly understood
My perfect world out there
Had disappeared for good


Renesmee syöksähti eteenpäin nopeammin kuin olisi voinut kuvitellakaan. Hän juoksi suoraan pojan syliin, ja kietoi kätensä tiukasti hänen ympärilleen, ja tunsi vahvat kädet ympärillään. Hänellä ei ollut aikomustakaan päästää koskaan irti, ei nyt kun he olivat viimeinkin yhdessä. Mikään ei voisi tulla heidän väliinsä.

"Alec, minä jo luulin ettet tulisikaan", Renesmee kuiskasi.

Alec naurahti hiljaa. "Miten minä olisin voinut jättää tulematta?"

"Minä ajattelin että sinä olisit lopulta tajunnut että sellainen ihminen kuin sinä ansaitsee jonkun paremman kuin minä", Renesmee sanoi hiljaa. Se, että Alec todella halusi olla hänen kanssaan, oli hänestä outoa. Alec voisi saada kenet vain halusi, ja silti hän valitsi Renesmeen, jonka perhe ei ollut kovin hyvissä väleissä Voltureiden kanssa, sillä Volturit olivat yrittäneet tappaa Renesmeen kun hän oli ollut lapsi.

But in this place I feel
A truer life begin
And it's so good and real
It must come from within


Heidän suhteensa oli täysin järjenvastainen, sillä he olivat hyvin erilaisia. Mutta silti mikään ei ollut tuntunut koskaan näin oikealta. He olivat kohdanneet monia vastoinkäymisiä, sillä Cullenit eivät olleet todellakaan ilahtuneet kun olivat kuulleet että heidän Renesmeensä oli rakastunut Volturiin. Edward ja Bella olivat kieltäneet häntä tapaamasta Alecia, mutta hän kieltäytynyt tottelemasta heitä. Se, mitä hänellä ja Alecilla oli, oli aitoa eikä sitä voisi muuttaa.

Ei Renesmee ollut aikonut noin vain rakastua, ainakaan sellaiseen henkilöön joka oli yrittänyt tappaa hänet aikaisemmin. Mutta tunteitaan vastaan ei voi taistella. Hän oli nähnyt Alecista sellaisen puolen jota kukaan muu ei ollut nähnyt. Kovan kuoren alla olikin poika, joka oli kiltti, luotettava ja rakastava. Renesmee tiesi, että Alec oli tappanut monia ihmisiä elämänsä aikana, mutta hän ei kuitenkaan välittänyt.

"Renesmee, sinä olet se jonka minä haluan. Vain sinä, eikä kukaan muu", Alec sanoi ja painoi huulensa hellästi Renesmeen huulille. Heidän suudelmansa oli suloinen, täynnä rakkautta ja he olivat kuin yhtä. He olivat kuin luotu yhteen, ja nyt he saisivat vihdoinkin toisensa. He saisivat aloittaa oman elämänsä, vain he kaksi.

And I, I never thought I'd leave behind
My childhood dreams but I don't mind
I'm where and who I want to be
No change of heart, a change in me


Alec veti Renesmeen tiukasti itseensä kiinni, ja silitteli hänen hiuksiaan. Renesmee hautasi kasvonsa Alecin rintakehään ja sulki silmänsä. Hän huokaisi hiljaa. Nyt kaikki oli niin kuin pitikin. Aikaisemmin oli tuntunut kuin jokin osa hänestä olisi poissa, mutta nyt hän tunsi itsensä taas kokonaiseksi. Alec oli hänen toinen puoliskonsa, jota ilman hän ei voisi elää. Mutta he olivat yhdessä nyt, ja tulisivat olemaan ikuisesti.

No change of heart, a change in me
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 21:04:26 kirjoittanut Kuura »
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

Tuhisija

  • Vieras
Vs: A Change In Me
« Vastaus #1 : 22.01.2011 23:14:18 »
Paritus veti lukemaan.  Oli tosi ihanaa huomata, että joku on kirjoittanut Renesleciä!  Paritus on niin kiehtova ja suloinen ja siitä saa vaikka mitä ideoita aikaan :D  Mutta asiaan...

Pidin tästä ja minun mielestäni sanat sopivat tähän jollain tapaa hyvinkin!  Tekstissä tuli mukavasti ilmi Renesmeen lähtö kotoa, hänen vanhempiensa mielipide hänen ja Alecin suhteesta ja kaikki muu sellainen.  Pidän juuri tällaisista, missä Alec ja Renesmee tapaavat tavallaan vähän salassa ja vain kahdestaan jollain aukiolla paikalla.  Ja lisäksi oli mukavaa se, että aukio oli tyhjä Renesmeen saapuessa.

Lainaus
Tuntui kuin hänen sydämensä olisi voinut pysähtyä hetkenä minä hyvänsä, ja valtava pelon ja pettymyksen tunne täytti hänet.
Hyvin sanottu/kirjoitettu.  Nessie saapui aukiolle ja huomasi, ettei siellä ole ketään ja äkkinäinen pelko valtasi.  Tuo oli kuvattu tässä mielestäni hyvin.

Lisäksi Alecin pehmeämpi, suloisempi, kivempi puoli oli tuotu esiin kivalla tavalla.  Virne lähes nousi miun kasvoille, kun Alec tuumasi, että miten hän muka olisi voinut jättää tulematta.   Awws! ♥

Tosi suloinen ja ihana!  Pidin.  Kiitos!

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: A Change In Me
« Vastaus #2 : 23.01.2011 21:39:12 »
Tuhisija // Tosi kiva että tykkäsit. Ihan samaa mieltä olen, tää paritus on vaan ihana ja siitä saa vaikka mitä aikaseksi. Mä en ollu ihan varma että sopisiko noi sanat tähän, mutta jotenkin tuo kappale sai mut kirjottamaan tän. On se vaan niin ihanaa parittaa näitä kahta yhteen. <3 Joo, kuulostan aika typerältä, mutta ei voi mitään. :'D
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: A Change In Me
« Vastaus #3 : 27.01.2011 16:39:56 »
Paritus hyppäsi silmille pitkän listan kärjestä, oli ihan pakko vaan tulla lukasemaan ;)
Enkä pettynyt, tää oli niin sulonen ja... en ollut koskaan ajatellut näitä kahta parina, mutta nehän sopivat toisilleen paremmin kuin hyvin!
Sellanen seko hymy huulillani tässä istun kirjottamassa tätä tyhjentävää kommenttia, kaikki ajatukseni kiteytettynä yhteen sanaan olisi AWW ;)

Yksi virhe sattu silmään;
Alla kovan kuoren alla
>varmaankin kuuluis olla vaan yksi 'alla' ;)

Mutta rakastuin, taispa päästä suosikkiparitukseni twilightista samantien...

Alec Lightwoodia ei silti Volturit voita!!