Kirjoittaja Aihe: Twilight: "Hyvää joulua, rakas.", S | jouluficci  (Luettu 2607 kertaa)

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Nimi: "Hyvää joulua, rakas."
Kirjoittaja: nnora
Fandom: Twilight
Ikäraja: S
Beta: Aimtist
Pituus:

Genre: fluff/romance
Hahmot/paritus: tulkitse itse
Summary: (otsikko)

Vastuunvapaus: Hahmot ovat S. Meyerin(luettuasi ficin lue kommenttini viestin lopusta), juoni kokonaan minun. Ja Janesta sen verran, että nimi vain on samaa, ei ole tää Volturien paha-Jane. ;)
Varoitukset: Siirappia

A/N: Halusin kirjoittaa joulufluffya, ja tämmönen syntyi. Kirjoitettu aatonaattoiltana puoli yhdentoista aikoihin hiukan fluffyficci-nälkäisenä :D



"Hyvää joulua, rakas", hän kuiskasi hiljaa lumihiutaleiden sataessa ulkona hiljalleen alas taivaalta. Hän kietoi kätensä ympärilleni suudellessaan huuliani kevyesti, mutta pitkään. Hänen huulensa olivat samettisen pehmeät. Unohdin hengittää ja hän huomasi sen. Irrottautuessaan hän naurahti ihanasti rakastamani vino hymy kasvoillaan ja tuike silmissään. "Rakastan sinua", hän sanoi. Hymyilin hengittäessäni taas kuusen raikasta tuoksua.
   
Kuulin vauvan itkua yläkerrasta ja naurahdin. "Jane taisi herätä juuri." Tunnelman ja hetken pilaaja oli puolivuotias Jane, tyttäremme. Nousin ylös ja lähdin kohti makuuhuonetta.
     
"Hei, Jane", kuiskasin ja itkun lopettanut Jane katsoi suurilla ruskeilla ja vielä hiukan itkuisilla silmillään minua nostaessani häntä syliini. Halasin häntä tiukasti ja aloin keinuttaa häntä sylissäni. Hän alkoi nauraa  suloisesti, ja rakkaani ilmestyi viereeni hymyillen ja veti minut halaukseen.

"Minun perheeni", hän sanoi  suudellessaan poskeani lumikukkien koristaessa ikkunaa.



A/N: Parituksesta vielä sen verran, että Edward/Bellaksi kirjoitin, mutta no, parituksen saa tulkita miten vain. (:
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 21:21:59 kirjoittanut Vanilje »
suurin aarre on ymmärrys rajaton

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: "Hyvää Joulua, rakas." (K-7)
« Vastaus #1 : 26.12.2010 14:50:25 »
Jep, liikaa siirappia mun makuun. En ois luken tätä jos en ois beta ja jos et ois mun kaveri :P

Hienoa, että ''kuuntelit'' minun mielipiteeni siintä yhdestä kohdasta, mikä aluksi kuulosti typerältä. Muutit myös niitä muita kohtia joista huomautin ja se on hyvä :D Harvemmin kun kuuntelet minuu ollenkaan ;D

Jeps
Aimtist
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: "Hyvää Joulua, rakas." (K-7)
« Vastaus #2 : 26.12.2010 21:16:46 »
Tää oli aika söpö, ei mulla oo oikee muuta sanottavaa.
Mulle tuli tästä mielee Jasper ja Alice, en tiiä miks mut joteki vaa tuli ne mielee.
anteeks tää on tosi sekava kommentti. nyt meen pois .D moimoi! :D
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Vs: "Hyvää Joulua, rakas." (K-7)
« Vastaus #3 : 27.12.2010 13:08:47 »
Aimtist, tästä ei tuu tapa. (; Kiitos kommentista!

Kotitonttu, kiitos kommentistasi. Ja ei järkevää kommenttia multakaan useasti tule. :D Ja paritushan on tulkinnanvarainen, jokainen tulkitsee eri tavalla asiat.

Lupaan että seuraava ficcini on jotain muuta kuin tätä äklösiirappia, tai Mike-angstia. Jos vaikka huumoria seuraavaksi? Koneelta löytyy tällä hetkellä yli viisitoista erilaista ficci-idea-alkua, joten ehkä niistä löytyy jotain kivaa kirjoitettavaa ja täällä julkaistavaa. (: Ja lisää kommentteja?

suurin aarre on ymmärrys rajaton

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: "Hyvää Joulua, rakas." (K-7)
« Vastaus #4 : 27.12.2010 13:58:50 »
Aika suloinen raapale ^^ itse veikkaisin Jacob/Nessietä.

Ihanan jouluinen vaikkei tässä olekaan selkeästi mitään jouluhäppeninkiä . Ubersöpö. Aika jänniä sanavalintojakin osa.

Kiitos kaikinpuolin tästä lukukokemuksesta :)

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Vs: "Hyvää Joulua, rakas." (K-7)
« Vastaus #5 : 27.12.2010 19:26:24 »
Milgia, kiitos kommentista. Joo, meinasinkin tohon A/N-kohtaan pistää ettei tässä ole jouluista muuta kuin tuo kommentti "Hyvää joulua, rakas.", mutten viitsinyt :p

Lisää kommentteja? (Voin kommentoida takas?)
suurin aarre on ymmärrys rajaton

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: "Hyvää Joulua, rakas." (K-7)
« Vastaus #6 : 28.01.2011 08:45:21 »
Joo, täältä tulee lisää kommenttia. :D

Mulle tuli itselleni saman tien mieleen Bella/Edward. Tai ainakin viimeistään tosta vinosta hymystä. ;) Se kun vaan sattuu olemaan mun mielikuvissa varattu vain ja ainoastaan Edwardille, vino hymy siis. Ja loppusilauksen mun mielikuvitukselle antoi lapsen ruskeat silmät, se oli niin Bellaa.

Ihmettelin vähän tota nimivalintaa, mutta koska hahmot ovat tässä ilmeisesti ihmisiä niin se on ihan sama. Niin ja tietysti koska paritus on tulkinnanvarainen. (Tyhmä minä, ei pitäis ajatella koko ajan vaan Edwardia. Pööh.) Janesta mulle tuli vaan heti ekana mieleen Volturit, mutta miten vaan, Jane on kuitenkin tosi kiva nimi. :)

Jouluinen tää ei kamalasti ollut, mutta silti tässä oli sellainen pieni joulun vivahde, ei ollenkaan sellainen perinteinen mitä kaikissa ficeissä on että hössätetään kamalasti tai sitten on sellaista yltiösöpöilyä. Tää oli melkein yltiösöpöilyn rajoilla, mutta pysyi onneksi hyvän maun rajoissa. :) Itse en oikein osaakaan kirjoittaa muuta söpöilyä kuin yltiösöpöilyä, joten mä ihailen niitä jotka pystyy vähän edes rajoittamaan.

Mä siis kiitän tästä koska tykkäsin, ja olisin kiittänyt joka tapauksessa. ;)
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Vs: "Hyvää Joulua, rakas." (K-7)
« Vastaus #7 : 28.01.2011 15:18:12 »
Kiitos kommentista, Salla! (: Eipä juu hirveän jouluinen ole, mutta vivahdetta löytyy hiukan. :D
suurin aarre on ymmärrys rajaton