Kirjoittaja Aihe: Silmiinhukuttautumista [S]  (Luettu 2117 kertaa)

Haalea

  • Tarpeeksi
  • ***
  • Viestejä: 258
Silmiinhukuttautumista [S]
« : 28.07.2011 22:06:43 »
Title: Silmiinhukuttautumista
Rating: S
Genre: fluffia jälleen
Pairing: Sirius/Remus
Summary: Pimeys saa kaiken vaikuttamaan pahemmalta, niin Remus oli useasti kuullut.
Challenges: FF10, aiheena kelmit, sana: heijastus
Disclaimer: Rowling omistaa hahmot, minä vain leikin.
A/N: Njäh, en tiedä mitä sanoa. Sekava tästä ainakin tuli ja ties mitä muuta. Kertokaa te mielipiteenne. Ja minähän en tunnetusti osaa mitään muuta kirjoittaa, kuin ficlettejä.



Syviin silmiin on mahdollista hukkua. Remus tiesi sen varsin hyvin. Joka kerta, kun meripihkanväriset silmät eksyivät vilkuilemaan kohti harmaita, Remuksesta tuntui siltä, että hän olisi pudonnut syvän harmaatiilisen kaivon pohjalle. Kaivon tiilet eivät synkkyydestään huolimatta tuntuneet uhkaavilta, vaan enimmäkseen turvallisilta, ikäänkuin joku olisi halannut lämpimän lohduttavasti ja ympäröisi kaiken surun ja ahdistuksen pieneksi möykyksi, jonka voisi heittää pois kaivon pohjalta päivänvaloon, jossa valonsäteet tuhoaisivat sen pirstaleiksi. Pimeys saa kaiken vaikuttamaan pahemmalta, niin Remus oli useasti kuullut. Sirius huomasi Remuksen hukkuneen katseen ja hymyili paljastaen hymykuopat, jotka ympäröivät niitä huulia, joita Remus niin kovasti rakasti suudella. Kaksikko nousi Rohkelikkojen oleskeluhuoneen sohvalta. Remus ja Sirius kävelivät käsi kädessä kohti yöllisen Mustajärven rantaa. Järven pinnalla siroavat laineet särkivät kaksikosta heijastuvan kuvan sirpaleiksi. Särkyneestä heijastuskuvasta kuitenkin näki, kuinka kahdet onnelliset silmät vilkuilivat toisiaan. Remus antoi itselleen luvan hukuttautua Siriuksen harmaisiin silmiin samalla, kun poika sulki hänet lämpimään suudelmaan. Siriuksen kaivonsyvyisten silmien pohjalla näkyi vain onni ja ajatus siitä, kuinka hän rakastikaan Remusta.


« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 23:50:48 kirjoittanut Unohtumaton »

Antelope

  • Vieras
Vs: Silmiinhukuttautumista [K7]
« Vastaus #1 : 29.07.2011 09:57:36 »
Oi aaw. :> Ihana!

Kirjoitit todella kauniisti ja kirjoitusvirheitä minä en ainakaan löytänyt... Vaikka, en niitä kyllä ikinä etsikään... :D Ei tää mun mielestä ollut sekava! Kaunis ficci, jossa oli iiihana paritus. :-*

Lainaus
Kaivon tiilet eivät synkkyydestään huolimatta tuntuneet uhkaavilta, vaan enimmäkseen turvallisilta, ikäänkuin joku olisi halannut lämpimän lohduttavasti ja ympäröisi kaiken surun ja ahdistuksen pieneksi möykyksi, jonka voisi heittää pois kaivon pohjalta päivänvaloon, jossa valonsäteet tuhoaisivat sen pirstaleiksi.
Aaa, tämä oli lempikohtani. Tämä lause sai olon tuntumaan jotenkin todella voimattomalta, todella kaunista...

Kiitän,


Antelope :-*

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Silmiinhukuttautumista [K7]
« Vastaus #2 : 15.08.2011 23:23:20 »
Awws, ihana <33
Vika lause oli kyllä mun ehdoton suosikkini :''D
Kiitos
-S
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

jadie

  • ***
  • Viestejä: 154
  • sports nerd
Vs: Silmiinhukuttautumista [K7]
« Vastaus #3 : 17.11.2011 15:31:48 »
Aww :D Ihana :v (Ai miten niin toistan muiden sanoja?)
Ei se musta sekava ollut, tunnelma on söpöä ja Remus oli ihan kuolattava. Ja Siriuksen silmiin nyt voisi ihan helposti hukkua, ei sen puoleen. Eipä se mua haittaa, vaikket osaisikaan muuta kirjottaa, koska nämä ficletit on sulosia päivänpiristyksiä, hihi <2 (Kuinka mä muotoilen tän kommentin, ettei se kuulosta ihan samanlaiselta kun Antelopen oma?) Paritus on täydellinen Sulin tuolle ihanalle viattomuudelle ja sille, että Remus oli tuollanen silmiinhukkuva, ja sille että Sirius oli söpö painaessaan suudelman Remuksen huulille c:

Lainaus
Järven pinnalla siroavat laineet särkivät kaksikosta heijastuvan kuvan sirpaleiksi.
Kaunis :x Hmm, ihkutuskommentti tämäkin, tykkäsin ^"

-Snowflakeflies :-*
The grand story, and we ripped up the ending, and the rules, and destiny, leaving nothing but freedom and choice.

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Silmiinhukuttautumista [K7]
« Vastaus #4 : 17.11.2011 18:20:35 »
Ihana! ♥ Oli tänään vähän slash-päivä kun koulussakin siihen törmäsin (pari vanhempaa poikaa) :D Joten sisäinen slash-ihkuttajani etsi S/R:rää ja löysi vallan mahtavan kauniin ficletin. En minä nyt sitten mitään rakentavaa keksi. Kuten jo sanoin, oli kaunis. Ja Remus oli söpö ja kuvailu oli upeaa. Suurin osa päivän slashfluffintarpeesta on tyydyttetty, kun tämä oli niin hyvä.
Kiitos!
♥ (jne.)

Swizzy


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Tonks

  • Vieras
Vs: Silmiinhukuttautumista [K7]
« Vastaus #5 : 23.11.2011 21:28:04 »
Söpö <3

Mä en ainakaan löytäny kirjotusvirheitä, ja teksti oli sujuvaa, vaik se oliki vaa yhes kappaleessa ja muutenki todella hyvin kirjotettu :)