Kirjoittaja Aihe: Rakastunut on sokea, K-11  (Luettu 2000 kertaa)

Aurélie

  • ***
  • Viestejä: 109
  • Mirotic!
Rakastunut on sokea, K-11
« : 17.02.2009 16:31:53 »
// Alaotsikko: Drama, triplaraapale, D/P, K-13, Elokuvarepliikki-haaste

Title: Rakastunut on sokea
Genre: Drama, triplaraapale: 300 sanaa.
Pairing: Draco/ Pansy
Rating: K-11 // Scarlett muokkasi ikärajan vastaamaan uusia sääntöjä
Summary: ''It's strange, being in love... It's the first time for me...''
A/N: Vastauksena Kelmikitin asettamaan Elokuvarepliikki-haasteeseen. Pohjalla olevat repliikit ovat:
’’It’s strange, being in love… It’s the first time for me…’’
'’How do you know it's love, if you've never been in love before?''

Repliikit pohjautuvat elokuvaan Léon.
Disclaimer: En omista ficissä esiintyviä hahmoja, saa työstä rahallista korvausta, suurempaa kunniaa tai muuta hyötyä. Hah, hyvä jos joku kommentoi : )


Draco hivutti hitaasti peukaloaan tytön vaaleaa ihoa vasten. Pansy henkäisi hiljaa ja värähti, kosketus sai hänet kananlihalle. Hän oli raukea, hiljainen. Ei jaksettaisi puhua nyt, eihän?

Draco veti kätensä pois ja kohotti ylävartalonsa kyynärpäiden varaan katsoen vasenta poskeaan purren alas Pansyyn. Pojan valkeat hiukset pyyhkivät poskipäitä, tavallisesti niin sliipattu kokonaisuus ei hallinnut niitä nyt. Pansyn teki hirveästi mieli pyyhkäistä ne pois, päästää ikkunasta siivilöityvä valo heijastumaan kylmänharmaisiin silmiin. Kenties ne sitten avautuisivat hänellekin.

Mutta ei jaksanut juuri nyt, välimatkaa oli liikaa, kurkottautua ei saattanut. Pansy rakasti näitä hetkiä, rakasti enemmän kuin itse rakastelua ennen sitä. Kun he olivat hiljaa ja yrittivät pitää hetken kokonaisena. Kun he imivät ilmaa suoraan toisistaan. Ja hän tiesi, että Draco rakasti sitä myös. Eihän se muuta voinut olla? Eihän? Niin kun he aina makasivat hiljaa vierekkäin, rakastivat toisiaan, eihän hän voinut olla rakastamatta?

Pansy venytteli, ohut peitto painui vartaloa vasten, ja nousi sitten risti-istuntaan. Draco ei noussut, mutta laski katseensa käsiinsä. Luuli varmaan hänen olevan lähdössä. Pansy tiesi tarkalleen miten vaaleat hiukset laskeutuivat kasvojen eteen peittämään talvisilmät lopullisesti, olihan hän nähnyt sen ennenkin. Pojan selkä oli kaarella ja lapaluut piirtyivät esiin selvinä kaarina. Pansy kumartui eteenpäin miltei ujosti ja laski herkät sormensa sileälle iholle. Dracon iho oli lämmin, kontrasti Pansyn kylmiin sormiin oli selvä. Mutta poika ei värähtänyt, ei siirtynyt alta pois. Ehkei hän haluakaan minun menevän pois?

Dracon iho oli miltei liian lämmin ja äkkiä huoneen ilma Pansysta hirvittävän kylmältä. Hän värisi ja painautui sykkyrälle Dracon kylkeä vasten, otsa pojan toisen lapaluun alla. Hän ei nähnyt pojan ilmettä, eikä edes tiennyt halusiko. Hän kuunteli hengitystä ja tunsi pojan rintakehän laajenevan.

‘’Se on outoa, olla rakastunut… Tämä on ensimmäinen kerta minulle.’’

Poika ei värähtänytkään. Dracon vaalea pää painui hieman pojan ryhtyessä tutkailemaan kynsiään.

‘’Mistä tiedät sen olevan rakkautta, jos et ole koskaan ennen ollut rakastunut?’’
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 04:08:15 kirjoittanut Scarlett »
The words ''I love you'' are dancing on my lips when, once again, I'm alone crying for you.
                                                                            SS501 - Because I'm Stupid

Carmilla

  • ***
  • Viestejä: 545
Vs: Rakastunut on sokea
« Vastaus #1 : 23.02.2009 01:09:40 »
Oikein suloista ;). Musta ei todellakaan saa nykyään enää mitään hyvää kommenttia irti. Verbaliikka rajoittuu suloiseen ja ihanaan... Ei mutta oikeasti, tämä oli erittäin kiva triplaraapale. Mulle jäi kyllä vähän hämmentynyt olo, en ole ihan varma, mitä tuossa lopussa tapahtui. Joko Dracokin rakasti Pansya tai sitten ei rakastanut, tiedä sitten. Mulla kun ei nämä tulkinnat ole ikinä kovin selviä. Tykkään paljon parituksesta, vaikka sitä luenkin harmittavan harvoin. Siitä siis plussaa, tietysti ;) Kiitos tästä.
If inconvenient, come anyway.