Kirjoittaja Aihe: May I Have Your Leg?(K-11, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!  (Luettu 99674 kertaa)

enas

  • ***
  • Viestejä: 171
  • näätä
jpiiiiiiiiiih !
odotan innolla =D
"se on makuasia", sanoi koira kun pallejaan nuolaisi.

pienenpieniotus

  • *
  • Viestejä: 1
Jatkoa pian jookos :) Tää on kyllä aivan mahtava ficci, vaikka nyt vasta tähän eksyin  ;);) Olen jo nyt siis koukussa!
What would I do without you <3

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
En haluaisi painostaa, mutta oletkos saanut jo taas yhtään jatkoa aikaiseksi...? ;)
Wanna see how hard i can fall?

Ansku-Ransku

  • aurinkoaddikti
  • ***
  • Viestejä: 453
Luthien kuule, juuri tuossa Evora vähän aikaisemmin sanoi kirjoittaneensa jatkoa kemian tunnilla... Joten kyllä se tänne varmaankin pian ilmestyy.

Ja muuten, minäkin olen huomannut nimien samankaltaisuuden, enemmänkin kyllä Chellyn ja Kellyn, mutta kyllä ne nyt jotenkin erottaa, aluksi vain oli vaikeaa.

//Jaa-aaa, no, jos on, niin kyllä se sitten aikoinaan ilmestyy :)
« Viimeksi muokattu: 08.05.2008 19:19:24 kirjoittanut Ansku-Ransku »
Ava by raitakarkki.

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Nimet tosiaan ovat aika samankaltaiset ja Ansku-Ransku tarkoitin kyllä että onko jatkoa tullut kirjoiteltua sen jälkeen... ::) :P
Wanna see how hard i can fall?

Evora

  • Kelmitär
  • ***
  • Viestejä: 131
  • Help!
Onpa hyvinkin :P Kuutisen sivua olen nyt saanut kirjoitettua ja sitä pyydettyä draamaa on tulossa :>

Ev
''Ai sä alat naljailee, seinätalja?''
''Kameli!''
''Peura!''
''Hesalainen!''
Avatar by kanelitanko, suurkiitokset!
Last.Fm

enas

  • ***
  • Viestejä: 171
  • näätä
Mä erotan Chellyn ja Kellyn aivan helposti :---D Empä tiijä.
Joo kiva että jatkoa tulossa, kirjota rauhassa. kyllä me jaksetaan oottaa.. : )
"se on makuasia", sanoi koira kun pallejaan nuolaisi.

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Kyllä Chellyn ja Kellyn nimet erottaa ihan helposti toisistaan. Toivottavasti jatkaisit pian, koska janoan tarinaasi! ;D
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
Mää kans erotan ne helposti 8--D Hei tossa ficin alussa lukee jtn et " …onnettomuuden…
’’EII!!’’
*tyttö tippumassa alas tähtitornista*

Onko tämä siis tulossa jatkossa? ;>
Nice one James !
<padfoot>

Evora

  • Kelmitär
  • ***
  • Viestejä: 131
  • Help!
Saas nähdä :P Jos se on trailerissa nii siitä voi varmasti päätellä jo jotain...?  ;>
''Ai sä alat naljailee, seinätalja?''
''Kameli!''
''Peura!''
''Hesalainen!''
Avatar by kanelitanko, suurkiitokset!
Last.Fm

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Oliko tuo myöntävä vastaus?! ;D 8) ::) Sinähän lupasit jo että draamaa on tulossa... :P
Wanna see how hard i can fall?

Tunnelimyyrä

  • en idiot
  • ***
  • Viestejä: 114
Onko tähän ficcimöiseen tulossa joskus jatkoa? Ihan näin mielenkiinnosta kysyn, että mistäs tämän ficin nimi tulee? Onko se siis vedetty noidankattilasta vai mietitty kolme ja puolitoista päivää putkeen? Ja niin, koukussa olen tähän ficcin, ja tahdon jatkoa!

 - Myyrä
En osaa olla epätavallinen, enkä tavallinen, mikä siis olen?
*klik*

Evora

  • Kelmitär
  • ***
  • Viestejä: 131
  • Help!
On tähän joskus tulossa jatkoa ja hyvällä tuurilla ens viikolla :) Sain nimittäin (jos et aikasemmista viesteistä lukenu) inspikseni takaisin ja nyt suollan tekstiä jopa unissanikin (totta, koska näin viime yönä unta sellasesta jutusta jonka kirjotan)! Kärsivällisyyttä vielä hetkinen, niin luettavaa tulee (ja paljon tuleekin)

Ev

(vitsi mikä chat palsta tästä topicista yhtäkkiä tuli :D)
''Ai sä alat naljailee, seinätalja?''
''Kameli!''
''Peura!''
''Hesalainen!''
Avatar by kanelitanko, suurkiitokset!
Last.Fm

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Taitaa tosiaan mennä vähän offiksi! Okei, aika paljokin.
Hyvä kuitenkin, että sait inspiksesi takaisin ja pystyt taas jatkamaan! :D En vaan ymmärrä miten kukaan voi saada inspistä kemian tunnilla?! Siis koulussa!?! :o
Minäkin näin vähän aika sitten unta ficistä mitä kirjoitan! Heräsin siihen keskellä yötä aloin vaan kirjoittaa läppärillä ;D
Wanna see how hard i can fall?

Evora

  • Kelmitär
  • ***
  • Viestejä: 131
  • Help!
Piirtelin tällasen kuvan ja ajattelin että saattaa helpottaa joitain hahmottamaan Chellyn hiukset. Tai sitten auttaa ymmärtämään sitä epämääräistä kuvausta minkä tekstiini kirjoitin :D Eli tällaiset hiukset Chellyllä on minun kuvitelmissani. Mahtavien piirtäjänlahjojeni takia muista osista tässä piirroksessa ei kannata välittää :D (yritin kuitenkin tehdä Chellystä sen näköisen mitä kuvittelen :D)

Ev

Chellyn hiukset
''Ai sä alat naljailee, seinätalja?''
''Kameli!''
''Peura!''
''Hesalainen!''
Avatar by kanelitanko, suurkiitokset!
Last.Fm

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
En kyllä ite kuvitellu niitä ton näköseks :-D
Mutta nyt osaan ;>

Jatkoa tai tulen hulluks ! :)
Nice one James !
<padfoot>

Disenchanted_

  • ***
  • Viestejä: 6
  • I can always make you smile.
Wou.... Siitäpä onkin piiiiitkä aika, kun viimeksi luin tätä. Tai kommentoin. Se tais olla joskus edellisen finin aikoihin. Vähän olin ulalla, kun luin tota uusinta lukua, mutta nyt alkaa taas tän tapahtumat muistuu mieleen *Liian laiska lukeakseen uudestaan  8)*

Ei rakentavaa tällä kerralla... Eikä itse asiassa mitään asiaan liittyvää.  ;D

disE
« Viimeksi muokattu: 13.05.2008 15:38:28 kirjoittanut Disenchanted_ »
Without you I would never rise again

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Tulis jo jatkoo! Toi sun piirtämä kuva on hieno, mut sen Chellyn suu on mun mielestä hieman liian edessä
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Zoa

  • ***
  • Viestejä: 10
Apua oon niiin koukussa tähän :D osaat kirjottaa tosi hyvin ja sillätavalla ettei siihen kyllästy. Heräsin vasta niin on näköjään turhaa yrittää saada rakentavaa aikaseks, mut Jatkoa <3
« Viimeksi muokattu: 02.06.2008 09:05:34 kirjoittanut Zoa »

Evora

  • Kelmitär
  • ***
  • Viestejä: 131
  • Help!
Uuh kiitos kaikille ihanille ihmisille kommenteista <3 Oon nyt Lontoossa joten tassa viestissa ei oo kaikkia kirjaimia :P Meinasin laittaa jatkoo sitten ku tuun taalta pois.

Onn muuten ihan alyttoman ihana paikka taa <3 Asun London Guards hotellissa ja taa on niiku Hyde Parkin vieressa. Taalla on tosi ihania puistoja ja vanhoja taloja ja upeita double deckereita ;D  Tanaan kaveltiin tuossa Hyde Parkissa ja Kensington Gardensissa kahtelemassa maisemia missa prinsessa Diana sillon joskus kaveli :)

Joo, meni toooooooosi offiks ja kaikkia kiinnostaa se mita teen Lontoossa mutta ajattelin vaan jakaa innostustani kaikille!

Hyvaa kesalomaa ihmiset <3
Ev

ps. Ostin tanaan myos ihan kauheesti kaikkee tuliaisia yms. xD
''Ai sä alat naljailee, seinätalja?''
''Kameli!''
''Peura!''
''Hesalainen!''
Avatar by kanelitanko, suurkiitokset!
Last.Fm