Kirjoittaja Aihe: May I Have Your Leg?(K-11, Kelmit) VIIMEIN JATKOA: 10.6.12!!  (Luettu 99716 kertaa)

mandeh

  • ***
  • Viestejä: 68
OOn lukenu tätä mut pystyn nyt vasta kirjottaa ku tein tunnustuksen tänne vasta äsken. Ihan älyttömän hyvä!!! Odotan jatkoa innolla, tiiätkö millon on tulosssa? Sirius ja Chelly on täydellinen pari<33333 !
If it was someone you tryly loved.

Here we go.

vaniliakastike

  • ***
  • Viestejä: 19
aivan todella hyvä..... hyvä jouni, hyvät paritukset, hyvin kirjoitettu ja siis.... aivan ihana .....en osaa sanoa muuta kuin JATKOa!!! ;D ;D

( milloinkohan kelmit kertovat kutsuma nimiensä tarkoitukset? ::)...)
Eläinten ylösnousemuksen päivänä turkiksenne raatelevat teidät ^^

Mrs Black

  • Vieras
Ja jälleen kerran upea luku. Miten sä oikeen osaat..? ;)
Tässä luvussa oli valtavasti kuvailua. Haluaisin ostaa itse sen Lolan mekon. Ja suuren salin koristelut oli todella yksityiskohtasesti kuvailtu.
Onneksi Chelly ja Sirius menivihdoin yhteen. Olen odottanut sitä melkein koko ficin ajan.
Tästä ei nyt tullut mitään raketava kommentti, mutta oli pakko kirjoittaa jotain. Okei. Ehkä koko kommentti on pelkkää ihkutusta, mutta ei tässä ollut mitään risuja. Paitsi tietysti pitkä tauko, mutta kestimme sen( juuri ja juuri).

Tanssiaisia odottaen
-Mrs Black

Evora

  • Kelmitär
  • ***
  • Viestejä: 131
  • Help!
Kiitoskia valtavasti kommenteistanne <3

Niin, en tullut pelkästään kiittelemään kommenteista, vaan joudun taas sanomaan hyvin inhottavan jutun. Minun tietokoneeni kaatui (taas ihan niiku vaihteenvuoks......... arvatkaa v**uttaako....), MUTTA katsokaamme asian valoisaa puolta! Tällä kertaa ei hävinnyt mitään! Viime kerrasta viisastuneena tallensin ficcini muistitikulle ja kahelle eri kovalevylle. Ja jos asioilla on valoisa puoli, on niillä myös pimeä puoli. Pimeä puoli kuuluu niin, että en tiedä milloin saan koneeni taas toimimaan. Toivottavasti kuitenkin pian, että taas ei vierähtäisi miljoonaa vuotta.....

Yritän kirjoittaa alakerrankoneella, mutta se ei välttämättä onnistu, koska vihaan tätä näppistä.. Yritän kuintekin.

E
''Ai sä alat naljailee, seinätalja?''
''Kameli!''
''Peura!''
''Hesalainen!''
Avatar by kanelitanko, suurkiitokset!
Last.Fm

siriusblack

  • Vieras
Toivon että saat jatko-osan valmiiksi, sillä en malta odottaa seuraavaa! Lily ja James <3 ah, söpöin pari ikinä! :)
Yritä mahdollisimman nopeasti saada tehtyä se jatko-osa, en oikeasti jaksa odottaa :D !
Ehkä parhain mitä olen ikinä lukenut, niin todentuntoinen, tietäen että ainakin kelmien tapahtumat ovat suurinosa totta ( siriuksen ja jamesin jälki-istunnot, lilyn ja jamesin seurustelu .) jne ;))    <3 :) ;D

ujoenkeli

  • ***
  • Viestejä: 43
Kiltti jatkoa ja pian.. Tää on niin ihana tarina.. Olisin vaan halunnut tietää miten Peter ja James reagoi kun näkivät Lilyn ja Kellyn.. Tää on vaan todella mahtava tarina..

enas

  • ***
  • Viestejä: 171
  • näätä
ohmygod!
oon lukenu pelkästään H/D ficcejä, aivan lumoutunu niihin :--O
tää on iha uutta matskua, mutta kiitos siriusblackin nii jäin koukkuun tähän^^
ensimmäinen kerta ku luen kelmificcejä! tulee ihan dracoa ikävä.
mutta joo, yllätyin että osaan lukee näitäki !
jatkoa pliiiiiiss 8-D
"se on makuasia", sanoi koira kun pallejaan nuolaisi.

poppy

  • ***
  • Viestejä: 30
voi! Tää on aivan ihana ficci!!! Löysin tän vasta, ja ihastuin. :) tuleehan tähän vielä jatkoa, tuleehan?! :o

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
njooo oottelen sitä jatkoa 8D  ( oon toi siriusblack, vaihoin nimimerkkiä. )
Mahtava fic vaikka olenkin jankuttanut sitä jo, mutta silti :D  Joka päivä täällä vahtimassa että onko jatkoa ilmestynyt :D
Koita saaha kirjoitettua mahd. pian 8) 
Nice one James !
<padfoot>

Evora

  • Kelmitär
  • ***
  • Viestejä: 131
  • Help!
Yritys on kova, mutta mitään ei synny.Mulla on ollu inspis hukassa jo tosi pitkään (oikeestaan tän koko vuoden). Oon jumittanu kohta kuukauden siinä tanssikohdassa enkä keksi oikeesti mitään miten voisin jatkaa vaikka suunnitelmat onki selvät....  Anteeks tosi paljon ku kestää..

Häpeävä Ev
''Ai sä alat naljailee, seinätalja?''
''Kameli!''
''Peura!''
''Hesalainen!''
Avatar by kanelitanko, suurkiitokset!
Last.Fm

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
No keksi siihen jotakin draamaa, tai jotakin romantiikkaa ? :)
Nice one James !
<padfoot>

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
Aattele vaikka niin, että täällä on monta fania oottamassa jatkoa, niin saat kirjotettua siihen jotakin edes 8)  Siihen sopis joku draama kohta :D  ?
Nice one James !
<padfoot>

enas

  • ***
  • Viestejä: 171
  • näätä
ei mitään kiirettä hhei, ihan rauhassa tee nii hilijaa hyvä tulee :--D
"se on makuasia", sanoi koira kun pallejaan nuolaisi.

Ansku-Ransku

  • aurinkoaddikti
  • ***
  • Viestejä: 453
Juu, kyllä me odotellaan, Lilah ^^... (Kärsivällisyydestä ja kiltteydestä en mene takuuseen, muttah...)
Mutta Lilah, eikös joku tyyppi ole sanonut, että "kirjoita inspiroituaksesi, älä toisinpäin." Ja tämä toimii ainakin minulla joskus. Mutta jos siitä ei mitään tule, niin odotellaan. Meikäläisenkin inspis on yhdessä omakirjoitelmassa ollut puskassa jo pitkän aikaa... (Ja mitenköhän tuo taas liittyi mihinkään?)
Uskoisin, että Evora saa tanssiaisista jotain esiin, mutta mieluummin hyvä luku myöhemmin, kuin pakkopullaa oleva luku nyt.

Hyvää Vappua täältäkin päin! (Ja nyt juhlistetaan päivää, ei nimeä, rakkaat finiläiset)
Ava by raitakarkki.

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
njooo hyvää vappua =)
Nice one James !
<padfoot>

Joiku

  • ***
  • Viestejä: 23
  • Duudsonifani
Toivottavasti tulis jatkoa pian, mutta ei painostusta (hyvä, hyvä, jatka vaan). Ei minkäänlaista painostusta (kyllä sinä pystyt siihen!). En minä painosta (KIRJOITA!).
Joo, kaikki tietää, että jos ei vaan löydy inspaa (dirty), niin sillon ei pysty kirjottamaan mitään.
Häivynpä täältä häiritsemästä.
Hyvää vappua!
100 to go, haasteita vaan tulemaan :)
FF100: Harry/Hermione

enas

  • ***
  • Viestejä: 171
  • näätä
hyvää vappua!

joko on inspis tullut? :--D
"se on makuasia", sanoi koira kun pallejaan nuolaisi.

Evora

  • Kelmitär
  • ***
  • Viestejä: 131
  • Help!
Iloinen viesti tällä kertaa! Inspiraationi palasi eilen (ette kyllä koskaan usko) keskellä kemian tuntia. En todellakaan ymmärrä mitä inspiroivaa mettalien sähkökemiallisissa reaktioissa on, mutta niin se nyt vain sattuu olemaan :D Jouduin sitten vihkon kulmaan kirjoittamaan ja kirjoitusta tuli sitten melkein kolme sivua. Nyt ajattelin kirjoitella koneelle sen pätkän ja lisääkin ja saas nähdä josko jatkoa ilmestyisi jo ensiviikolla :> Niin ja kiitos kaikille niille jotka toivotti hyvää vappua, toivotan teille kaikille nyt myöhästyneitä vapputerveisiä!

Yhtä hitaasti kuin etana,
Ev
''Ai sä alat naljailee, seinätalja?''
''Kameli!''
''Peura!''
''Hesalainen!''
Avatar by kanelitanko, suurkiitokset!
Last.Fm

Ansku-Ransku

  • aurinkoaddikti
  • ***
  • Viestejä: 453
Hip huraa!

 Sain juuri rakkaussuhteen kemiantunteihin <3 Kai sinulla on niitä usein? Ihan vain tällaisen inspiraatiopulan varuiksi ^^

Juu, milloin saat sen tänne? Ja kolme sivua..ssis sen vihkon vai kirjoitusohjelmassa? Jos vihkossa, niin toivottavasti on suurisivuinen vihko... mutta kolme sivua.. lisäälisäälisää se tänne kiitos!

Ja ei, en painosta...
Ava by raitakarkki.

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
Kerkeekö Perjantaiksi? :--D En vihjaile yhtään. <; 
<3
Nice one James !
<padfoot>