Eli joo, pitihän munkin tehdä, kun olen varastoinut noita ihan himona tuonne kansioihin, että voisin taas hidastaa avatopicin latausta omalta osaltani vähän lisää.:-D
Minua ei tarvitse merkitä tekijäksi, ellei sitten ihan välttämättä tahdo. Avoja saa vapaasti muokata niin paljon kuin tykkää, muokatkaa vaikka mun puolesta Hermionelle parta ja puhekupla, johon kirjotatte, että "Yarr!", mikäli huvittaa. Ite en sorge muoksi noita, ku en jaksa plus että säästän alkuperäiset kuvat aika harvoin.:- (
Jos otatte käyttöön jotain niin ilmottaa voi tässä topicissa tai yksityisellä. En mä kuole, vaikka ette ilmoittaisikaan, mutta ainahan se on mukava tietää, että joku oikeesti käyttääkin näitä, enkä oo nähny turhaa vaivaa. Ja kommenttia otetaan vastaan myyös.:-)
Tehkää kivoja löytöjä ja joo, ei kai tässä muuta. Ai nii, toiveita saa esittää!
Päivitykset21.11 Muutama jalkapallo lisää.: )
07.11 Liverpool vs. Chelsea x 15
30.o9 Viimeinenkin avahaasteen aihe aloitettu.:)
13.09. Jalkapallo x 54
12.09. Joo... lähipäivinä. Mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan, nyt niitä Skinssejä.:--D Lisää tulossa noh... vimeistään joulukuussa.8'D
16.08. Heräsin kuolleista.:--D Uusia avoja 15 kpl (lyrics). Skinssiä tulossa lähipäivinä ja yritän jaksaa samalla siistiä topicista vanhoja hirvityksiä pois.
29.12. 10 x Skins + mielialateema :- )
27.12. Jee innostuin taas avojen tekemisestä.:- D Tänään sit 17 x Killerpilze ! ♥
26.12. Voe kettu, että on kauan noista uusimmista! Niin se aika vaan vilistää niinku gepardi jossain. Mutta asiaan! Hyvää myöhäistä jouluva teille.:-- ) Joululahjana uusia avoja, uumama!
- 24 x Skins
- 6 x Gossip Girl
28.07. Topic siistitty
Tulossa- Sekalaisia
- Skins
Täältä löytyy jo♥ Lily Allen (8)
♥ Twilight (30)
→ 30 second bunnies - Twilight (23)
♥ Sekalainen (65)
→ Vanhoja sekalaisia (30)
♥ Leijonakuningas (17)
♥ Hayley Williams (17)
♥ Taylor Momsen (10)
♥ Skins (54)
♥ Gossip Girl (6)
♥ Killerpilze (17)
♥ Lyrics (15)
♥ Jalkapallo (79)
→ Bannereita:
Fernando Torres (1)
David Villa/Fernando Torres (5)
Iker Casillas/Cesc Fàbregas (1)
Steven Gerrard/Xabi Alonso (2)
Muut (1)
♥ Puoli vuotta avoja väkerrellen - haaste, random (14)
♥ Puoli vuotta avoja väkerrellen - haaste, piirretyt (4)
♥ Puoli vuotta avoja väkerrellen - haaste, Harry Potter (5)
♥ Rakkaus (28)
// flawless päivitti otsikon