Kirjoittaja Aihe: Unelmamaailma (S, fluffraapale, AS/S)  (Luettu 3575 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Unelmamaailma (S, fluffraapale, AS/S)
« : 12.06.2008 20:44:10 »
Nimeke: Unelmamaailma
Kirjoittaja: Winga
Oikolukija: NjhV2 (rakas velisein)
Tyylilajit: raapale, fluff
Paritus: Albus Severus/Scorpius
Ikäraja: S
Lyhyesti: "Millainen maailma olisi, jos sinä saisit päättää?"
Vastuuvapaus: JKR omistaa kaikki, minä leikin
Kirjoittajalta: FF100, 82. Jos (98 to go)
Tahdoin kirjoittaa tämmöisen lyhyen pätkän ja kiittelen paljon veljeä, joka vaivautui betaamaan.

Unelmamaailma

"Millainen maailma olisi, jos sinä saisit päättää?" James kysyi pikkuveljeltään.
Albus näytti mietteliäältä. "Hetkinen..."

"Hei Scorpius!"
"Ai hei Albus."
"Minun oli ikävä sinua." Albus nappaa Scorpiuksen syleilyynsä. Muut jatkavat matkaansa välittämättä parin avoimista hellyydenosoituksista. Muutamat katsovat kateellisina, kun Albus suutelee Scorpiusta, mutta se on aivan normaalia. Useimpia pareja katsotaankin niin.
"Minunkin oli ikävä sinua. Ei sinun silti tarvitse yrittää tukehduttaa minua."


Albuksen huulilla kareileva hymy sai Jamesin katsomaan pikkuveljeään uteliaana. Hän osasi päätellä Albuksen ilmeestä, että tämä oli unohtunut siihen omaan unelmamaailmaansa.
Tahtoen tietää jotakin toisen maailmasta James rykäisi. "Joko kerrot millainen maailma olisi?"
Albus havahtui ja katsoi veljeään. "Hyväksyvä."
« Viimeksi muokattu: 21.02.2015 00:07:57 kirjoittanut Unohtumaton »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Hopeaprinssi

  • Vieras
Vs: Unelmamaailma
« Vastaus #1 : 12.06.2008 20:58:56 »
Aww, aww ja aww!

Tämä on jotain niin suloista, ettei muuta juuri osaa sanoa. Juuri sopiva raapaleeksi, tällainen lyhyt ja ytimekäs, eikä jää kesken tai auki.  Lopettaa itse itsensä  ihanasti. Paritus on jotain aivan nannaa, nousemassa pikkuhiljaa yhdeksi suosikikseni. Voin niin selvästi kuvitella tämän tilanteet, uneksuvan ilmeen Albuksen kasoilla kun hän kuvittelee kohtausta, ja Jamesin WTF-ilmeen siinä samassa.

Aivan mahtava, näitä lisää <3

Helmiäispilvi

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: Unelmamaailma
« Vastaus #2 : 12.06.2008 21:24:22 »
Tosiaan aivan ihana raapale! Albuksen ajatukset olivat todella suloisia.  :)
Tästä jäi hyvä mieli, kiitos sinulle, kun piristit iltaani.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Unelmamaailma
« Vastaus #3 : 13.06.2008 12:01:41 »
Kelmikiti: Kiitos. Voin kyllä ajatella kanssa Jamesin tuijottaneen vähän...

Hopeaprinssi: Hyvä, että oli hyvä. Mäkin näen Jamesin ja Albuksen mielessäni helposti. Lisää kyllä tulee.

Minttushka: Khih, kiva jos pidit. Tai siis kun pidit ;D

Helmiäispilvi: Kiva, että iltaasi piristi. Ole hyvä vaan  :D
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Unelmamaailma
« Vastaus #4 : 13.06.2008 12:44:13 »
En pysty mitään rakentavaa laittamaan: IHANA! Oli pakko sanoa :D Joo, no minä rakastuin tähän. Olet kyllä liian hyvä kirjoittelemaan :D

Eleanor

Jennea

  • Vieras
Vs: Unelmamaailma
« Vastaus #5 : 13.06.2008 13:08:00 »
Voi, tämä oli kyllä söpö. Juuri sopivan pituinen ja ihanasti kerrottu.

"Hyväksyvä." Awww.

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Unelmamaailma
« Vastaus #6 : 15.06.2008 02:45:31 »
eleanor: Hmm, pelottavaa, jos joku sanoo noin... Mutta kiitti paljon, toosi paljon. :D

Jennea: Mmh, pitää olla söpöjä, ainakin täällä :D Kiva kun pidit.
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

hannde

  • Vieras
Vs: Unelmamaailma
« Vastaus #7 : 23.06.2008 13:53:29 »
voi AWWWWW.

tykkään kyllä tämmösestä söpöilystäki, mut miksei nää koskaa pääse pussailua pitemmälle? XD en oo ainakaa koskaa lukenu... köh köh vink vink

rakentava nukkuu vielä kun se valvo eile nii pitkään

> hannde

Lout

  • ***
  • Viestejä: 57
Vs: Unelmamaailma
« Vastaus #8 : 13.07.2008 11:32:22 »
Awwwwww. <33 Voi kun sulonen. :D Kerrassaan ihana. :)
No joo rakentava nukkuu sikeitä.
All i want is one more day
Its all i need one more day with you

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Unelmamaailma
« Vastaus #9 : 13.07.2008 11:44:37 »
hannde: ...mä olen aika varma, etten pysty lopulta välttelemään sitä pidemmälle menoa...
Hih, kiitos kommentista (:

Lout: Tykkään kirjotella tämmöstä sulostelua (ei se oo sana...). Anna sen sitten nukkua, jos se ois kunnossa herätessään (mun oma taitaa olla aika pitkillä unosilla ::))
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Unelmamaailma
« Vastaus #10 : 17.07.2008 15:57:03 »
Merriadoc: Niih, niin se kyllä voisi olla. Ja kiitos mycket paljo.
Voi kuule, odotas nyt hetki, mulla on kolme muuta AS/S-haastetta kanssa, että joku niistä kyllä kohta puoliin ilmestyy (tai jompikumpi niistä, jotka on jossain mun huoneessa). Kyllä se vielä valmistuu!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Eulalia

  • Herkkusienijumbo
  • ***
  • Viestejä: 237
Vs: Unelmamaailma
« Vastaus #11 : 09.02.2011 17:41:27 »
Itsekin pidin tämän ideasta ja söpöydestä, mutta jäin kaipaamaan vähän enemmän pituutta, vaikka sen tuplaraapaleen verran. Tosin hyvin jo tähänkin mittaan olet saanut juonta kertymään.

Pidän Jamesin pohdiskelusta, vaikken häntä mitenkään erityisen filosofisena tapauksena pidäkään. Aina on kivaa pohdiskella. Albuksen puolestani olen aina ajatellut mietteliääksi tyypiksi, joten hänen uppoutumisensa haavemaailmaan tuntui luontevalta ja hauskalta. Pidän tämän ficin tunnelman kepeydestä ja valoisuudesta, juoni on mielestäni myös hyvin keksitty ja vähän erikoisempi. Kuitenkin juuri ihanassa juonessa piilee myös pieni häiritseväisyys, koska Jamesin kysymys unelmamaailmasta tuntuu vähän lapselliselta, enkä usko hänen kovin nuori olevan. Tai sitten Albuksella on pieneksi lapseksi jo ajatukset vähän edellä ;D. Eli noin naiivi ja lapsellinen kysymys olisi mielestäni kaivannut vähän nuorempaa esittäjää, ehkä olisi kannattanut kirjoittaa Lily kysyjäksi tai ehkä joku vielä nuorempi. En tiedä, toimi tämä siis hyvin näinkin :)

Lia

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Unelmamaailma (K-7, fluffraapale, AS/S)
« Vastaus #12 : 09.02.2012 19:27:41 »
Tässä! Tämä on juuri sitä mitä pitäisikin olla. Kirjoitettaisiin lehteen joillakin randomihenkilöillä tällaisia, niin vois ihmiset alkaa ajattelemaan mikä on oikeasti pahasta ja mikä on hyväksyttävää!
Hyvin kirjoitit ja hauska ajatusmaailma.

Kiittäen
J
Demons and Angels

ava by Swizzy

Yökulkija

  • ***
  • Viestejä: 538
    • Rainbowned
Vs: Unelmamaailma (K-7, fluffraapale, AS/S)
« Vastaus #13 : 09.02.2012 19:45:26 »
Voi aawws! ;D Söpöä. Tykkäsin tästä oikein kovasti. Raapaleena tällainen hetken vangitseminen toimii oikein hyvin. Ja loppu oli aivan ihana, oikeastaan koko ficin idea oli ihan loistava. Siis awwws. ♥
Lainaus
"Minun oli ikävä sinua." Albus nappaa Scorpiuksen syleilyynsä. Muut jatkavat matkaansa välittämättä parin avoimista hellyydenosoituksista. Muutamat katsovat kateellisina, kun Albus suutelee Scorpiusta, mutta se on aivan normaalia. Useimpia pareja katsotaankin niin.
Awwws. (Näköjään alan toistaa itseäni. :))) Jotenkin niin... ööh... luonnollinen kuvitelma. Pojat suutelee ja se on aivan normaalia. ♥
Lainaus
Albus havahtui ja katsoi veljeään. "Hyväksyvä."
Minäkin tahtoisin tuollaisen maailman. Ja jotenkin tuo loppu... Awwwws.

 Mitään järkevämpää en nyt saa aikaiseksi, kaikki vähänkään järkevä jäi pyörimään johonkin vaaleanpunaiseen awwituspilveen. :)