Kirjoittaja Aihe: Kesäsateisiin [S] fluffy, angst  (Luettu 3601 kertaa)

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Kesäsateisiin [S] fluffy, angst
« : 06.04.2011 00:01:15 »
Title: Kesäsateisiin

Author: sennamiila

Beta: ei ole, mahdollisista virheistä saatte siis syyttää minua, väsyneitä silmiäni sekä koeviikkoa

Genre: toivottavasti ei ainakaan angst, eli toisin sanoen siis fluffy (ainakin toivottavasti, pelottaa, että jos tästä sittenkin tuli angst)

Rating: S

Pairing: Severus/Lily

Disclaimer: Hahmot kuuluvat edelleen Rowlingille, ficin nimi tulee SIG:n samannimisestä kappaleesta, mutta todellisen inspiraationi otin ABBA:n kappaleesta Dancing Queen sekä Dancing Queen -elokuvan loppukohtauksesta

Quote: Olit poissa vain palataksesi seuraavan kesäsateen mukana.

Warnings: Varoitan siitä, että tämä on ensimmäinen fluffytekstini koskaan sekä ensimmäinen tekstini tällä parituksella, joten ei välttämättä ole mitenkään erikoinen – halusin vain niin kovasti kirjoittaa jotain fluffya katsottuani tuon Dancing Queen -elokuvan

A/N: Kamala, kun tästä oikeasti tuli tulkinnanvarainen kertomus - tulkitkaa, miten vain itse haluatte. Niin ja sitten omistan tämän ihanalle Naturalille. Hyvää syntymäpäivää alieni <3 Toivottavasti jossain vaiheessa lennät tänne avaruussukkulallasi ja toivottavasti pidät tästä



Kesäsateisiin


Satoi rankasti vettä. Taivas oli tummanharmaa, synkkä ja uhkaava, raskaat pilviverhot estivät aurinkoa tunkeutumasta lävitse ja luomasta lämpöä märälle nurmikolle. Sadepisarat rummuttivat armottomasti ja taukoamatta maata. Kaikki näytti niin ankealta ja mustavalkoiselta.

Ja sinä olit siellä.

Sinä, ainoa väripilkku koko harmaudessa, ainoa väripilkku minun elämässäni. Tanssahtelit ympäriinsä pisaroiden seassa kirkkaankeltaisessa sadetakissasi, jaloissasi punaiset saappaat. Sadetakki oli sinulle aivan liian suuri, ulottui polviin saakka. Sen alta näkyivät sinun pitkiin, raidallisiin polvisukkiin verhotut hoikat sääresi. Leiskuvanpunaiset suortuvasi liimautuivat poskillesi, muttet antanut sen haitata. Silmäsi olivat painuneet kiinni, kun pisarat iskivät kohti taivaita kohotetuille kasvoillesi. Vesi loiskui ympärilläsi, kun jalkasi osuivat lätäköihin.

Suuri, monenkirjava sateenvarjosi, jonka olit kohottanut korkealle yläilmoihin, tempoili tuulen mukana, mutta aina sinä nykäisit sen takaisin. Se ehkä tahtoi lennättää sinut kauas minun ulottumattomiini. Mutta sinä et tahtonut keikkua pilvissä vaan pitää jalat tiukasti maan pinnalla. Et ollut koskaan ollut haaveilija, joka rypi unelmissaan. Haaveita sinulla kyllä oli, mutta aina muistit, että oli olemassa toinenkin maailma.

Avasit mantelisilmäsi ja näit minut. Liikkeesi pysähtyi, sateenvarjo laskeutui, kärki hipoi tummaa nurmea. Toivoin, ettet olisi pysähtynyt. Olisin niin mielelläni seurannut tanssiasi pisaroiden kanssa vaikka ikuisuuden, katsonut, kuinka vesi roiskui ympärilläsi, kuinka nautit olostasi, vaikka satoi.

Katsoit minua pitkän aikaa. Olit hämmentynyt, et ollut tiennyt kenenkään katselevan. Mutta minä olin. Ja nytkin katselin sinua. Punaista tukkaasi, joka oli samaa sävyä saappaiden kanssa, vihreitä silmiäsi, vaaleaa hipiääsi. Olit kaikin puolin täydellinen.

”Mitä sinä täällä teet?” kysyit hiljaa.

”Katson sinua”, vastasin.

Lähestyit minua hitaasti. Tunsin nipistelyä vatsanpohjassani, suutani kuivasi. Koetin katsoa sinua silmiin, mutta katseesi poltti. Hymyilit hieman epävarmana, mutta tiesin, että sisälläsi ei ollut lainkaan epäröintiä. Sinä et ollut koskaan ennenkään epäröinyt.

Tulit aivan lähelleni. Saatoin tuntea keveän hengityksesi kasvoillani, sinusta huokuvan lämmön kutittelevan ihoani. Hiussuortuvasi valuivat vettä, kun huitaisit ne kasvoiltasi sivuun. Sydämeni löi lujaa vasten kylkiluitani. Tiesitkö sinä, mitä tunsin sinua kohtaan? Olin aina tuntenut?

Katsoin sinua silmiin, kun nousit varpaillesi, nojauduit keveästi kuin keijukainen vasten rintaani ja painoit suudelman huulilleni. Sait minut hämmentymään, enkä osannut tehdä mitään. Tunsin hymyn suudelmassasi, enkä voinut itsekään estää sitä kohoamasta omille huulilleni.

Sitten sade lakkasi. Vetäydyit irti minusta. Silmäsi olivat surulliset, mutta niissä näkyi lupaus tulevasta, häivähdys lämpöä sekä sitä tunnetta, jota kai rakkaudeksi nimitetään.

Ja vain hetkeä myöhemmin olit poissa, kadonnut kaukaisuuteen sateen mukana, kun aurinko alkoi repiä pilviä rikki. Olit poissa vain palataksesi seuraavan kesäsateen mukana.
« Viimeksi muokattu: 24.11.2014 23:29:56 kirjoittanut Unohtumaton »


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Kesäsateisiin
« Vastaus #1 : 06.04.2011 00:20:00 »
Awwwwwww <3

Tämä oli aivan ihana. Rakastuin tähän heti. Kiitos omistuksesta ja onnitteluista, ihana ja ihmeellinen hiippari <3'!

Tämä oli ihan oikeesti ihana, ihastuin tuohon kuvailuun heti. Keltainen sadetakki <3 Ja sinä sanot ettet osaa kirjoitta fluffyä, minun mielestä kyllä osaat!

Lainaus
Sinä, ainoa väripilkku koko harmaudessa, ainoa väripilkku minun elämässäni. Tanssahtelit ympäriinsä pisaroiden seassa kirkkaankeltaisessa sadetakissasi, jaloissasi punaiset saappaat. Sadetakki oli sinulle aivan liian suuri, ulottui polviin saakka. Sen alta näkyivät sinun pitkiin, raidallisiin polvisukkiin verhotut hoikat sääresi. Leiskuvanpunaiset suortuvasi liimautuivat poskillesi, muttet antanut sen haitata. Silmäsi olivat painuneet kiinni, kun pisarat iskivät kohti taivaita kohotetuille kasvoillesi. Vesi loiskui ympärilläsi, kun jalkasi osuivat lätäköihin.
Rakastuin <3 aivan ihana kohta, varsinkin tuo turkoosi osio.

Lainaus
Avasit mantelisilmäsi ja näit minut. Liikkeesi pysähtyi, sateenvarjo laskeutui, kärki hipoi tummaa nurmea. Toivoin, ettet olisi pysähtynyt. Olisin niin mielelläni seurannut tanssiasi pisaroiden kanssa vaikka ikuisuuden, katsonut, kuinka vesi roiskui ympärilläsi, kuinka nautit olostasi, vaikka satoi vettä.
Awwa <3

Lainaus
”Mitä sinä täällä teet?” kysyit hiljaa.

”Katson sinua”, vastasin.
Tässä kohtaa aivoni sulivat lattialle ja tuli sellainen Awawawaww- olo.

Tämä koko teksti oli ihana. Lily/Severus on <3
Ja oli aika jännä lukea fluffyä sillä parituksella, olen nimittäin tottunut lukemaan tällä parituksella pelkkää angstia muistaakseni.

tämä meni sulavastui eteenpäi eikä se tökkinyt, eikä myöskään virheitä ollut.

Anteeksi tämä ihkutuskommentti.

Kiittäen ja kumartaen miiljonasatatuhattayksitoista kertaa ihanalle tekstille ja ihanalle kirjoittajalle,
Natural-alieni, joka on ihan pimpom, tämmöisen söpöyden jälkeen


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Kesäsateisiin
« Vastaus #2 : 06.04.2011 00:29:55 »
Awwww vain itselleni Natural-alieni <3 Ja kiitos ihanasta kommentistasi. Älä turhaan pahoittele "ihkutusta" - kyllä sieltä nimittäin asiaakin löytyi, tai ainakin minä löysin. Ja hui, ehkä mä sitten osaan kirjottaa fluffya. Mutta hyvin mahdollista on myös se, että olin Dancing Queenin jälkeen niin taivaissa, että se onnistui :D Se elokuva on oikeasti huumetta aivoille - ainakin mun aivoille. Jeps, Sev/Lily on söpö pari. Miekii tykkään keltasesta sadetakista ja haluun semmosen ;)

Pimpom, voi sinua noiden sulaneiden aivojesi kanssa, toivottavasti saat ne taas kasaan :)

Kiittäen kommentista ja vielä kerran syntymäpäiväsi onnitellen alieni
sennamiila, joka meni kommentistasi aivan hämilleen ja lähestulkoon punastui - olet ihana <3
« Viimeksi muokattu: 06.04.2011 11:33:52 kirjoittanut sennamiila »


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Kesäsateisiin
« Vastaus #3 : 07.04.2011 21:23:38 »
Hehee, Beatrice. Älä turhaan anteeksi pyytele, kiva kun tulit lukemaan ja kommentoimaan <3

Joo, kyllä mä jossain vaiheessa tällaisen kirjoitin. Nimittäin siinä, kun leijuin pilvissä katsottuani elokuvan Dancing Queen. Aivan ihana, mä menin, hurahdin ja rakastuin siihen. Ja sulin ihan lopullisesti. Tää tosiaan on ihan eka ficcini ilman Bellsiä (ja sitä Lordimme meidän -rukousta ei nyt lasketa!). Olen ylpeä ittestäni, koska mua jo pitkään on yritetty patistella kirjoittamaan ficci ilman häntä. Nyt olen sen tehnyt ja voin jälleen keskittyä rakkaaseeni ;) Mutta Bella oli kyllä periaatteessa henkisesti läsnä, kun tätä kirjoitin - nimittäin elokuvan Dancing Queen kautta. No okei, se oli kyllä oikeasti Helena, joka siellä tanssi ja joka sai mut siihen elokuvaankin ihan täysin hurahtamaan :D Mutta kuitenkin.

Joo, meilläkin sataa täällä vettä ja lunta ja räntää ja ties mitä muuta, joten oli kiva kirjoitella jotain kesäistä. Aa, olisipa jo kesä :) Ai niin, ja itsekin tykkään tuosta lopusta aivan kamalan paljon

Kiittäen kommentistasi
sennamiila, joka tahtoo kesän heti paikalla tänne

P.s. Ai niin joo, meinasi unohtua: Ihana ava siulla <3


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Lumille

  • Virhe ohjelmoinnissa
  • ***
  • Viestejä: 164
Vs: Kesäsateisiin
« Vastaus #4 : 08.04.2011 13:07:58 »
oivoioipuueraaws ja lisäksi silmäsula(vai mikä se paikka on, johon tekstin kuvat sitten lopulta kehkeytyy?)refleksi! äää, sun kielikuvat ja kaikki on ihan liian hienoja, tosi kauniita ja aivan tositosi upeita!

Lainaus
Haaveita sinulla kyllä oli, mutta aina muistit, että oli olemassa toinenkin maailma.

Okei, nyt mä hillitsen itseni ja koitan mahdollisimman hyvin olla lainaamatta lähes joka ikistä pätkää. hhrrr, nyt mun kommentti on varmaan ihan jotain kummallista ja mutta nämä kaikki sun ihanat kuvailut ja kaikkea ♥ Ja aww, Sev oli jotenkin ihan tosi ihana :D Ehkä mun pitäisi varmaan siirtää itseni pakastimeen, mutta apua eikä miten sä pystyt oikeasti kirjoittamaan noin!? Nyt mun pitää varmaan äkisti klikata lähetä-nappia ennenkuin jään höpöttelemään mitään enempää (mitä tämä sitten on muka olevinaan) ja jatkaa siirtymistä takaisin ajantasalle :D

Mutta hei, kiitos!


Mikaela

  • ***
  • Viestejä: 555
Vs: Kesäsateisiin
« Vastaus #5 : 09.04.2011 22:26:13 »
Hihii, tykkäsin tästä kauheasti :----) En ole itse asiassa varmaan ikinä lukenut Severus/Lilyä (HUUTAVA VÄÄRYYS että Lily valitsi Jamesin!), mikä on ihme kyllä, mutta tästä kyllä tykkäsin ihan mieelettömästi.

Sulla oli ihana kirjoitustyyli tässä, tykkäsin siitä ihan valtavasti! En tiedä mikä sen teki, oliko se sitten se sekä Lilyn että Severuksen IC-mäinen käyttäytyminen, vai se miten taitavasti ja selvästi kuvailit tässä vai sitten se, miten sujuvasti teksti liikkui eteenpäin. En tiedä miksi mutta alussa ajattelin että tää olis ollut angstia, että Severus olis katkerana katsonut jostain likaisen ikkunalasin takaa ja ihan loppumetreillä Lily olis kävellyt Jamesin tai jonkun muun luokse, mutta sitten yhtäkkiä Lily alkokin puhua ja tuli heti sellainen instant aww-hihihi-kohtaus.

Ja niin, ihan loistava oli mielestäni ekaksi fluffyksi! Ja ekaksi Bellattomaksi ficiksi myös. (-: Niin että kirjota vaan lisää tämmösiä, tällä parituksella etenkin, kun kerran näin hyvin tuntuu toimivan.

En vaan yksinkertasesti osaa sanoa mitään järkevää. Tykkäsin tästä kauheasti.

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Kesäsateisiin
« Vastaus #6 : 10.04.2011 15:18:12 »
Lumille: Voi ei siun kanssasi. No joo, kyllä mä sun kommentistasi selvän otin (ainakii suurimmaks osaks). Kiitos ihan tosi paljon kommentistasi - ihanaa, että olet tykännyt. Hih, olihan mun pakko saada Sevistä välillä esiin sitä suloista puoltakii :)

Primrose: Kiitän hirmuisen paljon kommentista. Mä olen kyllä aivan samaa mieltä tossa asiassa, että Lilyn olisi pitänyt valita Sev eikä mitään Jamesia. Ah, mikä vääryys todellakin. Mulla tää ficci alunperin oli tarkotus kirjottaa kauheen siirappiseksi fluffyksi, mutta totesin, etten osaa. En kuitenkaan halunnut kirjoittaa angstia, mutta sitten meinasi mennä siihen suuntaan, mutta sitten ei kuitenkaan. Mutta hyvä jos olen onnistunut - se on hienoa kuulla :) Pitääpä katsella, saisinko jotain fluffya lisää aikaiseksi tällä parituksella. Kiitän vielä kerran


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Hermione Granger

  • ***
  • Viestejä: 204
Vs: Kesäsateisiin
« Vastaus #7 : 16.04.2011 19:17:32 »
Ihanaa! Tosi tosi tosi hyvä ficci! Severuksen tunteet oli kuvattu niin loistavasti! En saa mitään järkevää tähän viestiin...

Hermione

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Kesäsateisiin
« Vastaus #8 : 16.04.2011 19:25:15 »
Oih, kiitos aivan kamalasti Hermione Granger :) Ja vielä mitä, sain tuostakin kommentista paljon irti - muun muassa sen, että olet tykännyt

Kiitäen kovasti kommentistasi
senna


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Luna Lovekiva

  • Homssu
  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Kesäsateisiin
« Vastaus #9 : 15.05.2011 16:03:22 »
Juupa juu. Ihana ficci. Mun toisiks rakkain paritus on Severus/Lily joten mun puhekyky meni hetkeks lakkoon tämän ficin jälkeen, sillä tämä oli aivan ihastuttavan hyvä! En ole hirveesti fluffyja, joten en osaa sanoa onko tämä sitten angst vai fluffy :), hälläväliä sillä tämä on paras lukemani Severus/Lily.

Lainaus
Sitten sade lakkasi. Vetäydyit irti minusta. Silmäsi olivat surulliset, mutta niissä näkyi lupaus tulevasta, häivähdys lämpöä sekä sitä tunnetta, jota kai rakkaudeksi nimitetään.

Ja vain hetkeä myöhemmin olit poissa, kadonnut kaukaisuuteen sateen mukana, kun aurinko alkoi repiä pilviä rikki. Olit poissa vain palataksesi seuraavan kesäsateen mukana.
Voi miks, miks, miks minä hajoan täysin aina lopuille?

Luna Lovekiva
"hän osoitti Dracon sauvalla ja huusi toivonsa taivaisiin:
"Avada kedavra!
"Karkotaseet!"

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Kesäsateisiin
« Vastaus #10 : 18.05.2011 23:18:28 »
Oi, kiitoksia kovasti, Luna Lovekiva. Olen otettu ihanasta kommentistasi. Mä olen parantumaton angstaaja, eikä fluffy todellakaan ole omista alaani - itse asiassa jopa kaukana siitä. Eli hyvinkin on siis mahdollista, että siellä se angstinhäivähdys mukana piilottelee. Ja itse ainakin, kun tätä tulkitsen (minä ja hienot psykologiset tulkintani), tulee se angst sieltä esiin hyvinkin vahvana. Tosin en sitten tiedä, miten lukijat tämän tulkitsevat, mutta itselläni ainakin näin :)

Kiitän vielä kerran
senna


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Mustetahra

  • ***
  • Viestejä: 20
Ooi..Tää on eka Fluffy jonka luen ja ihana. Sev ja Lily olis ollut ihana pari  :(. En olis uskonut et sen lisäksi et kirjotat mahtavia angstificcejä, kirjotat myös ihania Fluffyficcejä. Kirjoittele lisää :)

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Oih, suurkiitokset kommentistasi, Mustetahra :) Itsekin olen sitä mieltä, että Sev ja Lily olisi olleet aivan ihana pari, mutta kun James vei niin sitten James vei... Itse kun olen hieman alkanut ajatella, mitä tähän ficciin kirjoitin, huomaan, että tämä kallistuu melko pahasti angstin puolelle. Mutta se tietenkin riippuu aivan täysin siitä, miten asian näkee ja ajattelee (kuuntele taustalla Dancing Queenia niin siitä ei tule angstia ;) ). Angst kuitenkin tulee minulla genrenä niin vahvana, mutta nyt tuntuisi, että saattaisit jopa voida kirjoittaa (kenties jopa tällä parituksella) kirjoittaa lisää fluffya :)

Kiittäen kommentistasi
senna


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Walto

  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: Kesäsateisiin
« Vastaus #13 : 22.06.2011 23:42:55 »
Oooi.... Tämä oli ihana ihana ihanaa <3
Oikein sulonen kertomus sadepäivästä. Piristi kummasti iltaani. Tykkäsin kovasti tästä. Enpä kyllä mitään järkevää saa kommentoiduksi, unohdin kaiken mikä olisi edes saattanut olla hiukan järkevään :D

Mutta kiitoksin Walto
Kyynel tippui tytön silmäkulmasta. Se ei jäänyt ainoaksi sitä seurasi lisää kyyneleitä. Tyttö ei jaksanut taistella vastaan. Hän oli uupunut iänikuiseen taisteluun. Ketään ei kiinnostanut. Hänet oli jätetty yksin tähän maailmaan. Kukaan ei rakastanut tai välittänyt tytöstä. Tyttö eli joka päivä pelon kanssa. Hän oli päättänyt lähteä. Lopullisesti. Kukaan ei huomannut tytön lähtöä maanpäältä.

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Kesäsateisiin
« Vastaus #14 : 23.06.2011 10:29:35 »
Oi, kommentti täällä! Kiitoksia paljon, Walto. Ihana kuulla, että olet tästä pitänyt ja että se on iltaasi piristänyt :) Whii, mä nyt en saa mitään järkevää vastakommenttia aikaiseksi, kun en ole taas osannut nukkua ja koska olen parhaillaan töissä :D

Kiitos kommentistasi
senna


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.