Mä oon saanut kaikkia munia ihan samassa suhteessa, joten uskoisin kyllä sen perusteella, että niitä jaellaan ihan sattumanvaraisesti.
Drowzee siellä, Drowzee täällä. Onko kellään muulla mennyt vielä hermot noihin hemmetin tapiireihin, kun niitä näyttää olevan kaikkialla!
Joooooo. Samoin pidgeytä ja sitä toista pikkulintua on ihan älyttömästi ainakin täällä. Krääääh.
Ylipäätään mua ärsyttää saada aina samoja pokemoneja! Siis eihän pelissä tietty olisi mitään järkeä, jos ei olisi niitä harvinaisempia ja yleisempiä, mutta kunhan nyt ärsyynnyn
Ja voi jestas, kun menin päästämään karkuun pikathcun (eihajuakirjoitusmuodosta), ketuttaa edelleen! Sitä kyllä mietin, että en jaksa oikein uskoa jynxin olevan oikeasti kovin harvinainen - oon saanut niitä jo viisi
Minkä takia jotkut pokemonit joutuu pyydystämään niin monta kertaa? Karkaako ne aina sieltä pallosta? Musta on tosi ärsyttävää aina saada ne sinne palloon, ja sitten ne vain putkahtaakin takaisin, ja pitää napata ne vielä viitisen kertaa uudestaan. Torjuisivat mieluummin sen pallon tai jotain
Täällä ei ole pokestopeista pulaa. Mä en enää jaksa edes yrittää kahta kertaa saada niitä toimimaan, jos peli jumittaa, kun tosi usein "my bag is full" enkä saa sieltä kuitenkaan mitään
Nyt tosin ryhdyin valikoimana, enkä ota enää potionseja, jotta saan sitten enemmän pokepalloja.
Ja menetinpä eilen salineitsyyteni! Helsingin keskustassa salien herruudet vaihtelevat noin kahden minuutin välein, joten siellä ei kyllä minkään tiimin ylivoimaisuutta ole huomattavissa. Mutta mä en tajunnut siitä salihommasta mitään! Siis siihen piti valita iso kasa mun pokemoneja (jos tappelin vierasjoukkuetta vastaan), ja sitten joko minä yksin tai jonkun toisen kanssa ne alkoivat tapella niiden toisten kanssa - mutta miten??
Pitääkö sitä omaa pokemonia vaan hakata, ja sit se tekee jotain, ja häviää?
Ainakin mä hävisin koko ajan, vaikka mulla pari kertaa olikin vastustajaa korkeamman cp:n pokemon. Ja jos nyt hypoteettisesti leikitään, että mä voittaisin ja saisin pokemonini sinne salille, niin joutuisinko mä sitten luopumaan siitä kokonaan?
Musta tuli Valorin jäsen, btw. Ihan sillä perusteella, että lapsena rakastin charmanderia ja sen kehitysmuotoja (siksi valitsin sen nyt aloituspokemoniksikin) ja sitten niitä kaikkia tuliponihevospokemoneja. Nykyään tykkäisin enemmän ehkä muista pokemoneista, mutta tän pelaaminen on niin nostalgista, että oli pakko mennä lapsi-minän mukaan
Mutta hei oonko ainoa, jonka mielestä magicarp (vaimitensekäänkirjoitetaan, se kyljellään oleva kala siis) on aika söpö?