Kirjoittaja Aihe: Rakkaudella Minerva | S, fluff, Tom Valedro/Minerva  (Luettu 2562 kertaa)

Spirit M

  • Söpöilijä
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Korpin kynsi on päästään terävä
Ficin nimi: Rakkaudella Minerva
Kirjoittaja: Spirit M
Genre: Fluff
Ikäraja: S
Vastuunvapaus: Rowlingin maailman, minun ideani ja Irveta kiinni.
Paritus/Päähenkilöt: Tom/Minerva
Summary: Minerva, olen kerännyt rohkeutta kirjoittaa sinulle. Sinä olet niin kaunis. Minä tiedän vain että olet Rohkelikossa ja toisella luokalla.Olet niin viisas, nimesi sopii sinulle. Minä olen vain mitätön sinuun verrattuna.Minä tein sinulle ballaadinkin:

Oi, Minerva, sa joka kuutamossa loistat,
sun tähtes loistaa kirkaammin kuin muiden.
Pyhä Minerva, sa löytää mun rakkauteni saat.
Se puhdasta on, yhtä puhdasta kuin sa.


A/N: Kirjehaasteeseen.

                            Rakkaudella Minerva
5.9.1937
Minerva, olen kerännyt rohkeutta kirjoittaa sinulle. Sinä olet niin kaunis. Minä tiedän vain että olet Rohkelikossa ja toisella luokalla.Olet niin viisas, nimesi sopii sinulle. Minä olen vain mitätön sinuun verrattuna.Minä tein sinulle ballaadinkin:

Oi, Minerva, sa joka kuutamossa loistat,
sun tähtes loistaa kirkaammin kuin muiden.
Pyhä Minerva, sa löytää mun rakkauteni saat.
Se puhdasta on, yhtä puhdasta kuin sa.

Piditkö siitä Minerva? Ole kiltti ja vastaa minulle!

Tom Lomen Valedro.

**

12.9.1937
Tom, minulla on ollut kiireitä, enkä ole voinut vastata. Kiitos kehuistasi. Minä tiedän että olet Luihuisessa ja ensimmäisellä luokalla. Balladisi oli ihan mukava.

Minerva McGarmiwa

**

13.9.1937

Ihan mukava?! Minä vietin monta unetonta yötä tekemässä sitä! Kerro suoraan, McGarmiwa, rakastatko sinä minua?!

T.L.Valedro

**

20.9.1937

Kyllä, se oli ihan mukava. Harmi että jouduit valvomaan. Enpä taida, Tom, enpä taida. Tai ehkäpä... Olethan sinä ihan suloinen ja muuta.

**

21.9.1937

Suloinen?Voi kiitos, Minerva! Minä ainakin rakastan sinua yli kaiken!

Armaasi,
Tom Lomen Valedro

**

1.9.1937

Anteeksi taas vastauksen kesto. Koulukiireitä. Sain muuten muodonmuutoksien kokeesta 500% oikein! Eikö olekin upeaa, Tom? Kukaan muu ei ymmärrä tätä tuvassani. He vain laiskottelevat aina kun opettajan silmä välttää. Laiskotteletko sinä, Tom?

Rakkaudella,
Minerva.

**

2.8.1937
Ei se mitään, Minervani. Todella upeaa, kulta. Minä en koskaan laiskottele! Jotkut minunkin tuvassani laiskottelevat. Minerva, eikö se olekin ärsyttävää? Oi, minä rakastan sinua Minerva.

Tom.

**
5.9.1937

Tommy, minä alan todellakin rakastaa sinua. Mutta me voisimme joskus puhua kasvotusten, emmekö voisikin? Suloinen Tommyni-


Kuului hiljainen oven narahdus ja Tom Valedro astui sisään Rohkelikkojen oleskeluhuoneeseen.
”Tommy, sinä et saisi olla täällä, miten sinä pääsit?” Minerva kiljahti, mutta Tom lipui hänen luokseen tyynenä ja hymyili.
”Tommy”, Minerva kuiskasi,”Suutele minua.” Tom näytti epäilevältä.
”Tommy, suutele.” Ja Tom suuteli.
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 10:19:39 kirjoittanut Kaapo »
Vuoden  päivät etsimme sadetta ja emme sitä löydä. Kun luovutamme ja toivomme auringon paistetta, niin sade alkaa. Asiat tapahtuvat aina, jos niihin oikeasti uskoo, ehkei tänään, ehkei huomenna, ehkei viikon päästä, mutta joskus.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Rakkaudella Minerva
« Vastaus #1 : 12.03.2010 20:38:29 »
Oii kun söpö;> Miten kaikki osaa?

Et viitsisi kirjoittaa lisää näitä?
Tykkäsin, tää oli jotakin odottamatonta mutta söpöä..<3
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Spirit M

  • Söpöilijä
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Korpin kynsi on päästään terävä
Vs: Rakkaudella Minerva
« Vastaus #2 : 13.03.2010 18:15:08 »
Myrsis. Kiitos paljon! Ehkäpä kirjoitan, jos kerran on kysyntää. ^^
Vuoden  päivät etsimme sadetta ja emme sitä löydä. Kun luovutamme ja toivomme auringon paistetta, niin sade alkaa. Asiat tapahtuvat aina, jos niihin oikeasti uskoo, ehkei tänään, ehkei huomenna, ehkei viikon päästä, mutta joskus.

ninny

  • ***
  • Viestejä: 37
  • dramione<3
Vs: Rakkaudella Minerva
« Vastaus #3 : 16.03.2010 21:40:37 »
Awws, ihania tällaset söpöilyt :D

Spirit M

  • Söpöilijä
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Korpin kynsi on päästään terävä
Vs: Rakkaudella Minerva
« Vastaus #4 : 17.03.2010 14:02:35 »
ninny. Kiitos paljon. ^^ Ehkä söpöily on minun alaani. <3
Vuoden  päivät etsimme sadetta ja emme sitä löydä. Kun luovutamme ja toivomme auringon paistetta, niin sade alkaa. Asiat tapahtuvat aina, jos niihin oikeasti uskoo, ehkei tänään, ehkei huomenna, ehkei viikon päästä, mutta joskus.

ReginaRiddle

  • Vieras
Vs: Rakkaudella Minerva
« Vastaus #5 : 17.03.2010 14:07:53 »
Tää oli niin söpöä, että nauroin huutonaurua :D En jotenkin kykene tajuamaan miten joku pystyy/kehtaa kirjoittaa Tom/Minerva-fluffya. Tom on niin anti-fluffy kuin voi olla :D Se, että Tom on niin totaalisen OC tekee tästä vielä loistavampaa.

Ihana, kiitos :)

Spirit M

  • Söpöilijä
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Korpin kynsi on päästään terävä
Vs: Rakkaudella Minerva
« Vastaus #6 : 17.03.2010 15:10:03 »
ReginaRiddle.  Kiitos. Itsekin monien vaikeuksien ja hysteerisen käkätyskikatuksen sain tämän kirjoitettua. Ja kiitos sinullekkin. ^^
Vuoden  päivät etsimme sadetta ja emme sitä löydä. Kun luovutamme ja toivomme auringon paistetta, niin sade alkaa. Asiat tapahtuvat aina, jos niihin oikeasti uskoo, ehkei tänään, ehkei huomenna, ehkei viikon päästä, mutta joskus.