Kirjoittaja Aihe: Sulamatonta (S, romance)  (Luettu 1183 kertaa)

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Sulamatonta (S, romance)
« : 20.01.2014 19:04:45 »
Title: Sulamatonta
Author: Swizzy
Beta: Nelxis
Genre: Romance, fluff
Rating: S
Pairing: minä/sinä, femmeksi ajateltu
Disclaimer: Mun kaikki.
A/N: Tää oli alunperin Joulukalenteriin kirjoitettu, mutta aattelin julkaista vielä erikseen.

Sulamatonta

Tuijotan ikkunastani vastapäisen talon rännistä alas valuvaa vettä ja voin melkein kuulla sen solinan pääni sisällä. Lumi sulaa. Maaliskuu on aluillaan ja ulkona sataa jotakin, ehkä räntää. Pidän lumesta. Rakastan sitä, kuinka suloisesti valkoiset hiutaleet leijailevat hitaasti alaspäin, ja sitä, kuinka kauniisti auringonsäteet heijastuvat maata peittävästä hunnusta. Nyt sen talven lumi sulaa pois, sen talven se lumi, jonka sateen alla sain sinulta ensisuudelmani.

***

Naurat. Sinä rakastat hiuksiisi satavan lumen tuntua ja katsot haaveilevana ylöspäin nähdäksesi joka puolella vain valkoisia hiukkasia, jotka laskeutuvat kasvoillesi. Tanssahtelet ympäriinsä ja minä katselen liikkeitäsi. Sinusta huomaa tanssituntien vaikutuksen, liikut sirosti ja sulavasti, ja minusta tuntuu, kuin katselisin taideteosta. Sitähän sinä oletkin. Olet kuin lasinen veistos, jonka voisin särkeä yhdellä iskulla, mutta kuin Mona Lisa, jonka hymy on tallennettu ikuisuuteen. Pitkät laineikkaat hiuksesi hulmuavat ympärilläsi pyörähtäessäsi ja keräävät ilmasta lumihiutaleet sulamaan pinnalleen. Aina auki pitämäsi punainen takki on samaa sävyä kuin kirkas huulipunasi ja liehuu spiraalinomaisesti sinun levittäessä kätesi kuin lentoon lähtevänä. Jos ihmisille olisi annettu kyky lentää, sinä sujahtaisitkin ilmojen maailmaan. Metsän reuna takanasi luo kauniin taustan ja painan mieleeni tämän hetken kauneimpana kuvana, jonka silmäni ovat koskaan nähneet.

Parilla hypähdyksellä ja piruetilla olet edessäni ja kiedot kätesi ympärilleni. Vedät minut kiinni lämpimään vartaloosi ja painat huulesi omilleni. Tunnut lämpimältä, kuin kuuma kaakao viltin alla maatessa sohvanurkassa hyvän kirjan kanssa, kuin takkatulen hehku, kuin joulu, kuin paksu ja pehmeä neule. Siltä joulun kuuluukin tuntua. Sinulta. Lumihiutaleilta sulamassa hiuksiini ja aiheuttamassa niiden pystystä lysähtämisen, lumihiutaleilta sinun ripsissäsi ja lumihiutaleilta romanttisissa elokuvissa. Vaikka saatkin todellisuuden tuntumaan paremmalta.


***

Sinä jouluna rakastuin. Haluan ettemme sula pois kuten lumi, haluan maata sinun kanssasi laiturilla auringonpaisteessa myöhään illalla, haluan valvoa sinun kanssasi kesäyöt, haluan asettaa kevään ensimmäisen kukkasen hiuksiisi. Ja tiedän, että se tulee toteutumaan. Koska kun nyt silittelet hiuksiani ja kuiskit korvaani suloisuuksia minun muistellessani viimeisen kuukauden kahdennettakymmenettäneljättä päivää, rutistat minua niin kuin et koskaan haluaisi irti päästääkään. En minäkään.

Ja kuiskaat rakastavasi.


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä