Kirjoittaja Aihe: Rakastaa | S, romancefluffy, 1½-raapale  (Luettu 1261 kertaa)

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Rakastaa | S, romancefluffy, 1½-raapale
« : 29.10.2013 16:23:28 »
Title: Rakastaa
Author: Swizzy
Beta: Nelxis (kiitos! :>)
Genre: Romance, fluffy
Rating: S
Pairing: minä/hän, femmeksi ajattelin
Disclaimer: Jee, teksti on oma. KatieB:llä on kuitenkin osaa tapahtumiin, eikä ihan pieni osa olekaan. Krediittiä siis myös sinne suuntaan. Fiilikset kuitenkin on mun.

A/N: Onnea synttärinä, cyanide-kulta! ♥ Toivottavasti tykkäät lahjastas!

Rakastaa

Tänään.

Tänään aion sanoa sen, mikä sydäntäni painaa ja keventää. Aion sanoa ne kolme kuuluisaa sanaa, joiden merkitys on pikkuhiljaa näyttänyt valkenevan minulle. Tahdon, että hänkin tietää, mitä häntä kohtaan tunnen. Haluan hänen olevan tietoinen siitä, miten hymyilen automaattisesti hänet nähdessäni, miten huuleni kaipaavat koskettamaan hänen omiaan, ja miten joskus tuntuu kuin hän olisi niin söpö, että voisin sulaa siihen paikkaan. Sellaiseksi oikein pinkiksi hattaralätäköksi. Siinä muodossa tämä tunne leijuu sisässäni.

Kun tyttö pujottaa sormet omieni lomaan maatessamme lattialla, tiedän että on se hetki. Kosketan muruni kasvoja, painan huuleni hänen huulilleen ja suutelemme niin pitkään, etten edes osaisi määritellä aikaa. Sen määrittelemättömän ajan kuluttua pääni nojaa hänen päätään vasten, sydämeni hypähtelee jännityksestä edestakaisin. Kuiskaan.

”Mä rakastan sua.”

Hänen vastatessaan siihen ”mäki sua”, olen uskomattoman helpottunut saatuani sen sanottua, ja hänen vastattuaan miten vastasi, vaikken tosin hetkeäkään epäillyt hänen mitään muuta siihen toteavankaan. Suutelen kultaani uudestaan, näyttääkseni vain kuinka paljon

rakastan.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2014 20:22:12 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Vs: Rakastaa | K-7, romancefluffy, 1½-raapale
« Vastaus #1 : 29.10.2013 16:40:45 »
Ajattelin, et voisin tulla kommentoimaan, vaikka oonkin jo lukenut tän :)

Ei tästä nyt voi muuta sanoa kuin että aawwss :3 Oon edelleenkin kateellinen sun kirjoittajan taidoille (onks toi yhdyssana vai ei?) ja toivoisin, et kirjoittaisit useammin, et pääsisin nauttimaan sun luovuuden helmistä :333 Mut ei sille voi mitään jos on täydellinen blokki :c

Tää on kuin suoraan sun ja Katien suhteesta, niin kuin sun edellinen teksti kans, ja vaiks tää on aivan ihana niin en vaan voi olla olematta kateellinen teidän onnelle D: Voi herranjumala, enkö mä vieläkään muka osaa päästää irti tästä tunteesta? Öäw, ehkä se on ymmärrettävää siinä mielessä, et ite oon aina vaan pettynyt rakkaudessa D:

Anyway, halusin ilmaista, et tykkäsin ja tykkään edelleen. Ja se et tää tekee taas mut niin lapsellisen mustasukkaiseksi, ei poista sitä tosiasiaa että oot upea kirjoittaja ja tää oli jälleen kerran kaunis :3

Kiitos :-*

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Rakastaa | K-7, romancefluffy, 1½-raapale
« Vastaus #2 : 29.10.2013 18:27:05 »
Hiihhihihhiii :3

Vähintään söpöyden multihuipentuma, ihanuuden ihanuus ja kauneuden kukka (wut?). Tällanen on tulos kun taitava kirjottaja kirjottaa unenomasen hetken (niin eli ottakaas oppia!). Toi lopun 'rakastan', muuttuu mahtavammaksi mitä se on, ku lause on siitä kohtaa tollein pätkästy. Jos ton lukis ääneen, koko alkuosan suunnilleen mumisis, mut sit toi lopun rakastamine tulee sillee PATAM ja ah. Selitänpä selkeästi :33

Mä en tiiä mitä muuta pitäs sanoa 8'D oon iha awwwwww-fiiliksissä yms. Mahtavaa; taidetta; neroutta.

Kommenttisuoni lopetti toimintansa *error* beeeep.

Eiku nii joo tää oli ihana, tykkäsin, kiitos kulta ♥

Ja onnittelut cyanidelle myös mun puolesta! ja kaikille muille joil on tänään synttärit.

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Rakastaa | K-7, romancefluffy, 1½-raapale
« Vastaus #3 : 29.10.2013 20:28:30 »
Black Pearl, kiitos! C: Jos oot tyytyväinen siihen et ku kirjotan harvemmin kirjotan laadukkaammin? :D itseasiassa tää on käytännössä musta ja Katiesta mut edellinen ei, siin oli vaan vaikuttei XD Kiitos kehuista! :3

KatieB, aww kiitos! ♥ Kauneuden kukka :3 Ylistit mut ihan piloille... Aika hieno ajatus toi lukemisjuttu, tavallaan sehän ois aika tosi osuvaa koska sen sisältöhän on tavallaan kaikkee rakastamiseen liittyvää hömppää joka ei oo niin suuressa osassa lopullisesti (elämässä siis, tekstimuoto on eri asia :DD) vaan se ite rakastaminen. Toi kommenttisuonen toiminnan lopettaminen :D Kiitos suloisesta kommentista kulta! <3


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä