Kirjoittaja Aihe: Liian särkynyt (S, angst, puolitoistaraapale)  (Luettu 1293 kertaa)

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Title: Liian särkynyt
Author: Swizzy
Betat: Nelxis ja Sirppi
Genre: Angst, deathfic
Pairing: Noup.
Disclaimer: Minun.
A/N: Puhekielen kokeilua. Ystävästä jonka pelkäsin menettäneeni, onneksi näin ei kuitenkaan käynyt, mutta sen pelon ajalta. Felkku, tää on sulle ja tiedät ite kuka oot.

Liian särkynyt

Kun ensimmäistä kertaa kuulin susta, hymyilit ja sait mutkin hymyilemään. Myöhemmin sun hymys ei enää ollu aitoja, etkä osannu itkeäkään. Sun sydämes oli rikottu ja loit liian paksun suojamuurin sen ympärille. Sulla oli tuhansia lukkoja, mulla vain yksi avain.

Halusin korjata sut, liimata sun sydämes palaset, mutten onnistunut. Ehkä sussa oli liikaa sirpaleita enää koskaan yhteen palaamaan. Enhän mä kuitenkaan sua rakastanut, niin kuin rakastettua rakastetaan, rakastin sua niinku ystävää rakastetaan. Ja rakkauttahan sä tarvitsit. Se sut rikko, se sut olis korjannutkin.

Mut silti rakastin sua liikaa irti päästämään. Mä tunsin sut vaan sisältä, olisin halunnut enemmän. Olisin oikeasti joskus halunnut nähä sun kauniin hymys ja tietää että se on aito, ja mä en olisi ollut ainut syy miks tässä elämässä oisit kiinni pyristellyt. Mä olisin halunnu sun olevan onnellinen.

Eihän mulla nyt ole vaihtoehtoja, paperit kostuu mun kyynelistä ja hautajaisissa istun mustiin pukeutuneena, kun en sua saanut kiinni pitämään.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2012 13:46:20 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Tonks

  • Vieras
Vs: Liian särkynyt (S, angst, puolitoistaraapale)
« Vastaus #1 : 21.05.2012 19:18:52 »
EI KÄYNYT EI KÄYNYT EI KÄYNYT MÄ OLEN ELOSSAAAAA....

...mut oon silti sanaton.

Miks sä oot noin ihana. Yhyy, tuu tänne halaamaan mua. Onneks en oo kuollu, en olis päässy lukee tätä. Tää on kaunis. Kuvaa tosi hyvin mun tilannetta (jos ei oteta lukuun sitä et en oo vielä kuollu). Mut mä en osaa kuvailla tätä muuten ku kauniiks. (Paitsi et mun hymy ei oo kaunis.) Toi übersurullinen musa tos taustalla on varmaan yks syy siihen et silmiä poltteli.

Toi "puhekielen kokeilu" sopi tähän tosi hyvin no tietty koska kysees oon mä joka vihaan kirjakieltä, ja se teki tän jotenki todellisemmaks.

Lainaus
Sulla oli tuhansia lukkoja, mulla vain yksi avain.
Lainaus
Ja rakkauttahan sä tarvitsit. Se sut rikko, se sut olis korjannutkin.
Lainaus
Mä olisin halunnu sun olevan onnellinen.

Kiitos.
« Viimeksi muokattu: 21.05.2012 23:24:28 kirjoittanut Tonks »

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Liian särkynyt (S, angst, puolitoistaraapale)
« Vastaus #2 : 21.05.2012 19:23:15 »
Tonks, kiitos! Mä mitään ihana oo. Olin vaan surullinen ja pakko purkaa se sanoiks. Hymyt on kauniita, älä väitä ettei omas olis. Tää jotenkin tuntui luonnollisemmalta puhekielellä, huomasin sen jo ekassa lauseessa, joten mitä turhia kirjakieleksi laittamaan. Kiitos.


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä