Kirjoittaja Aihe: Joutsenpuro (H/D, S, slash, romance, oneshot)  (Luettu 2887 kertaa)

Siiseli

  • vurrain
  • ***
  • Viestejä: 622
  • sunshine mixed with a little hurricane
Joutsenpuro (H/D, S, slash, romance, oneshot)
« : 22.01.2008 20:28:09 »
Title: Joutsenpuro
Author: Siiseli
Genre: Romance, slash
Paring: Harry/Draco
Rating: S
Disclaimer: J.K Rowling omistaa hahmot, minä vain leikin niillä.
Beta: Hanayo Chano

A/N Ensimmäinen fikkini, joka yltää julkaistavaksi asti. Jossain yöllä tämän kirjoitin puoliunessa, sekä kuumeessa, mutta minkäs sille tekee, jos ideat osuvat päähän väärällä hetkellä. Rakentava kommentti on aina sallittua. Enjoy.


Joutsenpuro

Vain minä ja hän. Ilman häiriköitä, ilman touhottavia ystäviä. Vihreiden silmieni katse oli suunnattu puroon, jossa uiskenteli kaksi kauniin valkoista joutsenta. Kauniit valkeat linnut olivat oikeastaan kuin minä ja hän. Annoin käteni laskeutua hänen kapeille hartioilleen. Hän värähti ja jännittyi hetkeksi, mutta kuitenkin nautti kosketuksestani. Vei aikaa, ennen kuin hän pystyi rentoutumaan. Hänen hengityksensä oli tasaista ja hänen jäänharmaat silmänsä seurasivat tiiviisti joutsenparia. Silmistä näkyi lumoutuneisuutta, kaikki ivallisuus oli kadonnut niistä. Hän ilmiselvästi piti valkeista linnuista, jotka toivat mieleeni hänet. Hänen huuliltansa irtosi huokaisu. Sellainen, mikä sai höyrypilven kohoamaan ylöspäin. Hän painautui epävarmasti lähemmäs minua. Tunsin hänen hengityksensä. Tunsin värähdykset, jotka kulkivat hänen vartalonsa läpi. Hän oli niin haavoittuvainen, kuin joutsen.

Hiljainen hymy hiipi kasvoilleni. Oli mennyt liian kauan, ennen kuin olin tajunnut rakastavani häntä, kuin valkeat linnut toisiaan. Joutsenet olivat uskollisia toisilleen, kuin minäkin hänelle. Toinen käteni hakeutui hänen luisevaan käteensä, toisen leikkiessä hänen platinan vaaleilla hiuksillaan. Hänenkin kasvoillensa oli kohonnut hymy ja hän painautui yhä lähemmäs minua. Mielihyvä värähdytti omaa kehoani. Hän oli niin lähellä, että saatoin tuntea hänen tuoksunsa, kuulin melkein hänen sydämensä sykkeen.

Puistossa kukaan ei häirinnyt meitä. Oli vain minä ja hän, sekä kuvan kaunis joutsenpari. Tunsin hänen hengityksensä kaulaani vasten. Hän oli niin heikko, mutta silti niin kaunis. Minua säälitti, sekä pisti vihaksi, että häntä oltiin kohdeltu väärin. Hän oli joutunut kärsimään turhasta. Minä pitäisin huolen, ettei hän enää ikinä kärsisi. Ei mistään, ei koskaan.
 
Hänen toinen kätensä eksyi poskelleni. Melkein voimattomasti hän käänsi päätäni itseensä päin. Pian hänen rohtuneet huulensa painuivat omilleni. Ei tarvittu sanoja, ei eleitä. Luimme toisiamme kuin avointa kirjaa, kuin joutsenpari. Kummankaan ei tarvinnut sanoa niitä sanoja, molemmat tiesimme mitä toinen ajatteli.

Loputtoman hetken kuluttua hänen huulensa irtosivat omistani. Katsoin hänen kasvojaan ja näin niillä hymyn. Rakastavan, mutta väsyneen. Hymyilin hänelle takaisin ja painoin hänen laihan ruumiinsa hellään halaukseen. Hän kietoi kätensä kaulani ympärille ja painoi päänsä rintaani vasten. Hän itki. Monta vuotta pidätetyt kyyneleet valuivat hänen jäänharmaista silmistään. Olin onnellinen, hän oli onnellinen, joutsenet olivat onnellisia. Kaksi valkeaa lintua nousivat äänekkäästi lentoon ja huusivat mennessään. Jäin rakkaani kanssa kaksin aamuun. Hänen nyyhkytyksensä oli hiljentynyt ja sen tilalle oli tullut hiljainen tuhina, joka kertoi kultani nukahtamisesta. Olin iloinen. Hän toipuisi. Hänestä tulisi vahva.
"Nuku hyvin Dracoiseni", kuiskasin hänen korvaansa ja painoin suukon hänen vaalealle otsallensa. Hän hymyili unissaan ja hymyilin hänelle takaisin. Hän oli nyt minun elämäni.
« Viimeksi muokattu: 25.07.2017 19:41:01 kirjoittanut Ingrid »

kiitos täti Gin
ava by lady dynamite<3


kurkista lippaaseen

Mullistus

  • ***
  • Viestejä: 71
Re: Joutsenpuro (H/D, PG, slash, romance, oneshot)
« Vastaus #1 : 22.01.2008 20:52:08 »
kivasti kirjoitettu, pidin ^^
oli jotain mitä mnun piti muistaa sanoa, mutta tietenkään en muista >____>
School is practice for future, practice makes perfect, nobody is perfect, so why practice?

amalin

  • *
  • Viestejä: 2
Re: Joutsenpuro (H/D, PG, slash, romance, oneshot)
« Vastaus #2 : 23.01.2008 15:40:01 »
oi!! kuika söpöä.... oli ihanan lempeä ja rauhoittava....:D

hannde

  • Vieras
Re: Joutsenpuro (H/D, PG, slash, romance, oneshot)
« Vastaus #3 : 24.01.2008 20:05:11 »
tottakai minun piti mennä pilaamaan tämäki, luin ton nimen "joutsenpuuroksi" : D tottakai virheen huomatessani luin tän uudestaan. ja on söpö. tämä siis.

Siiseli

  • vurrain
  • ***
  • Viestejä: 622
  • sunshine mixed with a little hurricane
Re: Joutsenpuro (H/D, PG, slash, romance, oneshot)
« Vastaus #4 : 24.01.2008 20:21:08 »
Oii kommentteja. Rakastan niitä!
Mullistus Mukavaa, että pidit.. Ja tuntuu oma ongelmani vaivaavan sinuakin.. Kun luen fikkiä, on mielessäni vaikka kuinka paljon kommentoitavaa ja rakentavaa, mutta sitten kaikki unhoittuvat kun pitäisi kommentoida...

amalin ihana kommentti.. Suorastaan. Suloiset adjektiivit valitsit tätä pientä rustausta kuvaamaan ^^

hannde ei jessus. Tuo oli kyllä tämän päivän paras. Repesin ihan täydellisesti... Siinäpä seuraavan fikin aihe... Kirjoittakaamme joutsenpuurosta... Tai sitten ehkä emme... Tai, kuka tietää? Siitä tulisi varsin epäilyttävä fikki... *mutinaa*

kiitos täti Gin
ava by lady dynamite<3


kurkista lippaaseen

iipimoi

  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Joutsenpuro (H/D, K-7, slash, romance, oneshot)
« Vastaus #5 : 17.03.2012 23:21:37 »
niin kaunis ja suloinen ja fluffyisa että <3 ihanan herkästi kuvailtu. Ja taitavasti myös, oli tosi helppo kuvitella toi tilanne. :) oot tosi taitava ja en mä ainakaan huomaa mitään kuumeisuutta tässä, täydellinen. :) kiitos tosi paljon. 
If we take this bird in, with its broken leg,
We could nurse it, she said,
Come inside for a little lie down with me,
And if you fall asleep, it wouldn't be the worst thing.

Merci

  • Leffafriikki
  • ***
  • Viestejä: 164
Vs: Joutsenpuro (H/D, K-7, slash, romance, oneshot)
« Vastaus #6 : 29.03.2012 17:54:17 »
Mun silmiin sattuu koska itkin. Tämä oli juuri sellaista, mitä nyt tarvitsinkin! Tämä päivä meni itsellä vähän
penkin alle, joten tämä kirjotelma antoi aivan mahtavan piristysruiskeen! En ymmärrä miksi, mutta tunteilen lähes
aina ficeille - oli ne millaisia tahansa. Tämä oli niin täynnä söpöilyä ja hellyyttä, että jo se itsessään on sydämen
sulattavaa. Tiesin aina, että Dracossakin on se herkempikin puoli. : D

Kuvailu on mahtavaa ja on ihanaa, ettei sanoja jankattu niin paljon, että siitä saisi päänsäryn. Tämä teksti
oli oikein pituinen ja täyteläisen fluffyinen. Tykkäsin ihan todella paljon!

Kiitos tästä! :3
More profound bond