Kirjoittaja Aihe: Siitä miten hävittiin, mutta silti voitettiin, S  (Luettu 3167 kertaa)

Béren

  • ***
  • Viestejä: 703
  • set my heart on fire
Kirjoittaja:Carrot
Ikäraja: S
Genre:Angstia ja romancea, enemmän angstia mutta mä oon huono sanomaan näitä
Paritus:Kapi/Stan
Disclaimer:En omista pottermaailmaa enkä sen hahmoja, en saa tästä mitään rahallista hyötyä.
A/N:Eli unettoman yön tuloksia, miettien ketkä näistä ns. vähemmän pahiksista sopisivat toisilleen parhaiten, mieleen tuli Kapi ja Stan. Itse asiassa minulla ei ole hajuakaan kummankaan iästä, mutta nyt he saavat luvan olla molemmat olla siinä n. 25 vuotiaita. Osallistuu perspektiiviä parittamiseen kohtaan pahikset ja se ei niin tuttu hahmo-haasteisiin.


Siitä miten hävittiin, mutta silti voitettiin

Kylmä talo Lontoon lähellä, jota lämmitettiin nopeilla suudelmilla ja hiljaisilla hymyillä, kaukana kaikesta, mutta liian lähellä vaaraa. Molemmat toimivat Pimeyden lordin hyväksi, Stan oli jo lähellä pimeän piirtoa tapettuaan liian monta viatonta ja Kapi raahasi lähes joka päivä lisää ihmisiä ministeriöön kuolemaan. Se oli kaukana yhteisistä haaveista, suunnitelmista ja lupauksista, joita oli salassa Tylypahkan autioilla käytävillä tehty. He pelkäsivät toistensa puolesta, sillä se oli kaikki mitä heillä enää oli, kun kaikki muu oli jo kauan aikaa sitten haihtunut. Yöt he puhuivat puoliääneen vielä niistä puolittaisista unelmista joita pimeä ja pelot eivät olleet vieneet, mutta paljon toivoa ei enää ollut. Mutta silti paetessaan maailmaa ja kuollessaan vihreään valoon he hymyilivät. He voittivat omilla ehdoillaan jättäessään Pimeyden lordin ja maksoivat siitä hengellään,  mutta harva saattoi siinä sodassa kuolla onnellisena. Heillähän oli aina toisensa.

A/N2:No itse asiassahan Kapi ja Stan olivta loppuun saakka ns. "pahalla puolella" mutta tämän tekstin idea olisi mennyt pilalle sen takia joten :D

// Sca siirsi ikärajan yläotsikkoon
« Viimeksi muokattu: 01.05.2015 19:54:40 kirjoittanut Beyond »

Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Vs: Siitä miten hävittiin, mutta silti voitettiin
« Vastaus #1 : 27.07.2011 11:56:44 »
Kommenttikampanjasta heis, hieman myöhäsessä. :)

En teidä ollenkaan miksi valitsin tämän tuolta kampanjasta, vaikka tiesin, ettei ole mitään järkevää tulossa... ja myönnetään: omien mukavuusalueiden ylitse mentiin, kun hahmot ovat sellaisia, mistä ei mielellään lukisi.

Sanotaanko aluksi näin, että tässä oli hieman sekavaisuutta. Ehkä jotenkin se, ettei ollut minkäänlaisia kappalejakoja, toi sellaisen mielikuvan. Ehkä se auttaisi selventämään? Ja sitten se yksi virhe, minkä satuin löytämään monen lukukerran jälkeen:
Lainaus käyttäjältä: Carrot
... vieneet, mutta paljon ei toivoa ei enää ollut.
Jompikumpi 'ei' vähemmäksi, tekee hieman sujuvammaksi tämän (:

Tosiaan, sori kun aloitin tuollaisella nipotuksella heti, mutta halusin loppukommentilla ihkuttaa vain tätä! :D
Olet oikeassa siinä, että ehkä Stan ja Kapi sopivat toisilleen parhaiten vähemmän tunnetuista Kuolonsyöjistä. Ja sitten olit onnistunut luomaan tällaisen näistä kahdesta, joka luo samaan aikaan pientä ahdistuneisuutta ja hmm... iloisuutta? Tai jotain sellaista, että tekisi mieli vain olla sellaisena epämääräisenä kasana ja huokailla ihastuneena siitä ajatuksesta, että Kapi ja Stan ovat yhdessä jossain kylmässä talossa, jota lämmitettiin nopeilla suudelmilla ja hymyillä. Tosiaan, tuo ensimmäinen lause oli sellainen, joka kiinnitti huomion ja sai nopeasti sellaisen mielikuvan, että ollaan väärällä osastolla tämän kanssa. Mutta joo... Pidin kuitenkin siitä piirteestä, että he ovat jakaneet tuollaisia ajatuksia jo Tylypahkan käytävillä, joka jo paljastaa, ettei Stan ollut koskaan täysin "valon" puolella. Ja se että he onnistuivat lopulta luomaan yhteisen tulevaisuuden - synkän sellaisen.
Lopusta täytyy sanoa se, ettei ole vähään aikaan tullut törmättyä tuollaiseen lauseeseen. Kuolivat omilla ehdoillaan, siitä ehkä saakin olla ylpeä - ja onnellinen, kun heillä oli silti toisensa. Niin. Ehkä tähän on hyvä lopettaa. Koska seuraavaksi tämä kommentti menisi epämääräiseksi sanapuuromössöksi, jota ei enää tekisi mieli lukea :D

Kiitos tästä :)
~Merrrí

Béren

  • ***
  • Viestejä: 703
  • set my heart on fire
Vs: Siitä miten hävittiin, mutta silti voitettiin
« Vastaus #2 : 27.07.2011 16:34:23 »
merrrí, kiitos ihanasta piristävästä kommentista :) Tuon sekavuuden myönnän, mutta yöllä kirjotettu ja seuraavana päivän puhtaaksi kirjotettuna tää on vähä jännä :D Mutta ihme että tuostakin löytyy vaan toi yks virhe, mulle yleinen ei, ei juttu... Mutta joo kiitos kommentista :)