Kirjoittaja Aihe: Narttu (Sirius, k-11)  (Luettu 2261 kertaa)

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Narttu (Sirius, k-11)
« : 29.11.2008 14:35:37 »
Nimi: Narttu
Kirjoittaja: mie eli pihlis
Ikäraja: k-11 // Scarlett muokkasi ikärajan vastaamaan uusia sääntöjä
Paritus: tyttö/Sirius
Genre: drama, raapale
A/N: Osallistuu FF10:een sanalla Kuukausi. Oli ihan ylivaikeeta saada tästä just sadan sanan pituinen. Meinas mennä hermot. En oo vieläkään ihan varma, sekosinko laskuissa ja onko tässä sittenkin vaikkapa 101 sanaa, toivottavasti ei. Enpä ole ennen tämäntyylistä tekstiä kirjoitellut, kommentit olis suositeltavia. : D

Narttu

Katseesi porautuu selkääni, mutta en halua kääntyä. Kuukauden ajan olemme olleet samalla muodonmuutosten tunnilla, kuukauden ajan katseesi on tuntunut selässäni joka ikinen piinaava minuutti. Sinä haluat minut. Minä en halua sinua. Se tuntuu ylittävän käsityskykysi rajat. Sinunlaisiasi kuvaa hyvin yksi sana. Narttu. Menisit ja huomioisit ne, jotka ovat kiinnostuneita. Kyllä minä tiedän, että sellaisia tästä koulusta löytyy, tyttöjenkin joukosta. Sinä voit esittää viatonta opettajien nähden, mutta me oppilaat tiedämme totuuden. Onneksi kiinnostuksesi kohde ei ole koskaan ollut sama kuukautta pidempään. Ehkä sinä kohta löydät jonkun toisen, ja voit painua lähimpään luutakomeroon uuden saaliisi kanssa. Minä en välitä. Kunhan jätät minut rauhaan.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2014 00:12:56 kirjoittanut Scarlett »
I've got blisters on my fingers!

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Narttu
« Vastaus #1 : 28.12.2008 08:53:46 »
Tää oli hyvä. Kerto hyvin Siriuksen tunteistaa tätä tyttöö kohtaan.

 
Lainaus
Sinä haluat minut. Minä en halua sinua. Se tuntuu ylittävän käsityskykysi rajat 
Toi oli hyvä kohta. En tiedä miks, mut mun mielestä se oli.

Jos laskin oikeen, tos oli 100 sanaa. Saatoin kyl yhes kohas mennävähän laskuis sekasin :D

Tänks.
NeitiMusta
<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Narttu
« Vastaus #2 : 28.12.2008 18:50:14 »
Samaa kun edellinenkin. Kuvattiin hyvin tunteita tyttöä kohtaan. Ärsytti hirveästi kun loppui yhtäkkiä ja olisin markattanut siitä, ellei lukisi
A/N: Osallistuu FF10:een sanalla Kuukausi. Oli ihan ylivaikeeta saada tästä just sadan sanan pituinen.
Löytyi jotain hyvin nokkelia lauseita tästä. Koko kertomatapa oli jollain kummallisella tapaa saatu aggressiiviseksi ja siitä plussaa.
Hyvin onnistuit haasteessa! :D


pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Narttu
« Vastaus #3 : 31.12.2008 16:51:52 »
Kiitos kommenteista. :) Hyvä että siinä sitten oli 100 sanaa! Olisi ollut aika ärsyttävää jos olisin laskenut väärin. ;D
I've got blisters on my fingers!

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Narttu
« Vastaus #4 : 08.07.2009 15:34:03 »
Kiitos kommentista, Mustalupiini. :D
I've got blisters on my fingers!