Kirjoittaja Aihe: Erään ihmissuden ajatuksista, S  (Luettu 2031 kertaa)

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Erään ihmissuden ajatuksista, S
« : 24.07.2009 12:53:58 »
Title: Erään ihmissuden ajatuksista
Author: Spider
Genre: Drama
Rating: S // Scarlett muokkasi ikärajan vastaamaan uusia sääntöjä ja lisäsi sen otsikkoon
Pairing: Sirius/OC (maininta)
Disclaimer: Row omistaa kaiken Potterversumiin vähänkin liittyvän. Ficistä en saa minkäänlaista materiaalista palkkiota.
Summary: Loppujen lopuksi Remusta oikeastaan huvitti, kuinka erilaiset ihmiset saattoivatkaan tulla niin hyvin toimeen kuin he
A/N: Kirjoitin tässä sitten tämmöisen, kohtuutyytyväinen olen. Osallistuu FF100:n sanalla 021. - Ystävät ja Aakkoshaasteeseen kirjaimella E. Aluksi ajattelin laittaa tämän myös Maukasta Kliseekeittoa -haasteeseen, mutta ehkei kliseestäni kerrota tarpeeksi.

ERÄÄN IHMISSUDEN AJATUKSISTA

Remus kuunteli tarkkaavaisena professori Kuhnusarvion selostusta monijuomaliemestä ja sen valmistamisesta. Oli hyvin tärkeää muistaa pitsiperhosten siipien haudutusaika, sillä sitä kysyttäisiin taatusti kokeessakin. Poika teki tunnollisesti muistiinpanoja kynä sauhuten, ja jopa nautti opiskelusta.

Tässä suhteessa Remus erosi kovastikin ystävistään. Sirius esimerkiksi oli lähestulkoon täydellinen vastakohta nuorelle ihmissudelle. Siinä missä Remus keskittyi opiskeluun, raksuttivat Siriuksen aivot jo seuraavan kepposen parissa. Kun Remus tahtoi mielummin löytää itselleen mukavan ja luotettavan kumppanin, juoksi Sirius käytännössä katsoen jokaisen Tylypahkan yli 13 –vuotiaan ja alle 40 –vuotiaan naispuolisen henkilön perässä. Milloin Sirius oli pihamaalla kuhertelemassa Ellien kanssa, milloin suuteli Claraa Suuren Salin ovien vieressä. Remus ei edes yrittänyt laskea ystävänsä lukuisia valloituksia.

Ja entäs James sitten? Poika mielummin huispasi ja käytti lihaksiaan, kun taas Remus nautti älyllisistä haasteista ja esimerkiksi shakinpeluusta. James oli aina pulassa, toisin kuin valvojaoppilaaksikin valittu ystävänsä. James yritti aina iskeä Lilyä mitä omituisimmin keinoin ja esittikin tämän läsnäollessa mieluusti kovaa ja teki itsesään suorastaan pellen. Remus puolestaan oli aina luottanut, tai ainakin toivonut löytävänsä jonkun vain olemalla oma itsensä.

Peter puolestaan ei loistanut koulussa, mutta oli luultavasti yksi hyväsydämisimmistä Remuksen tuntemista ihmisistä. Peter oli aina avoin ja pyrki rehellisyyteen, kun Remus oli sulkeutuneempaa tyyppiä, eikä ollut uskaltanut aluksi kertoa ihmissuteudestaan ystävilleen. Peter oli aina lohduttamassa ystäviään heidän ollessaan surullisia ja iloitsemassa heidän kanssaan. Remus taas oli aina ollut pidättyväinen, eikä helposti ilmaissut tunteitaan.

Loppujen lopuksi Remusta oikeastaan huvitti, kuinka erilaiset ihmiset saattoivatkaan tulla niin hyvin toimeen kuin he. Jokainen heistä oli oma persoonansa, joka toi pienen lisän heidän porukkaansa. Yhdessä nämä ominaisuudet muodostivat Kelmit.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 15:15:34 kirjoittanut Scarlett »
What does God mean with a starship?

Flora Chubb-Baggins

  • Random Hero
  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Erään ihmissuden ajatuksista, PG, mainintana Sirius/OC
« Vastaus #1 : 24.07.2009 13:24:13 »
Hii, oli vähällä etten tullutkaa lukemaan tätä, ku näin yhen toisen kiinnostavan ficin tuolla, mut sitten tulin, ja kappas, se olikin sun kirjottama. Mukavaa luettavaa. Jotenki pystyn kuvittelemaan Remuksen ajattelemassa ystäviään, tä oli jotenki hellyyttävä. Paitsi et, kyl James oli ihan oma ittensä, mut sähän nyt tunnetusti vihaat sitä ni... :''D

Mä tykkään kyllä sun tavastas kirjottaa, ja oot mun mielest kehittyny aika paljon, esim. siitä myrskyn jälkeen-ficistä. Ooksä lukenu sitä pitkään aikaan ite? Meinaan huomaat varmaan eron itekkin. Ehkä. :'') Kirjotappas se loppuun ja julkase :'''D

Toi loppukappale oli ihana, varsinki  '' Jokainen heistä oli oma persoonansa, joka toi pienen lisän heidän porukkaansa. Yhdessä nämä ominaisuudet muodostivat Kelmit. ''
awwawaww, ihanaa, kiitos. <3

(minä ja mun järkevät kommentini -.- :'D)
I am unbroken, I'm choking on this ecstasy.

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Vs: Erään ihmissuden ajatuksista, PG, mainintana Sirius/OC
« Vastaus #2 : 24.07.2009 13:55:34 »
Kiitos kommentista, Flora Chubb-Baggins. Ihana kuulla, että pidit. Kommentti nostatti oikeastaan hymyn huulille. En minä Jamesia suorastaan vihaa (vaikkei kyllä lempihahmoihini tosiaan lukeudu), en vain pidä J/L -parituksesta mitenkään erityisemmin.

Khöh, Myrskyn jälkeen. Hmm. Eipäs puhuta siitä, jooko? ;D (Se vihko on tossa sängyn vieressä, krhm) Nojoo, täytyy sanoa, että varmasti olen kehittynyt siitä. (kuulostiko nyt mahdollisimman itserakkaalta? ;D) Huijui, en ole edes kehdannut lukea tokaa lukua pidemmälle... sattuneista syistä. Krhm.
Kauhee inside -jutteluolo muuten...

Sarjassamme maailman parhaat vastaukset....
What does God mean with a starship?

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Vs: Erään ihmissuden ajatuksista, PG, mainintana Sirius/OC
« Vastaus #3 : 24.07.2009 16:10:47 »
Pyhimys, kiitos paljon kommentistasi. :) Ihanaa kuulla, että pidät kirjoitustavastani. *pyyhkäisee liikutuksen kyyneleen silmänurkastaan* ;D
What does God mean with a starship?