Kirjoittaja Aihe: Rakkaudentunnustus tai jotain sinnepäin, S, ficlet  (Luettu 1281 kertaa)

Seidig

  • prinsessa
  • ***
  • Viestejä: 338
Nimi: Rakkaudentunnustus tai jotain sinnepäin
Kirjoittaja: Seidig
Beta: -
Paritus: Mä/sä
Genre: Varmaan fluffy, romance ja drama ja varmaan vähän angstiakin
Fandom: Originaali
Ikäraja: S   
Varoitukset: -
Disclaimer: Omistan hahmot ja juonen.
Summary: Mä en yksinkertaisesti osaa sanoa niitä sanoja ääneen, mutta mä toivon että sä tiedät sen siitä huolimatta.
A/N: Lueskelin tuossa Gravitation-mangaa ja sitten tää idea putkahti mun päähän ihan tuosta vaan. Paritus ei mun omassa päässä ole Eiri/Shuichi, mutta saa kait tämän niinkin ajatella. Slashia tämän kuitenkin itse ajattelen olevan, mutta antaa olla teidän päätettävissä. :>
Kommentoikaa toki.

RAKKAUDENTUNNUSTUS TAI JOTAIN SINNEPÄIN

Sä kysyt multa usein, rakastanko mä sua. Ja kun mä en vastaa, loukkaannut ja haluut välttämättä miljoona todistetta siitä, että mä en ole sun kanssa vaan esimerkiksi seksin takia.

Mutta, pysähdy miettimään. Miten mä voisin olla rakastamatta sua? Sä oot kaunis, sun sisin on kultaa ja oot se, mikä piristää mua surkeimpanakin päivänä kun tuun väsyneenä töistä. Pelkästään sun vierestä herääminen ja sun nukkuvien kasvojesi katseleminen saa mun aamun paranemaan vaikka kuinka monella asteella.

Mä oon vaan niitä ihmisiä, jotka ei osaa ilmaista tunteita kunnolla. Ajattele kuitenkin sitä, että mä vien roskapussin joka aamu, mä siedän sun raivokohtauksiasi ja yritän saada taloa parempaan kuntoon kun sä masennut siitä, millasessa läävässä me eletään. Mä kokkaan kun sä olet kipeä, yritän saada sun oloa paremmaksi, vien sua ulos syömään silloin tällöin. Yritän niillä osoittaa sen, kuinka paljon sä merkitset mulle.

Se, että mä menen lukkoon sun kysyessä mun tunteista, ei ole mun vika. Mä en voi sille mitään. Mä en yksinkertaisesti osaa sanoa niitä sanoja ääneen, mutta mä toivon että sä tiedät sen siitä huolimatta.

Koska mä rakastan sua niin helvetisti, että mä en ole koskaan rakastanut ketään enempää. Se melkeen sattuu, muttei ihan.

Usko mua. 
eilen vielä päätin elää ilman sua
x x

AngelWithAShotgun

  • ***
  • Viestejä: 14
Vs: Rakkaudentunnustus tai jotain sinnepäin, S, ficlet
« Vastaus #1 : 15.11.2013 23:30:35 »
Meinasin tyylii ruveta itkee tai jotai enkä tiiä ees miks ;__; Häpeäisit, nainen kun oot noi hyvä kirjottaa <3