On menny toooosi pitkä aika siitä kun oon päivitellyt tätä, anteeks siitä
Mut kiitti
Zirriseni kommastas, tässäpä sekasin sekä uusia että vanhoja kuvia^^
Walror S --> blääh, huomasin vasta skannattuani, et täähän on keskeneränen xD Tää kuuluu samaan sarjaan ton vuorisusi kuvan kanssa, vaikka Walror ei siihen tarinaan liitykkään...
Vankilassa K13 -->Tää valmistu kun Bill ja Tom oli tos vähän aikaa sitten tehneet mainoksen eläinten oikeuksien puolesta..ja siinä julisteessa (joka killuu mun huoneen seinällä <3) pojat on kahleissa ja verisinä...mut mallia en siiis ottanut, kunhan ajan kanssa raapustelin (ja maalaaminen oli virhe, sillä toi paperi on siihen tosi huonoa
)
Bill&Tom K15 --> aikas tyytyväinen oon tähän, vaikka toi Billan suu on toki hieman tyhmän näkönen..ei kyllä siltikään mikään mestariteos^^
Pelkistetty Bill S --> teki mieli kokeilla pelkkiä tollasia värilänttejä...toi on yks mun suosikeista, vaikkei siit välttämättä arvais, et se on Billapalleroinen
Tyttönen S --->Victoria Francesin kauniista maalauksesta otin tähän mallia
Vedenneito S --->maalasin tän joskus heinäkuussa, ja nyt ku katteen, nii hieman toi anatomia ainaki kasvoissa tuntuu olevan pielelssä...mut tykkään silti jonki verran ite.
Minä itse S ---> joskus kans kesällä piirsin mallista, ku mietin et sopisko toi lävistys mulle vai ei... nykyään on hiukset kyllä mustanvioletit, ja ton lävistyksen hankin vasta n. kuukauden kuluttuu, ku täytän kuustoista, mut toi mekko, joka tos kuvas on, löytyy kyllä tuolta kaapista korsettien seaasta^^
p.s. en mä oikeesti oo noin kaunis (tai siis ainaki must tost kuvast tuli aika hyvännäkönen xD)
Gege, Bill ja Tom jouluna S --->nääh, noi paketit taitaa olla vähän sen näkösiä, ku ne ois vaan läntätty tohan täytteeksi, mutta noh...
// Illusia lisäsi ikärajat.