Kirjoittaja Aihe: Twilight: It's hard to play fear || K-11 E/OC, drama, action  (Luettu 2029 kertaa)

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Kirjoittaja: Minä, N1gg1h
Beta: eips (jos joku haluaa nii ilmotelkaa toki)
Paritus: Edward/Oc
Fandom: Twilight
Ikäraja:K11
Disclaimer: S. Meyerin leluilla leikin, tosin yksi oma hahmo
Varoitukset: kiroilua, maininta kuolemasta, itsetuhoisia ajatuksia jne.
Tiivistelmä: Bella on kuollut monta vuotta sitten, Edward on masentunut kunnes…


Traileri:


Tutut tapahtumat…

”Bella on kuollut.”

…saavat uudet käänteet

”Maasta sinä olet tullut ja maaksi sinun on taas tultava.”

Aika kuluu…

”Siitä on jo varmasti sata vuotta!”
”Itse asiassa 98 vuotta…”
”Jasper, tuo ei auta!”

…mutta haavat eivät parane

Joka päivä ajattelin vain, että entä jos en olisi koskaan lähtenyt.

Kunnes…

”Chelsea Swan!”
”SWAN?!”

Hän tulee...

"Olen Edward Cullen."
"Aha."
Aha?

N1gg1h ylpeänä esittää…

”Jos on jotain sanottavaa, niin voit sanoa ihan päin naamaakin!”
”Ei, e-e-ei mi-min-minulla…”

It’s hard to play fear

”Joo, aivan varmasti…”
”…”
”Mitäs tuijotat?!”

-N1gg1h

A/N: Kommentit ois ihan yes <3  ;D
« Viimeksi muokattu: 23.11.2014 18:24:53 kirjoittanut Beyond »

mmiru

  • ***
  • Viestejä: 69
Vs: It's hard to play fear
« Vastaus #1 : 13.03.2011 16:45:39 »
Sait minut kiinnostumaan tästä, vaikka alkuun epäilytti tuo paritus. :D Mutta trailerin luettuani olin jo ihan koukussa. ;) Onkohan tämä Chelsea sukua Bellalle..?

Mutta joo, enempää en saa nyt väännettyä kommentiksi, joten pistä pian ensimmäistä lukua sitten. :D Voit olla varma että luen sen ja toivottavasti myös kommentoin. :)

ssenja-

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: It's hard to play fear
« Vastaus #2 : 14.03.2011 20:12:08 »
Uusi lukija löyty. Traileri vaikutti hyvältä, ja ficci tuoho vähän vaihtelua. Kiva, kun ei oo aina Bella/Edward paritus. Chelsea sukua Bellalle? Jatkoa odotan innolla. :)

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Vs: It's hard to play fear
« Vastaus #3 : 15.03.2011 15:35:08 »
Kiitos mmiru ja ssenja-, en kerro sukutaustoista mitään vielä, kaikki voivat päätellä itse ton traikun perusteella. ;D

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Vs: It's hard to play fear
« Vastaus #4 : 15.03.2011 15:45:34 »
LUKU 1:

Ajattelin Bellaa, taas.


***

Istuin sohvalla tuijottaen televisiota, en jaksanut enää elää, en ilman Bellaa, en ilman, että näkisin hänet. Ajattelin nykyään useinkin, että voisin palata, mutta sen jälkeen muistin Jamesin ja muut ongelmat, mitä me olimme hänelle aiheuttanut. Ei, en voisi palata. En halua pilat-

Alicen nyyhkytys herätti minut ajatuksistani. Hän katsoi minua, jos hän olisi voinut hän olisi itkenyt.
”Alice, mitä sinä näit?” Jasper kysyi.
”Edward, olen niin pahoillani”, hän nyyhkytti hysteerisenä.

Näin hänen näkynsä.
Bella hyppäsi kirkaisten kalliolta, mutta ei enää tullut pintaan, ei vaikka kuinka odotin. Seuraavaksi tulivat hautajaiset.
”Maasta sinä olet tullut, ja maaksi sinun on taas tultava.” pappi sanoi.
Jopa Charlie itki, kaikki itkivät. Hautakivessä luki ’Isabella Swan. Tytär ja ystävä liian vähän aikaan.’

***

Sitä iskua, kun menettää jonkun, ei voi ikinä edes kuvitella, jos ei ole koskaan menettänyt. Vasta silloin opin oikeasti arvostamaan kuolemaan ja ihmisiä.

Bella on ollut kuollut jo kauan, mutta en ikinä milloinkaan voisi unohtaa häntä, en milloinkaan voi lakata ajattelemasta, että entä jos en olisi koskaan lähtenyt, jos en olisi hylännyt häntä.

Kukaan ei koskaan veisi hänen paikkaansa, kukaan ei koskaan yltäisi niin korkealle, ei edes lähelle.

”Edward?”, kuulin Alicen kutsuvan minua ajatustensa kautta. Tiesin kyllä, mitä hänellä oli asiaa, joten menin suoraan alakertaan. Koulu alkaisi tänään, jotenkin minua ei huvittanut ajatus enää ollenkaan.

”Mennään”, Jasper sanoi tympeästi, kukaan ei enää jaksanut olla ystävällinen kenellekään, ei hänen kuolemansa jälkeen. Ainoastaan Esme ja Carlisle olivat toisilleen, tosin aina eivät hekään, me muut emme jaksaneet enää teeskennellä, että kaikki olisi hyvin, kun kaikki tiesivät ettei ollut.

Koulussa tapahtui sama ilmiö kuin aina ennenkin, tuijotusta, kuiskailua ja juoruilua. Joka kerta sama juttu.

---

Ruokalassa oli taas ihan samanlaista, otimme annoksemme ja menimme pöytäämme, emme syöneet, tuijottelimme vain seiniä, se tapahtui tänäänkin.

“Kaunis sää tänään”, Rosalie yritti. Kaikkien yllätykseksi, hän oli ehkä surrut eniten perheemme hajoamista.

Kukaan ei ollut enää samanlainen kuin ennen, Rosesta oli tullut paljon herkempi, Emmettillä ei ollut enää typeriä vitsejään, Alice ei juuri jaksanut käydä ostoksilla ja jos hän kävi, sieltä ei tullut sataa kassia, Jasper oli tylsää seuraa… No, mikä minä siitä olin puhumaan.

Katselin oppilaita, jotka tuijottivat häpeilemättä takaisin. Aina sama juttu.

Jokin hätkähdytti minut. Se oli Bellan tuoksu, tosin sen pilasi imelä tupakan haju. Kaikki muutkin olivat haistaneet sen, he hakivat sen omistajaa, joten en vain kuvitellut. Mistä se tuli?

A/N: Kommentit oisivat todella piristäviä ! <333 ;D
« Viimeksi muokattu: 15.03.2011 15:48:21 kirjoittanut N1gg1h »

Winerie

  • Tinakenkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 192
  • All I have to do is dream
Vs: It's hard to play fear
« Vastaus #5 : 15.03.2011 16:30:49 »
Vaikuttaa erikoiselta ja mielenkiintoiselta. Ainoa asia joka mietityttää on se, että saatko tästä jotenkin tarpeeksi uskottavan, mutta luulen että saat.  Pidin erityisesti trailerista. Ja ei tuota lukua saa jättää noin jännään paikkaan  :D. Nyt on siis pakko jäädä seuraamaan!  ;D
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Ravenclaw and proud of it!

Paperisen laivan aaltoihin puhallan...
Blogi

ssenja-

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: It's hard to play fear
« Vastaus #6 : 15.03.2011 19:28:28 »
Kiva luku. Hyvin kuvailtu Eddy ajatuksia. Hiukan mua häiritsi, että heti melkein hypättiin Chelsean tulemiseen. Ois kenties voinut hiukan enemmän kertoa, miltä Cullenien elämä muuttu tai muitten ajatuksia Bellan kuolemasta. Muuten hyvää tekstiä enkä virheitä huommanu. :) Jatkoa odotellen.

mmiru

  • ***
  • Viestejä: 69
Vs: It's hard to play fear
« Vastaus #7 : 16.03.2011 21:14:39 »
Ihana luku. Jollain tapaa niin surullinen ja sellainen haikea. Hyvin oli kuvailtua kaikkea, erityisesti nuita Edwardin tunteita Bellaa kohtaan ja sillee. :D
Teksti oli (mielestäni) virheetöntä ja sujuvaa.

Ja toivoisin jatkoa sitten. Kiitti! :D