Kirjoittaja Aihe: Twilight: Sokerisia sanoja (Jasper/Bella, K-11)  (Luettu 2191 kertaa)

Tuhisija

  • Vieras
Author: Tuhisija
Title: Sokerisia sanoja
Fandom: Houkutus
Pairing: Jasper/Bella
Rating: K-11
Genre: romance, fluff, ficlet
Disclaimer: Houkutus sarja ja kaikki sen hahmot ovat Stephenie Meyerin luomia.

Summary: Pitelit minua lähelläsi, sipaisit hiukset korvani taa ja kuiskailit hölmöjä ehdotuksia.

”Karkaa kanssani.  Lähdetään pois.”


A/N: Aamuinpis kerrankin eikä aina vaan yö/iltainspis.  Loppu saattaa tökätä töks, mutta juu.  Ja henkilöissä saattaa ilmetä OoCmaisuuksia, en tiedä.  Kommentteja otan ilolla vastaan.  Nimen keksimisongelmia oli juu..
Osallistuu haasteisiin Romance25 ja FF 50 sanalla 026.Maku.


Sokerisia sanoja

Lämpöinen kesätuuli puski hiukset kasvoilleni ja puhalsi läpi hunajaisten kiharoidesi, jotka sivelivät poskiani keveällä kosketuksella.  Kapeat sormesi vetivät vaaleansinisen mekkoni ohutta olkainta ja vierittivät sitä kohti olkapääni kaarta.  Tartuit toiseen olkaimeen painaessasi kutsuvat huulesi huuliani vasten, suudellessasi minua rakkautesi todistaen ilman sanoja.  Maistuit mehujäältä, makealta ja sokeriselta.

Painuimme ruohikolle, minä syliisi käpertyen.  Pitelit minua lähelläsi, sipaisit hiukset korvani taa ja kuiskailit hölmöjä ehdotuksia.

”Karkaa kanssani.  Lähdetään pois.”

Hymyilin ehdotuksillesi kuten aina ja suutelin huuliasi keveästi tukahduttaakseni sanasi.  Puhuit niin houkuttelevasti, hivelit mieltäni ehdotuksillasi, kiedoit sanasi ympärilleni joka kerta.  Tarkoitit aina, mitä sanoit, et valehdellut etkä hupsutellut.  Mutta mietitkö tarpeeksi pitkälle?  Olitko oikeasti valmis jättämään kaiken, jopa perheesi ja pelastajasi?  Rakkautesi ennen minua.

En koskaan kysynyt enkä udellut, annoin sanojesi jäädä elämään omaa elämää.  Niin tein nytkin, jätin ehdotuksesi omaan arvoonsa ja pujotin sormeni hiuksiisi tutkaillen kaulaasi huulillani.  Sileää ja viileää, kuin raikas tuulenvire kuumana kesäpäivänä.  Kierähdin päällesi ja painauduin tiukasti kehoasi vasten katseeni sinun silmissäsi.  Ilmeesi oli hellä ja huolehtiva, lempeyttä huokuva.  Vajosin katseeseesi, lankesin jälleen silmiesi paloon ja kuulin sinun kuiskaavan sanasi uudestaan.  Sormeni painui huulillesi, ja katsoin sinua toruvasti, tällä kertaa vastaten.

”Ei tänään, Jasper.”

En antanut toivoa, en lupausta, etkä sinä sitä pyytänyt.  Hymyilit vain ja anastit suudelman, ja toivoin sinun ymmärtävän.

Emme karkaisi koskaan, emme nyt emmekä huomenna.  Emme syksyllä tai ensi kesänä, sillä olisimme silloin valehdelleet itsellemme, toisillemme.

Karkaamalla olisimme kieltäneet rakkauden toisiamme kohtaan.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2011 21:52:05 kirjoittanut Tuhisija »

Lill-y

  • Vieras
Vs: Sokerisia sanoja
« Vastaus #1 : 02.01.2011 21:25:57 »
Hmm. Jälleen paritus, johon en ole ennen tutustunut, vaikka ficcejä olen kyllä nähnyt.

Jotenkin Jasper ja Bella on minusta hiukan vaikea kuvitella yhteen. En oikein tiedä miksi, ehkä se Uusikuun paperiviilto-juttu on takertunut mieleen liian hyvin tai sitten olen liian tottunut siihen Alicea palvovaan Jasperiin. Mutta kivahan se on välillä lukea muutakin kuin niitä perusparituksia tai omia suosikkeja, ainakin voin sanoa tämän parituksen olleen mielenkiintoinen. Eikä se nyt välittömiä inhon tunteitakaan minussa herättänyt, saatan ehkä uskaltautua lukemaan lisääkin.

Niin siis mutta, vaikka Jasper/Bellaa ehkä vähän vierastinkin, niin ficistä itsessään voin sanoa pitäneeni. Fluffyinen, sokerinen, suloinen. Ja teksti oli hyvää: en kirjoitusvirheitä huomannut ja se soljui eteenpäin mukavasti. Ja tässä oli sellainen jännä juttu, että ensilukemalta teksti ja kuvaukset vaikuttivat aika yksinkertaiselta tähän silmään, mutta toisella lukukerralla ja tässä vielä selatessani silmään sattui hienoja ja huolella valitun kuuloisia sanoja ja lauseita.
Lainaus
suutelin huuliasi keveästi tukahduttaakseni sanasi
Lainaus
hivelit mieltäni ehdotuksillasi, kiedoit sanasi ympärilleni
Lainaus
annoin sanojesi jäädä elämään omaa elämää
Lainaus
pujotin sormeni hiuksiisi tutkaillen kaulaasi huulillani
Kuten nyt vaikka nämä. Tukahduttaa sanat, kietoa sanat, omaa elämää elävät sanat ja pujottaa sormet hiuksiin: kuulostavat yksinkertaiselta, mutta silti jotenkin jollain lailla niin hienoja. Ja viimeistä lausetta en enää taida viitsiä lainata, mutta sanonpa, että pidin siitä erityisen kovasti.

Siispä. Suloinen tämä ei-niin-tutusta parituksesta huolimatta oli, tykkäsin. Kiitos! (:

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Sokerisia sanoja
« Vastaus #2 : 02.01.2011 21:41:59 »
Lill-y, mukavaa, että pistäydyit lukemaan ja kommentoimaan :)  Ja totta, välillä on mukava poiketa omista tavoistaan ja ottaa luettavaksi/kirjoitettavaksi jotain, mitä ei niinkään muuten lue/kirjoita (ja pikku hiljaa paritus avautuu entistä paremmin).  Mukavaa, että pidit parituksen vierasmaisuudesta (se on sana?) huolimatta ja kiitos vielä kommentista :)

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Sokerisia sanoja
« Vastaus #3 : 05.01.2011 16:17:33 »
Tämä ei myöskään minulle ole kovin tuttu paritus, mutta tykkäsin silti :)

Tämähän on kirjoitettu ihan järjettömän kauniisti, todella todella hyvin kuvaillen. Paritusta nyt vähän vierastin ennen kuin aloin lukemaan, mutta ei sillä oikestaan ollut väliä. Oikeastaan, Bella/Jasper sopi tähän pikku fluffiin hyvin. Kirjojen Bellasta nykyään en oikein välitä, mutta tässä tykkäsin hänestä. Ja Jasperhan on nyt aina ihana :D

Hmm...en taida enää osata oikein lisätä mitään. Paitsi,

Lainaus
Maistuit mehujäältä, makealta ja sokeriselta.
Nyt tekee mieli mehujäätä :D

Kiitos tästä.

Deph
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Sokerisia sanoja
« Vastaus #4 : 07.01.2011 16:54:43 »
Deph, mukavaa, että tykkäsit, vaikkei niin tuttu paritus ollutkaan :)  Ole hyvä ja kiitos itsellesi kehuista ja kommentista :) ja mehujää on mm hyvää. Amppari mehujäät..