Kirjoittaja Aihe: Tokyo Mew Mew, Ero maailmojen välillä | K-11, Kisshu/Ichigo  (Luettu 1986 kertaa)

Angelika

  • Vieras
alaotsikko: Tokyo Mew Mew, Kisshu/Ichigo, 3 lyhyttä pätkää Shuffle-haasteeseen, K-11

Ficin nimi: Ero maailmojen välillä
Kirjoittaja: Angelika
Fandom: Tokyo Mew Mew
Genre: Romance, Angst
Ikäraja: K-11
Varoitukset: Eipä ole, ainakaan muuta kuin että yksi ruma sana siellä on  ja kliseisiin sorrutaan aika paljon.
Paritus: Kisshu/Ichigoa (välissä vilahtaa hieman Masaya/Ichigoa)
Yhteenveto: Minä en kuulu enää mihinkään – kasvosi repivät minut sinun maailmaasi, mutta pakotit minut pois sieltä.
A/N: Tähän fandomiin törmää Finissä harvemmin, joten päätin nyt sitten kirjoittaa  tällä parituksella.
Ikärajasta en ollut täysin varma, K-11 saattaa olla liikaa, mutta yksi kirosana siellä tosiaan vilahtaa.
Osallistuu Shuffle II -haasteeseen. Kommentit ovat hyvin tervetulleita :).  Kaksi ensimmäistä pätkää Kisshu PoV, viimeinen Ichigo PoV.

Onnistuin tämän aluksi postaamaan väärään osioon, joten poistin sen sieltä ja siirsin tänne :--)



Avril Lavigne – When You're Gone

Missä olet? En näe sinua enää, en näe edes planeettaasi. Näen vain avaruusaluksen kylmät, alumiiniset seinät, jotka ovat vastakohtana silmiesi lämmölle. Lämmölle, joka on osoitettu koko maailmalle, kaikelle kauniille – kaikelle paitsi minulle. Kaipaan sinua, mutta sinä olet iloinen, että olen poissa. Olet iloinen, etten enää riko täydellistä idylliäsi. Minun maailmani ei vain ole täydellinen, ei ennen kuin näen ruskeat, lämpimät silmäsi uudelleen.
   
Ennen maailmankaikkeus oli olemassa ilman sinuakin, nyt se on kadonnut. Sydämeni mukana veit myös minulta kaiken elollisen. Kaikki tapahtuu ympärilläni – mutta minä seuraan ulkopuolisena. Minä en kuulu enää mihinkään – kasvosi repivät minut sinun maailmaasi, mutta pakotit minut pois sieltä. Enkä voi enää palata omaan, synkkään universumiini.
   
Yksikään päivä ei enää kulu, kellon viisari liikkuu, mutta aika ei.



The Script – Before The Worst

Siitä on niin kauan aikaa. Vuosia, mutta muistot ovat jäljellä, ne eivät ole edes armollisesti peittyneet ajan haalean harson taakse, eivät, muistan kaiken niin kuin sen koin. Muistan  iloiset silmäsi, hymysi, kun puhuit niille, joita kutsuit ystäviksesi – kun puhuit niille, jotka eivät olleet minun kaltaisiani paskiasisia, sinun vihollisiasi.
   
Toivon, että jokin ihmeellinen taika saisi ajan kääntymään takaisin ja minut jäämään. Seurailemaan vaikka vain kaukaa, kuinka sinä elät, olet onnellinen. Niin, ettei minun täytyisi olla tässä katkeroitumassa. Yksinäinen, vihainen kyynel vierähtää poskelleni ja joudun muistuttamaan itselleni, että minä en itke. 



Roxette – Listen To Your Heart

En tiedä, mitä minun pitäisi sanoa. Hengitykseni pysähtyy.
   
”Kisshu”, tyydyn toistamaan alienin nimen. Ei ole muuta sanottavaa, sydämeni hakkaa.
   
Kisshu tuijottaa minua, minä tuijotan häntä. Kuuntelen säälittävää tykytystä rinnassani. Hän tuijottaa minua, minä tuijotan häntä. Kuuntelen säälittävää tykytystä rinnassani. Väärin, on ensimmäinen ajatus joka iskee päähäni. Minun pitäisi ajatella Masayaa, täydellistä poikaystävääni, mutta toisinaan epätäydellisyys kiehtoo liikaa. Enemmän kuin koskaan ennen, haluan tehdä sen, mitä äänet päässäni ovat tuhansia kertoja kuiskanneet.
   
Nostan katseeni, kuljen hänen luokseen, enkä tiedä minne olen menossa.
 
 ”Hyvästi”, kuiskaan hiljaa ja painan huuleni hänen huulilleen. Mutta jokin, ehkä hänen sydämensä, joka lyö tiheämpää, omani lailla, kertoo minulle, että nämä eivät ole hyvästit.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 15:43:04 kirjoittanut Yukimura »

Angelika

  • Vieras
Vs: Ero maailmojen välillä
« Vastaus #1 : 06.10.2010 16:18:27 »
EpikFeil: Kiitos kiitos kiitos!  Mahtavaa, että joku täälläkin tietää Tokyo Mew Mewin, kun näitä ficcejä ainakaan ei ole täällä pahemmin näkynyt :--).  En oikeasti osaa sanoa mitään sun kommenttiin, niin kattava ja hyvä se oli, mulla on ihan täällä kieli (tai näppis oikeestaan) solmussa. Joo, Ichigo on hieman OoC tuolla viimeisessä kirjoituksessa, mutta en halunnut täyttä angstausta kumminkaan postata, kun nuo aikaisemmat raapustukset oli Kisshun näkokulmasta. Miellän muuten yleensä Ichigon mun ficeissä vanhemmaksi kuin mitä se oli itse sarjassa, johtunee siitä, etten osaa ollenkaan kirjottaa Ichigoa just sellasena, mitä se alkuperäsesti oli :--D. Joka tapauksessa aivan valtavat kiitokset sun kommentista, osasit antaa rakentavaakin ja mua tosiaan harmittaa, etten osaa kiittää sun kommentista paremmin :D

Zino

  • Vieras
Vs: Ero maailmojen välillä
« Vastaus #2 : 08.10.2010 11:25:42 »
Oi, oi, oi, dios mio, TMM ficci! Ja juuri lempiparituksellani! : D En olekkaan lukenut Kisshu/Ichigoa pitkilleen! Iso kiitos siis tästä. Sun kirjotustyyli on tosi kiva ja hahmot tuntui ihan omilta itseiltään. (Paitsi, ettei Ichigo saanut repimään hiuksia päästä, tai no sillä on yleensä kyllä sellanen vaikutus ficeissä). Ja öö, tykkäsin lukee noita Kisshun ajatuksia, se oli aina mun lemppari siinä sarjassa<3 Eka pätkä, vaikka angstia olikin, oli tavallaan myös suloinen. Tai siis kun Ichigo oli vaikuttanut Kisshuun noin paljon, ettei se enää pysty elämään normaalisti, kun ei nää toista.

Lainaus
Minä en kuulu enää mihinkään – kasvosi repivät minut sinun maailmaasi, mutta pakotit minut pois sieltä.
Tykästyin kovastikin tuohon "kasvosi repivät" -kohtaan, muuten sulla oli tosi kivoja kielikuvia (ei todennäköisesti se oikea sana mitä hain...) ja juttuja tässä tekstissä, hyviä oivalluksia siis! ;D Mutta Kisshua käy sääliksi... ainakin ennen viimeistä pätkää. B)

Lainaus
Enemmän kuin koskaan ennen, haluan tehdä sen, mitä äänet päässäni ovat tuhansia kertoja kuiskanneet.
Hehee, Masan voikin heivat puskaan. : D Tämä viimeinen pätkä oli kyllä<33 Ihana vastapaino tuolle alun angstille ja tuli hyvä fiilis tästä! Viimeisessä pätkässä oli kuitenkin jotain tosi koskettavaa, se ei ollu pelkästään sellainen fluffymössö, ei todellakaan. ^^

Äh, mun kommaustaidot on niin ruosteessa, mutta pidin, pidin ehdottomasti! Tästä fandomista voisi niin lukea lisääkin suomeksi. ;D

Angelika

  • Vieras
Vs: Ero maailmojen välillä
« Vastaus #3 : 09.10.2010 11:15:10 »
Zino: Jee, toinenkin TMM-tykkäilijä! Mä oon ollut siinä uskossa, että täällä finissä on kato TMM-ficcien potentiaalisista lukijoista :--D. Kiitän sun tosi piristävästä kommentista ja jos nuo on ruostuneita kommaustaitoja niin mitähän luokkaa ne sun ei-ruostuneet kommentit ovat?  :--D Ja mäkin toivon, että tänne on tulossa lisää TMM-ficcejä ja saatan itsekin tänne jonkun tunkea, mulla on tällä hetkellä silläkin saralla pari ficciä kesken. Taas on ilmeisesti sanantuottokyky meikäläiseltä hieman hukassa,  joten ei muuta kun suuuri kiitos mun päivän pelastamisesta ♥

Penber

  • Vieras
Vs: Ero maailmojen välillä
« Vastaus #4 : 09.10.2010 17:07:44 »
Olipas kaunista ja haikeaa! Joskus itse tosiaan luin ko. mangaa (eihä se kovin pitkä sarja ollukaa). Ja vaikka osittain se olikin ehkä hieman kliseinen ja ällö nii kyl sen silti luki. Hauskaa nähdä sitä täällä finissäkin nyt. Tykkäsin parituksesta, koska se perus M/I on vaa nii... laimee.

Jotenki itselleni tuli tässä mieleen, että ihanku noissa raapaleissa ois aika jotenki kulunu samalla ku sitä tekstiä luki. Tai siis, ei minun aikani :'D. Yritänpäs aukaista vähä tätä logiikkaani. Mutta siis aattelin että toi eka raapale ois vaikka just samalta päivältä ku Ichigo viimeks tapas Kisshun. Toisessa raapaleessa aikaa ois sit kulunu jo vähä enemmä ja viimeisessä olis joku yllättävä jälleennäkeminen, jossa Ichigo joutuu valitsemaan; mennäkö Kisshun matkaan vai jäädäkö Masayan luo :---D.

Lainaus
Minun maailmani ei vain ole täydellinen, ei ennen kuin näen ruskeat, lämpimät silmäsi uudelleen.

Tästä tykkäsin tosi paljon :---).

Mutta Pena kiittää ja kuittaa!

Angelika

  • Vieras
Vs: Ero maailmojen välillä
« Vastaus #5 : 10.10.2010 12:30:00 »
Penber: Valtava kiitos sullekin! Mäkin tunnustaudun M/I-anti-tykkääjäksi, joten sitä paritusta multa ei oo luultavasti kyllä tiedossa. Ja tuo ajan kuluminen oli tavallaan mun tarkotus tässä, siksi näiden pätkien järjestys meni tuolla tavalla. Ei mutta joo, muuta en osaa tähän (taaskaan) kirjoittaa kuin hirmuiset kiitokset kommentoinnista :--).

oivoi

  • Vieras
Vs: Ero maailmojen välillä
« Vastaus #6 : 10.12.2010 20:38:00 »
Voi Tsiisus tä oli ihana<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Kiitos sinulle kun tällaisen kirjoiti<3<3<3<3<<3<3

Angelika

  • Vieras
Vs: Ero maailmojen välillä
« Vastaus #7 : 16.12.2010 20:28:49 »
oivoi: Kiitos kovasti kehuistasi ja siitä, että vaivauduit kommentin jättämään. Mä suurin piirtein pompin täällä, kun huomasin, että joku oli tätä kommannut :--).